Die was tegen allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was je ex dan juist gelovig en daarom tegen de schijnheiligman?
Voor!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we gelijk alles afschaffen waar een kleine minderheid tegen is. Zoals honden. Mijn voorvaders waren viervoetigen en ik vind het verschrikkelijk dat die beesten als huisdier gehouden worden.
Ik zou het niet missen, maar er bestaat ook zwarte popcorn, rode popcorn en blauwe popcorn. Groen komt er aan las ik onlangs ergens op het interweb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laten we popcorn afschaffen. Het is niet eerlijk dat er alleen blanke popcorn bestaat.
Tja als je er zonder twijfel voor staat, noemen ze dat extreem toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Extreem past niet bij atheistisch agnost ......
Een atheïstische agnost kan sowieso niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja als je er zonder twijfel voor staat, noemen ze dat extreem toch?
Ja tegen Harry Potter en andere kinder programma's dat was des duivels. Ik mocht ook 10% van mijn inkomen afdragen aan de kerk. Ik was er klaar meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was je ex dan juist gelovig en daarom tegen de schijnheiligman?
is het dan toch agnostisch atheïst?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een atheïstische agnost kan sowieso niet.
Nope: Iemand kan vinden dat hij niet voldoende kennis over het wel of niet bestaan van een god heeft, en tegelijkertijd geen geloof in een god hebben: een agnostisch atheïst. Iemand anders kan een agnost zijn, maar terdege geloven in een god: een agnostische theïst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een blanke neger.
Atheïsme kent nogal wat gradaties, de meeste menen weten niet eens precies wat e.e.a. precies inhoudt, het agnostische bij een atheïst is nu juist het aanbrengen van de nuance en dus niet de "extreme ontkenning" bijvoorbeeld "het bestaan van theïstische god acht ik onwaarschijnlijk"quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja als je er zonder twijfel voor staat, noemen ze dat extreem toch?
Dit dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope: Iemand kan vinden dat hij niet voldoende kennis over het wel of niet bestaan van een god heeft, en tegelijkertijd geen geloof in een god hebben: een agnostisch atheïst. Iemand anders kan een agnost zijn, maar terdege geloven in een god: een agnostische theïst.
blijft verwarrend
goezo jochiequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope: Iemand kan vinden dat hij niet voldoende kennis over het wel of niet bestaan van een god heeft, en tegelijkertijd geen geloof in een god hebben: een agnostisch atheïst. Iemand anders kan een agnost zijn, maar terdege geloven in een god: een agnostische theïst.
blijft verwarrend
Ik moest ineens aan een Viking denkenquote:
Okay ik dacht dat atheïst is dat je geen bepaald geloof of god aanhangt maar dan wel kan denken dat er 'iets' is. Agnost dat je het wetenschappelijk ook uitsluit dat er een god bestaat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Atheïsme kent nogal wat gradaties, de meeste menen weten niet eens precies wat e.e.a. precies inhoudt, het agnostische bij een atheïst is nu juist het aanbrengen van de nuance en dus niet de "extreme ontkenning" bijvoorbeeld "het bestaan van theïstische god acht ik onwaarschijnlijk"
Je quote vast de verkeerde, maar ik snap er geen zak van Sinterklaas van.quote:
Hier dusquote:
Andersomquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik dacht dat atheïst is dat je geen bepaald geloof of god aanhangt maar dan wel kan denken dat er 'iets' is. Agnost dat je het wetenschappelijk ook uitsluit dat er een god bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |