SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Das stom.
Nogmaals dan:
Wie weet er een leuk linkerdriehoekje in een 352? Budget 150K.
RCVM is Gustavo
Cam is Rafael van der Vaart
En CCv is David Luiz.
Succes
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen motm huntelaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boeiend, het gaat om de naampjes nu, niet om de versies. Overigens kan Cech ook op doel, dan moet je Thiago vervangen door Cahill.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moet je toch eens wat aan je conditie gaan doen ouwe reusquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jahoor prima. merk wel dat ik tegenwoordig een stuk sneller moe ben dan voorheen![]()
![]()
komt door de medicijnen. heb niks met de conditie te makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat aan je conditie gaan doen ouwe reus![]()
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE MEDICIJNENquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
komt door de medicijnen. heb niks met de conditie te makenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
352
ST: Huntelaar-Mandzukic
Cam-Rafael van der vaart
Cvm-Luiz gustavo
Rm-perisic
Ccv-David Luiz
Rcv-Dantei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zoek iets origineelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. En waag het eens om hier iets lelijks over te zeggen
Maar wel bedankt!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ronaldo pepe casemiroquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dan doe je 3 spelers uit Zimbabwe. Dat is vast heel origineelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!![]()
![]()
Dat lijkt me wel wat, bedankt!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan doe je 3 spelers uit Zimbabwe. Dat is vast heel origineeli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Een grote pricefixfest nu idd. Viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
Die legend pricefixers mogen echt van de trap vallen.
13 Kluiverts hebben
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver. Cahill eruit, Terry erin. Die heeft niemand namelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja..met Luiz daar krijg je toch wel BPL of Brazilianenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zoek iets origineels
Maar wel bedankt!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ohja kut. Nouja, dan bedenk ik wel wat anders.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..met Luiz daar krijg je toch wel BPL of Brazilianen
Iedereen bedankt iig!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zo dan>?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ohja kut. Nouja, dan bedenk ik wel wat anders.
Iedereen bedankt iig!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |