Bij Nederland weet iedereen gewoon dat als Robben twee bevliegingen heeft dat je ineens 2-0 voor staat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat we een betere kans hebben tegen België om de finale te halen. Maar ik gun het België niet om in de halve finale te komen. Het maakt me dus eigenlijk weinig uit.
Tegen Argentinië weet je gewoon dat als Messi twee bevliegingen heeft dat je ineens 2-0 achter staat, tegen België is die kans een stuk kleiner, te meer omdat ze open kansen toch niet af kunnen maken.
Daarbij is het wel leuk om te verwijzen naar de wedstrijd tegen de VS en zeggen dat de Belgen hun kansen niet af kunnen maken, maar schieten ze er tegen Nederland 6 in als ze weer 30 schoten op doel krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Nederland weet iedereen gewoon dat als Robben twee bevliegingen heeft dat je ineens 2-0 voor staat.
Dat ook weer
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Nederland weet iedereen gewoon dat als Robben twee bevliegingen heeft dat je ineens 2-0 voor staat.
Dat ook weer
En dat als hij ze niet heeft, het einde oefening is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook weer
Als ik Argentinië zo zie geldt dat bij Messi ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat als hij ze niet heeft, het einde oefening is.
Die teren wel heel erg op Messi inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik Argentinië zo zie geldt dat bij Messi ook
Omgekeerd hetzelfde, liever dat 1 van de 2 de halve finale niet haalt. Dus doe mij maar Nederland - Argentiniëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef Lothiriel het volgende:
Liever eruit tegen Argentinië dan tegen Nederland. Voor mij mag Argentinië wel ingemaakt worden door Nederland natuurlijk, daar niet van.
Maar als wij uitgeschakeld worden door Nederland dan lachen jullie ons uit tot in der eeuwigheidDaar dank ik voor
Nee joh, gewoon zien waar het schip strandt, is dat tegen Nederland dan is dat maar zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef Lothiriel het volgende:
Liever eruit tegen Argentinië dan tegen Nederland. Voor mij mag Argentinië wel ingemaakt worden door Nederland natuurlijk, daar niet van.
Maar als wij uitgeschakeld worden door Nederland dan lachen jullie ons uit tot in der eeuwigheidDaar dank ik voor
Jij denkt dat er niet wordt gelachen als Nederland verliest van Costa Rica?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Omgekeerd hetzelfde, liever dat 1 van de 2 de halve finale niet haalt. Dus doe mij maar Nederland - Argentinië
Wel ja, op zich zou ik het al geweldig vinden als we de de halve finales halen, maar ik ga er nog liever uit tegen Costa Rica dan tegen Nederland...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zien waar het schip strandt, is dat tegen Nederland dan is dat maar zo.
Daar zou ik me maar niet al te druk om maken, die sentimenten zoals die er bij jullie zijn als het om Nederland gaat zijn er bij ons domweg niet, omdat, en laat ik het maar eens bot zeggen, wij jullie gewoon niet belangrijk genoeg vinden om wakker van te liggen. De Duitsers, dat is een ander verhaal, als Nederland daar ooit van zou winnen in een finale dan zullen die dat weten ook, net als in 88 al gebeurde. Maar ook die anti Duitsland gevoelens zijn hier al behoorlijk weggeebt, ik kan me me niet echt een land voorstellen die op dit moment zulke sterke emoties zou kunnen losmaken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ja, op zich zou ik het al geweldig vinden als we de de halve finales halen, maar ik ga er nog liever uit tegen Costa Rica dan tegen Nederland...
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden om tegen Nederland eruit te gaan maar ik zie Nederlanders al schuimbekken bij het idee vandaar
Hoe kan het Nederland - Argentinië worden als we verliezen van Costa Ricaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat er niet wordt gelachen als Nederland verliest van Costa Rica?
Messi was dit seizoen sowieso niet echt denderend, dus dat zegt me niet zo heel veelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef kwintonlesijonson het volgende:
Alles kan in de match België- Argentinië (en dat geldt evenzeer voor de match Nederland-Costa Rica)
Het zelfvertrouwen van België is ongezien, onbelgisch. En daar zit deze man voor veel tussen.
Messi heeft in de laatste 7 matchen niet kunnen scoren tegen Courtois. Bovendien verloren de rode duivels nog NOOIT met Thibaut Courtois in de goal
Misschien als jullie van ons winnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet al te druk om maken, die sentimenten zoals die er bij jullie zijn als het om Nederland gaat zijn er bij ons domweg niet, omdat, en laat ik het maar eens bot zeggen, wij jullie gewoon niet belangrijk genoeg vinden om wakker van te liggen.
wat zou steken is als belgie hun eerste wk finale haalt en hem gelijk wint. wat een nachtmerrie zou dat zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Misschien als jullie van ons winnen.
Maar als jullie van ons verliezen, zou dat bij heel wat Nederlanders toch steken denk ik
Zeker weten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Misschien als jullie van ons winnen.
Maar als jullie van ons verliezen, zou dat bij heel wat Nederlanders toch steken denk ik
Hebben we gelijk ons 'trauma' van '80 verwerkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
wat zou steken is als belgie hun eerste wk finale haalt en hem gelijk wint. wat een nachtmerrie zou dat zijn.
Oh, dat zou idd echt erg zijn, nadat wij er 3 hebben verlorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
wat zou steken is als belgie hun eerste wk finale haalt en hem gelijk wint. wat een nachtmerrie zou dat zijn.
Ik zou daar geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef Lothiriel het volgende:
Een van de scenario's als een van de twee de halve finale niet haalt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Hoe kan het Nederland - Argentinië worden als we verliezen van Costa Rica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |