quote:
paspoortquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Tellen halfbloedjes als twee nationaliteiten of gaat het per paspoort.
Ik wacht niet hoor , maar ik zie haar volgend week pas weer. En ik wil het niet via telefoon doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n laffe hond die wacht met eerlijk zijn heb ik hier gelezen.
En ik ken meer liefde dan jij.Ik vind niet iemand van de een op de andere dag onaantrekkelijk als die bijv. puisten op zijn rug heeft gekregen.
Lekker veel FOK! dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
En dan heb je ineens 6 weken vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
MWAHAAHAHA
Dat is omdat we Veer weinig aandacht gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens Veer vindt ons zonde van haar tijd.
Tja echt gezellig is het niet meer hehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens Veer vindt ons zonde van haar tijd.
Nee hoor pls don'tquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is omdat we Veer weinig aandacht geven
was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja echt gezellig is het niet meer heh
[..]
Nee hoor pls don't
Raar dat je aldoor verwacht dat anderen het gezellig moeten maken maar je zelf niet bijdraagt en alleen maar zeurt dat het hier zo stom is geworden ;squote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja echt gezellig is het niet meer heh
Gelukkig maarquote:
Grappig hoe iedereen steeds geneigd is om zo te happen huhehahah voel je je aangesproke nofso ;pquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar dat je aldoor verwacht dat anderen het gezellig moeten maken maar je zelf niet bijdraagt en alleen maar zeurt dat het hier zo stom is geworden ;s
Huh?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Grappig hoe iedereen steeds geneigd is om zo te happen huhehahah voel je je aangesproke nofso ;p
Ja.quote:
Simpelequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Maar ok;
haheuhaeuheuah leuk grapje ;p
Zure kibbeling kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |