SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Das stom.
Nogmaals dan:
Wie weet er een leuk linkerdriehoekje in een 352? Budget 150K.
RCVM is Gustavo
Cam is Rafael van der Vaart
En CCv is David Luiz.
Succes
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen motm huntelaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boeiend, het gaat om de naampjes nu, niet om de versies. Overigens kan Cech ook op doel, dan moet je Thiago vervangen door Cahill.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moet je toch eens wat aan je conditie gaan doen ouwe reusquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jahoor prima. merk wel dat ik tegenwoordig een stuk sneller moe ben dan voorheen![]()
![]()
komt door de medicijnen. heb niks met de conditie te makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat aan je conditie gaan doen ouwe reus![]()
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE MEDICIJNENquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
komt door de medicijnen. heb niks met de conditie te makenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
352
ST: Huntelaar-Mandzukic
Cam-Rafael van der vaart
Cvm-Luiz gustavo
Rm-perisic
Ccv-David Luiz
Rcv-Dantei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zoek iets origineelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggen
Maar wel bedankt!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ronaldo pepe casemiroquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dan doe je 3 spelers uit Zimbabwe. Dat is vast heel origineelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!![]()
![]()
Dat lijkt me wel wat, bedankt!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan doe je 3 spelers uit Zimbabwe. Dat is vast heel origineeli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Een grote pricefixfest nu idd. Viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
Die legend pricefixers mogen echt van de trap vallen.
13 Kluiverts hebben
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver. Cahill eruit, Terry erin. Die heeft niemand namelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja..met Luiz daar krijg je toch wel BPL of Brazilianenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ohja kut. Nouja, dan bedenk ik wel wat anders.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..met Luiz daar krijg je toch wel BPL of Brazilianen
Iedereen bedankt iig!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zo dan>?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ohja kut. Nouja, dan bedenk ik wel wat anders.
Iedereen bedankt iig!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ohja mooie! Dat wordt hem!
Elia met de skills
Leroy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Debuchy ook keihard gepricefixed door Mendoza Juniors. Die heeft ze bijna allemaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
IF Debuchy ook keihard gepricefixed door Mendoza Juniors. Die heeft ze bijna allemaal![]()
![]()
Je zou bijna 5atb gaan spelen door LouisDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nicequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
even een fotootje gemaakt met mijn camera![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bohhhquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wat voor camera heb je.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
onze cameraquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is gewoon een compact camera met 30x optische zoom. Zo'n foto is me nog nooit gelukt met een compact camera. Spiegelreflexcamera's die kunnen dit ook maar dan een stuk beterquote:![]()
pff wou die zien wilden al die hommos naar nieuwe transformersquote:focking 3 uur lang
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Raid 2 is toch al perfect te downloadenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff wou die zien wilden al die hommos naar nieuwe transformersfocking 3 uur lang
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat vind je van Tyrant Tim? Behalve het Engels en dat hele goedkope gayachtigezoonverhaal wel aardig'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
unlimitedquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raid 2 is toch al perfect te downloadenmust use
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wow sick, hoe schiet je die? Want ik heb ooit een keer de maan geprobeerd te fotograferen, maar kreeg alleen waasquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
niet gezienquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
wat vind je van Tyrant Tim? Behalve het Engels en dat hele goedkope gayachtigezoonverhaal wel aardigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kijken danquote:
Ik ging hem even testen of ik ook de maan kon schieten. en heb hem gewoon op automatisch staan en dan lekker ver inzoomen en dan op het goede moment wanneer die scherp stelt op de knop drukken. Ik sta er echt van te kijken dat het kan met deze cameraquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wow sick, hoe schiet je die? Want ik heb ooit een keer de maan geprobeerd te fotograferen, maar kreeg alleen waas![]()
![]()
![]()
Ik denk een of andere handmatige instelling, maar nee hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ging hem even testen of ik ook de maan kon schieten. en heb hem gewoon op automatisch staan en dan lekker ver inzoomen en dan op het goede moment wanneer die scherp stelt op de knop drukken. Ik sta er echt van te kijken dat het kan met deze camera![]()
Bij de camera van mijn pa lukte dat automatisch overigens niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je bent pas echt een baas als je de maan naar je toe kunt trekken met een denkbeeldig touw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ging hem even testen of ik ook de maan kon schieten. en heb hem gewoon op automatisch staan en dan lekker ver inzoomen en dan op het goede moment wanneer die scherp stelt op de knop drukken. Ik sta er echt van te kijken dat het kan met deze camera![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie kan helpen een 5 atb team te maken ?
Ik ga zaterdag na de wedstrijd met wat vrienden bij mij nog fifa doen. Maar dus dronken. De laatste keer ben ik daardoor van divisie 1 naar 4 gegaan dus dacht misschien dit keer met 5atb proberen misschien gaat het dan beter.
Ik wil robben en ibra er in. en geen dure spelers kopen en liefste de beste cbs die ik heb gebruiken..
De spelers die ik heb:
Ibra, van persie, huntelaar, depay robben, lavezzi,
tots matuidi, if sneijder, if de jong, motm fellani
motm verthongen. tots kompany, tots thiago silva, dante, lahm, sergio ramos, motm blind
if hart
Geen idee of het lukt maar okeHeb nog 5k
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
oh en als het echt niet lukt laat ik robben wel invallen of zo. paar spelers op 8chem mag ook nog wel. is allemaal toch maar voor 1 avond.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bruce Almighty ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je bent pas echt een baas als je de maan naar je toe kunt trekken met een denkbeeldig touw.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Speel dan gewoon seizoenen, zonder FUTquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:57 schreef over_hedge het volgende:
Wie kan helpen een 5 atb team te maken ?
Ik ga zaterdag na de wedstrijd met wat vrienden bij mij nog fifa doen. Maar dus dronken. De laatste keer ben ik daardoor van divisie 1 naar 4 gegaan dus dacht misschien dit keer met 5atb proberen misschien gaat het dan beter.
Ik wil robben en ibra er in. en geen dure spelers kopen en liefste de beste cbs die ik heb gebruiken..
De spelers die ik heb:
Ibra, van persie, huntelaar, depay robben, lavezzi,
tots matuidi, if sneijder, if de jong, motm fellani
motm verthongen. tots kompany, tots thiago silva, dante, lahm, sergio ramos, motm blind
if hart
Geen idee of het lukt maar okeHeb nog 5k
Of maak even een ander accountje aan
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nee is niet leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Speel dan gewoon seizoenen, zonder FUT
Of maak even een ander accountje aanAnder account heb ik weer niet de spelers die ik nu heb.
Fifa 15 is 2vs1 gelukkig weer terug
Mm ja. Is al een optie. Schweinsteiger is sowieso wel handig. tnxsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat haalt ie dus niet qua kosten..quote:
De budget-versie:
Denk dat ik motm huntelaar verkoop. Die is toch maar kut. Dan heb ik wat coinsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat haalt ie dus niet qua kosten..
De budget-versie:
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Horrible Bosses 2 komt .. en weer met haarquote:
Dit wordt hem denk ik:
Eens alleen hart 7 chem en silva 8 maar dat is wel te overleven. Benieuwd of we dronken met 5atb wat beter spelen. Nu hoef ik alleen schweinsteiger te kopen.
Wanneer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Horrible Bosses 2 komt .. en weer met haar![]()
![]()
Dan pasquote:![]()
![]()
vraag onze hulp de volgende keer dan ook gewoon niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef over_hedge het volgende:
Dit wordt hem denk ik:
[ afbeelding ]
Eens alleen hart 7 chem en silva 8 maar dat is wel te overleven. Benieuwd of we dronken met 5atb wat beter spelen. Nu hoef ik alleen schweinsteiger te kopen.
Wel. Was wel handig. had niet aan schweinsteiger gedacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
vraag onze hulp de volgende keer dan ook gewoon niet meer
wauwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef Alovenac het volgende:
Hahaha die keeper van Celik vandaag weer.
nog wat aan verdiend?
Klaar met OITNB seizoen 2, stuk leuker dan seizoen 1
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Game of Thronesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was ook niet mijn genre, vorige maand toch maar aan begonnen en heel snel achter elkaar uitgekekenquote:Zou gewoon het eerste seizoen kijken en dan oordelen
![]()
Blackadderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.![]()
Past totaal niet in het rijtje maar ik dacht ik post het toch![]()
![]()
Homeland al gezien neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.![]()
carriequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire, OZ, The Shield, Sopranos,Battlestar Galactica, Game of Thrones, Sherlock, Luther, Dexter. Sons of Anarchy, Spartacus, Lost, Supernatural, Shameless US, 24, Hustle
Moet iets bijzitten voor je, ik vond ze allemaal tof![]()
Meeste series zijn allang afgelopen overigens. Heb me even beperkt tot de hour long seriesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reactie op mij ja hehehquote:
The Wire vond ik echt te oud (vierkante videos). GoT ben ik mee bezig, Dexter heb ik dels gezien, Hustle had ik al gezien denk ik voor die tijd. Supernatural is te fantasy voor Reemi denk ik
Sons is baas maar dat keek ik ook al. Heb toen denk ik Shameless
opgepikt.
![]()
Hustlequote:baas
jammer dat ie zo 'onbekend' is
24 is wel matig. Kan je veel beter Rome ofzo kijken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En dat het zo verdomd matig werd laterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hustlebaas
jammer dat ie zo 'onbekend' is
![]()
![]()
house of cards is goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat was wel jammer jaquote:
wtf, ik speel een wedstrijd. Hij trapt af. trapt naar zijn keeper laat hem expres in zijn doel gaan en gaat daarna weg. makkelijke 3 punten welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
niet meer dan redelijk vergeleken met zoveel goede series die hij nog niet gezien heeftquote:
The Wire is tijdloos.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Reactie op mij ja heheh
The Wire vond ik echt te oud (vierkante videos). GoT ben ik mee bezig, Dexter heb ik dels gezien, Hustle had ik al gezien denk ik voor die tijd. Supernatural is te fantasy voor Reemi denk ik
Sons is baas maar dat keek ik ook al. Heb toen denk ik Shameless
opgepikt.
![]()
iddquote:
Had ik dus ook gisteravond. Gast had een Feyenoord-logo, dus Nederlander. Ik vroeg hem waarom, antwoord: Ik heb snel 3k nodig, dus ik degradeer maar even...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef over_hedge het volgende:
wtf, ik speel een wedstrijd. Hij trapt af. trapt naar zijn keeper laat hem expres in zijn doel gaan en gaat daarna weg. makkelijke 3 punten wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speelde gisteren tegen een kerel en die had een nieuw soort kick-off glitch. Hij schoot met Cavani gewoon vanaf de middellijn meteen op goal. En tot 3x tikte mijn keeper de bal over de lat. 1x scoorde hij uit een van die corners... Ik won wel met 4-1 ofzo van hem. Maar wat is dat voor iets gays man, de keeper kan zulke ballen gewoon makkelijk vangen en dat gaat ie ze over tikken, kk spel
Ik geef de bal vanaf de aftrap aan de RB of RW en dan stoom ik keihard op langs de zijlijn. Al vaak uit gescoord, maar het is evt te verdedigen.![]()
Wat ook wel goed werkt, is de bal naar je RW/LW passen (afhankelijk van de formatie staat soms eentje aan de aftrap). Dan doe je pass+LB met je RW/LW, zodat ie naar voren sprint (langs de lijn ook) en dan lage steekpass.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:34 schreef Zhano het volgende:
Ik geef de bal vanaf de aftrap aan de RB of RW en dan stoom ik keihard op langs de zijlijn. Al vaak uit gescoord, maar het is evt te verdedigen.
Ik ben trouwens wel opeens naar divisie 1 gepromoveerd. Heel FIFA niet uit divisie 3 kunnen komen en begin deze week naar divisie 2 gegaan en gisteren naar divisie 1. Hoe dan?
Omdat de tjappies zoals ik FUT blijven spelen en de rest FUT WC spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat ook wel goed werkt, is de bal naar je RW/LW passen (afhankelijk van de formatie staat soms eentje aan de aftrap). Dan doe je pass+LB met je RW/LW, zodat ie naar voren sprint (langs de lijn ook) en dan lage steekpass.
Ik ben trouwens wel opeens naar divisie 1 gepromoveerd. Heel FIFA niet uit divisie 3 kunnen komen en begin deze week naar divisie 2 gegaan en gisteren naar divisie 1. Hoe dan?
Ja, maar die gast die dus vanaf de aftrap meteen op goal schoot, die jongen kon er gewoon echt geen pepernoot vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat de tjappies zoals ik FUT blijven spelen en de rest FUT WC spelen.. Hoe is hij ooit in divisie 2 terecht gekomen...
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:34 schreef Zhano het volgende:
Ik geef de bal vanaf de aftrap aan de RB of RW en dan stoom ik keihard op langs de zijlijn. Al vaak uit gescoord, maar het is evt te verdedigen.![]()
![]()
Je hebt dan wel een probleem als je tegen iemand zoals ik speelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef over_hedge het volgende:
Dit wordt hem denk ik:
[ afbeelding ]
Dante samen met Lahm![]()
![]()
Jup.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een probleem als je tegen iemand zoals ik speel
Dante samen met Lahm
Thiago Silva - Dante - Felipe Santa is beterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morrie![]()
allemaal weer een beetje opgeladen voor de voetbal![]()
shaqiri viel een beetje tegen gister in 4231geef m nog een kans in 433.
tevens deze![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
afgelopen 6 wedstrijden waren allemaal nog 0-0 bij rustquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
Lijkt me echt onmogelijk dat alle 4 de wedstrijden 0-0 blijven tot de rust
#FreeTrapz![]()
Sorry dude, gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
afgelopen 6 wedstrijden waren allemaal nog 0-0 bij rustRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is niet onmogelijk, maar het lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
afgelopen 6 wedstrijden waren allemaal nog 0-0 bij rust![]()
het is het gokje waard denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry dude, gaat echt niet gebeuren.wel 4x gelijkwaardige ploegen.
niet dat je een duitsland Algerije 0-0 gok zegmaar
#FreeTrapz![]()
verleden staat in dit geval wel heel erg los van de toekomst imo
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
verleden staat in dit geval wel heel erg los van de toekomst imoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had op die wedstrijd both teams to score en dan nee, daar stond 1.80 op. Maar die combinatie wed liep stuk door die tyfus Griekenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is het gokje waard denk ikwel 4x gelijkwaardige ploegen.
niet dat je een duitsland Algerije 0-0 gok zegmaar![]()
![]()
Die tyves Duitsers hadden gewoon 3 minuten eerder moeten scorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had op die wedstrijd both teams to score en dan nee, daar stond 1.80 op. Maar die combinatie wed liep stuk door die tyfus Grieken![]()
![]()
Shaqiri moet op CAM in 4-3-3 (4).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
allemaal weer een beetje opgeladen voor de voetbal![]()
shaqiri viel een beetje tegen gister in 4231geef m nog een kans in 433.
tevens deze![]()
[ afbeelding ]![]()
Jij had Duitsland op winst dus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die tyves Duitsers hadden gewoon 3 minuten eerder moeten scoren
Ik had Nederland op winst, Algerije op winst en dan die weddenschap met Duitsland. Liep dus stuk door dat doelpunt van de Grieken in de extra tijd.
Maar ik kwam ook goed weg met NL dus ik mag ook niet klagen![]()
Een Turk voor een Turkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 14M¤ van HSV naar Leverkusen.
Kan een hele grote worden.![]()
![]()
Ja had een combo met Frankrijk a 80 euro.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij had Duitsland op winst dus?
Ik had Nederland op winst, Algerije op winst en dan die weddenschap met Duitsland. Liep dus stuk door dat doelpunt van de Grieken in de extra tijd.
Maar ik kwam ook goed weg met NL dus ik mag ook niet klagen![]()
?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij had Duitsland op winst dus?
Maar ik kwam ook goed weg met NL dus ik mag ook niet klagen
#FreeTrapz![]()
Jammer dat al die Turken samen geen goed team kunnen vormen. Zijn allemaal op zich geen slechte voetballers, maar bijvoorbeeld een Nuri Sahin haalt nooit zijn niveau bij het Turkse elftal terwijl die bij Dortmund vaak een dragende kracht was en is.quote:
Hopen dat Emre Can voor Turkije kiest in plaats van Duitsland.
Calhanoglu was ook de man met die vrije trap tegen Dortmund, hij heeft best goede stats nu in H2H: http://sofifa.com/player/150232-hakan-calhanoglu![]()
In FIFA15 een teampje maken samen met Salih Ucan die naar AS Roma gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Calhanoglu was ook de man met die vrije trap tegen Dortmund, hij heeft best goede stats nu in H2H: http://sofifa.com/player/150232-hakan-calhanoglu
Algerije op winst en die weddenschap met de duitsers die stukliep door een goal van de grieken... ik ben het hier even kwijt hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh, haha ik zie het al. Ik haal die teams altijd door elkaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Algerije op winst en die weddenschap met de duitsers die stukliep door een goal van de grieken... ik ben het hier even kwijt hoor.
Ik had dus:
Nederland - Mexico 1
Costa Rica - Griekenland 1
Duitsland - Algerije both teams to score; no
En het liep dus mis op Costa Rica - Griekenland. Excuses voor het ongemak![]()
ahh verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, haha ik zie het al. Ik haal die teams altijd door elkaar
Ik had dus:
Nederland - Mexico 1
Costa Rica - Griekenland 1
Duitsland - Algerije both teams to score; no
En het liep dus mis op Costa Rica - Griekenland. Excuses voor het ongemak
denk dat veel mensen stuk zijn gegaan op duitsland2x al
![]()
vanavond gebet op frankrijk dus zullen ze wel superieur zijn.
#FreeTrapz![]()
quote:
Kan je nog wel moneys glitchen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Duitsland heeft ook veel zieken las ik dus op de Duitsers zou ik sowieso niet meer gaan wedden. Misschien nog Columbiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahh verklaart een hoop.
denk dat veel mensen stuk zijn gegaan op duitsland2x al
![]()
vanavond gebet op frankrijk dus zullen ze wel superieur zijn.![]()
Ik heb nog maar 100K nadat ik de tank heb gekocht.quote:
gister een systembet geplaatst frankrijk Colombia belgiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook veel zieken las ik dus op de Duitsers zou ik sowieso niet meer gaan wedden. Misschien nog Columbia
3x een combo 1x een triple, verder nog benzema to score denk ik maar wacht nog even de opstelling af.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nietesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geprobeerd, maar bedraad is sws kut.![]()
is er nieuw shizzle voor GTA dan ? helemaal gemist.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die DLC s zijn echt veredelde kledingpacks manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef Rijst het volgende:
Door die hipster DLC krijg ik welzin om te spelen. Wacht wel op de next gen![]()
![]()
Ja ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die DLC s zijn echt veredelde kledingpacks man![]()
Ik heb sinds kort het eerste seizoen van The Killing afgekeken. Is best spannend en het staat op NFquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Breaking Bad,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:53 schreef Reemi het volgende:
Iemand een serietip? In het rijtje Breaking Bad, Prison Break, Fargo of OITNB. Bij voorkeur beschikbaar op netflix.
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead
alle 4 bazen series. Breaking bad was mijn favoriet maar Sons of Anarchy is mooier en leukerSons of Anarchy is overigens ook op netflix te bekijken. momenteel alleen seizoen 1 t/m 4 en hoogstwaarschijnlijk dat seizoen 5 ergens in augustus op netflix komt. Seizoen 6 moet nog op dvd uitkomen en komt ook ergens in augustus uit
![]()
Controllers kapot gooien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Breaking Bad,
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead
alle 4 bazen series. Breaking bad was mijn favoriet maar Sons of Anarchy is mooier en leukerSons of Anarchy is overigens ook op netflix te bekijken. momenteel alleen seizoen 1 t/m 4 en hoogstwaarschijnlijk dat seizoen 5 ergens in augustus op netflix komt. Seizoen 6 moet nog op dvd uitkomen en komt ook ergens in augustus uit
BB heeft ie toch al gezienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Breaking Bad,
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead
![]()
![]()
hebben jullie allemaal de USA netflix of gewoon NL ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
both. geld niet waard thoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal de USA netflix of gewoon NL ?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk dat dat per persoon verschillend is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal de USA netflix of gewoon NL ?🍆![]()
UK/US/Canada staan hier het meeste op. Nederlandse slechts sporadisch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal de USA netflix of gewoon NL ?![]()
![]()
Ik heb gewoon Nederlands, maar ik kijk het altijd op de Ps4/iPad dus ik weet niet hoe ik hem daarop op Amerikaans zou kunnen zettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
hebben jullie allemaal de USA netflix of gewoon NL ?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort het eerste seizoen van The Killing afgekeken. Is best spannend en het staat op NFThanksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Breaking Bad,
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijk ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef Kiid het volgende:
Ik kijk nu Suits, maar dat is denk ik niet vergelijkbaar met die series
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
NOISSSSSSSSSSSquote:
Beste investering ever.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had de mijne toen WC uitkwam nog verkocht voor 90k ofzoquote:
Nu heb ik er weer 1 alleen voor hoeveel ik hem had weet ik niet. Volgens mij 140/150k ofzo![]()
Hier 275K profit op TOTS vidal, chiellini en de rossiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had de mijne toen WC uitkwam nog verkocht voor 90k ofzo
Nu heb ik er weer 1 alleen voor hoeveel ik hem had weet ik niet. Volgens mij 140/150k ofzo
#FreeTrapz![]()
Team ziet er beter uit dan het speelt, of niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NOISSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Beste investering ever.![]()
![]()
Team is allang gesloopt jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Team ziet er beter uit dan het speelt, of niet?![]()
![]()
Nuchter speelt het wel een stuk beter jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Team ziet er beter uit dan het speelt, of niet?Alleen nog maar verloren van jou
Wel een bazenteam sowiesoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nuchter speelt het wel een stuk beter jaAlleen nog maar verloren van jou
![]()
![]()
Cuadrado zal je wel dikke profit op pakken denk ik
#FreeTrapz![]()
Zeker als die vanavond scoort.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
Cuadrado zal je wel dikke profit op pakken denk ik![]()
Chiellini ook want die heb ik gekocht voor 130Kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
Cuadrado zal je wel dikke profit op pakken denk ik
lekker maar Cuadrado was op te pikken voor 80K ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Chiellini ook want die heb ik gekocht voor 130K![]()
toch ook al 260KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb MOTM Cuadrado want had geen zin om 170k te betalen voor zijn TOTS, maar die is inmiddels dik gestegen
Weet niet waar Cuadrado inmiddels op zit, maar die kocht ik voor 70k geloof ik. Maar gezien zijn re-release zal hij wel gedaald zijn![]()
Ik hoop stiekem ook op een upgrade van TOTS Cuadrado
zit ie klem jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop stiekem ook op een upgrade van TOTS Cuadradowelke was er ook alweer geupgrade ?
James zekerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop stiekem ook op een upgrade van TOTS Cuadrado
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
he die heb ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even gek doen op m'n oude dagen dan nog dubbles er bij
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even gek doen op m'n oude dag
Ik doe mee!![]()
Dat is dat je prijs hebt bij 2 goed toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he die heb ik ooken dan nog dubbles er bij
![]()
ja dus ik cash ook nog wat als frankrijk en Colombia, Colombia en belgie of Frankrijk en Belgie door gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is dat je prijs hebt bij 2 goed toch?en had nog een quotering van 16.45 zag ik net
#FreeTrapz![]()
Daar gooi ik dan m'n laatste 20 euro op. Gaat dit fout, dan is het wedden gedaan voor deze zomerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dus ik cash ook nog wat als frankrijk en Colombia, Colombia en belgie of Frankrijk en Belgie door gaanen had nog een quotering van 16.45 zag ik net
![]()
![]()
toe maar zeker van je zaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar gooi ik dan m'n laatste 20 euro op. Gaat dit fout, dan is het wedden gedaan voor deze zomer
[ afbeelding ]wilde NL er nog in meenemen maar dat is 2 keer balen als het niet lukt.
#FreeTrapz![]()
nog wel het minst zeker over frankrijk vanavond denk ikwedden en duitsers is altijd een
combi
#FreeTrapz![]()
Ja, en zuur als het fout gaat omdat je persé die 1.20 nog mee wilde pakken. Die quote is het billenknijpen sowieso niet waard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toe maar zeker van je zaakwilde NL er nog in meenemen maar dat is 2 keer balen als het niet lukt.
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 12:09:22#matavz vertrekt bij #psv. Akkoord met een Duitse club. Later meer reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 12:09:22#matavz vertrekt bij #psv. Akkoord met een Duitse club. Later meer reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een probleem als je tegen iemand zoals ik speel
Dante samen met Lahm
Dante
Lahm
Na morgen heb ik 350 euro vrij om op Mollema te gooienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier al betjes voor op de Tour De France?![]()
Mooie smoesjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_video_offline.html
We zijn allemaal erin getrapt!!
Als ik constant kankerlijer zeg tegen een Belg en dan uitleg "Ja zo praten wij in Rotterdam" moet hij dat dan ook maar pikken?
Ja, anders sla je m gewoon op z'n bek. Zo doen we dat in Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie smoesjes.
Als ik constant kankerlijer zeg tegen een Belg en dan uitleg "Ja zo praten wij in Rotterdam" moet hij dat dan ook maar pikken?![]()
LATEN WE ONS LEGER NAAR MEXICO STUREN EN DAT LAND INPIKKENquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie smoesjes.
Als ik constant kankerlijer zeg tegen een Belg en dan uitleg "Ja zo praten wij in Rotterdam" moet hij dat dan ook maar pikken?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, anders sla je m gewoon op z'n bek. Zo doen we dat in Rotterdam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat de 'ouderen' hier zich zo druk om kunnen maken damnRelativeer ff ofzo
15 jarig meisje, land verliest een wedstrijd, 'grappig' frustatie filmpje
maak je er ff druk om ofzo
JA! INDRUK MAKEN MET ONZE 3 TANKS, 4 VLIEGTUIGEN, 500 MILITAIREN EN 16 HONDEN!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
LATEN WE ONS LEGER NAAR MEXICO STUREN EN DAT LAND INPIKKENRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na morgen heb ik 350 euro vrij om op Mollema te gooien
Denk het niet, ik kom jullie bets jinxen.
Als Maver voorop gaat in de strijd hebben die Mexicaantjes geen kans.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JA! INDRUK MAKEN MET ONZE 3 TANKS, 4 VLIEGTUIGEN, 500 MILITAIREN EN 16 HONDEN!
Als Ozz gaat inzitten dan weet je dat je goed zit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het niet, ik kom jullie bets jinxen.
Even geld overpompen naar UnibetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe nou nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Ozz gaat inzitten dan weet je dat je goed zit.
Even geld overpompen naar Unibet
Mijn reactie gisteren was niet serieus trouwens hoor. Haar hoofd inslaan met haar eigen gitaar is wel iets te veel van het goede.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
dat de 'ouderen' hier zich zo druk om kunnen maken damnRelativeer ff ofzo
15 jarig meisje, land verliest een wedstrijd, 'grappig' frustatie filmpje
maak je er ff druk om ofzo![]()
Courtois heeft nog nooit een interland verloren lees ik net op VI
Maar Arg gaat wel door
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is toch gewoon grappig joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn reactie gisteren was niet serieus trouwens hoor. Haar hoofd inslaan met haar eigen gitaar is wel iets te veel van het goede.
Ze doet me een beetje denken aan mezelf als ik iets post en vervolgens zeg ik dat het een troll is.![]()
Alleen heeft zij talent en een kans op een snor in de toekomst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is toch gewoon grappig joh.
Ze doet me een beetje denken aan mezelf als ik iets post en vervolgens zeg ik dat het een troll is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb contador winning cycle backwards and getting caught on dope @2.1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na morgen heb ik 350 euro vrij om op Mollema te gooienPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook talent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen heeft zij talent en een kans op een snor in de toekomst.![]()
DS kan perfect sperma slikken, dat is ook een talent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen heeft zij talent en een kans op een snor in de toekomst.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb het hem even uitgelegd.quote:
Heerlijk als je 5 minuten rijden van je werk woont en dat je ff uurtje tussendoor naar huis kan voor een fapje![]()
![]()
Zoek een vriendin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:28 schreef Kiid het volgende:
Heerlijk als je 5 minuten rijden van je werk woont en dat je ff uurtje tussendoor naar huis kan voor een fapjeFeyenoord Rotterdam![]()
Jij bent toch de oude sperma slikker op Skype.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je vertelt wat je zelf goed kan hoeft niet te betekenen dat ik het ook kan. gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:28 schreef Kiid het volgende:
Heerlijk als je 5 minuten rijden van je werk woont en dat je ff uurtje tussendoor naar huis kan voor een fapje
Niet tijdens je werk fappen.Schijten en fappen doe je in de tijd van je baas.
quote:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
DS kan perfect sperma slikken, dat is ook een talent.perfecte timing
Nee, wat is Skype?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent toch de oude sperma slikker op Skype.![]()
De plek waar jij alle jizz komt opruimen als we jou weer een keer gekicked hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FYPquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga ook maar eens op zoek naar een vriendin.. en dat duurt nog heel lang.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
vriendinnen kunnen alleen in vakantie ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga ook maar eens op zoek naar een vriendin.. maar ik wil eerst vakantie hebben en dat duurt nog heel lang.
#FreeTrapz![]()
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vriendinnen kunnen alleen in vakantie ofzo
Ik vind het nu niet erg. Jullie gaan maar door met praten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De plek waar jij alle jizz komt opruimen als we jou weer een keer gekicked hebben.Dat was 3 maanden geleden, nu interesseert het me niet meer. En als jullie me weer uitnodigen gaan jullie weer schijtlollige opmerkingen maken.quote:Ik moet me eerst concentreren op school. Dan heb ik geen tijd voor andere dingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vriendinnen kunnen alleen in vakantie ofzo![]()
Schijten hoort inderdaad betaald te gebeuren, maar een fapje doe ik toch het liefst thuis. Kijk graag porno met het geluid aan en dat gaat niet op het werk, helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niet tijdens je werk fappen.Schijten en fappen doe je in de tijd van je baas.
![]()
Programma van de dag.
12:00 - 13:00 > DS treiteren
13:00 -13:30 > Pauze
13:30 - 14:30 > Maver trollen en beginnen over zijn wajongOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit Kamikazie is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef higuain9 het volgende:
Ik heb dezelfde bet, alleen Duitsland door.
Even TR maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en vanaf 14:30 dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Programma van de dag.
13:30 - 14:30 > Maver trollen en beginnen over zijn wajongRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat doen we van 14:30 tot 17:00 aangezien ik dan nog wat te doen moet hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Programma van de dag.
13:30 - 14:30 > Maver trollen en beginnen over zijn wajong![]()
12:39-15:00: afstuderen en leren voor tentamen
15:00-16:40: naar huis
16:40-18:00: het weekend vieren
18:00: eten
18:30-20:30: FUT
20:30-22:00: VI Oranje kijken
22:00-23:50: Brazilië-Colombia kijken
rest nog niet bedacht![]()
![]()
Geen Frankrijk kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
12:39-15:00: afstuderen en leren voor tentamen
16:40-18:00: het weekend vieren
18:00: eten
18:30-20:30: FUT
20:30-22:00: VI Oranje kijken
22:00-23:50: Brazilië-Colombia kijkenwant jij kijkt Brazilie later?
Ewa zemmers.nog iets gemist? Ik ben kaduuk.
Vanavond gelukkig een mooi programma.nog bets openstaan?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wist niet dat er 2 wedstrijden waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen Frankrijk kijkenwant jij kijkt Brazilie later?
Dan heb ik geen tijd om FUT te doen.![]()
Brazilie is om 18:00 maar ik dacht dat jij zo'n voetbalkenner was met alle ins en outs.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wist niet dat er 2 wedstrijden waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
16:40-18:00: het weekend vieren?
Fapmarathon van 1 uur en 20 minuten?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben bijna 1 uur en drie kwartier onderweg vanuit Heerenveen. Nou ja, ik ben om 15:56 in Leeuwarden en dan moet ik wachten tot de trein van 16:21. Als ik dan thuis ben ga ik het weekend vieren maar ik heb nog niet bedacht hoe.quote:![]()
Fijn dat je jezelf kunt identificeren met een 15-jarig meisjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is toch gewoon grappig joh.
Ze doet me een beetje denken aan mezelf als ik iets post en vervolgens zeg ik dat het een troll is.![]()
Collectieve bet op Frankrijk, Colombia en België door in dit forum. Ook in doublesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ewa zemmers.nog iets gemist? Ik ben kaduuk.
Vanavond gelukkig een mooi programma.nog bets openstaan?
![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Collectieve bet op Frankrijk, Colombia en België door in dit forum. Ook in doubleszal vanavond even kijken.
Hoi Kamikaziequote:
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fijn dat je jezelf kunt identificeren met een 15-jarig meisje![]()
legaal dames van 14 duwen manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jaquote:
Pics?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.Ik hou van jong.
Feyenoord Rotterdam![]()
Deze man, zoveel focus zoveel swagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet erg. Jullie gaan maar door met praten.
[..]
Dat was 3 maanden geleden, nu interesseert het me niet meer. En als jullie me weer uitnodigen gaan jullie weer schijtlollige opmerkingen maken.
[..]
Ik moet me eerst concentreren op school. Dan heb ik geen tijd voor andere dingen.![]()
![]()
Mocht ik gemonitord worden door iemand: mijn opmerking van daarnet was een troll.Feyenoord Rotterdam![]()
Bohh ik zie dat ik nog 3 euro op paypal heb, bij welke betrouwbare site kan ik daar het meeste coins voor kopen?
![]()
Geen uitnodigingsmail ontvangen van Club Martijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mocht ik gemonitord worden door iemand: mijn opmerking van daarnet was een troll.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meer als 100k zal niet lukken gok ik zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Freire het volgende:
Bohh ik zie dat ik nog 3 euro op paypal heb, bij welke betrouwbare site kan ik daar het meeste coins voor kopen?
![]()
danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer als 100k zal niet lukken gok ik zoFeyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: