Ja, ik ben SpongeBobquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Want je hoofd is plat aan de bovenkant?
Mijn tong tornado zal een hoop goed maken!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik denk niet dat je piemel mij kan bevredigen. Hij is tenslotte toch 3cm kleiner dan gem.
Met dat ding van -3 cm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Mijn tong tornado zal een hoop goed maken!
Dit dus, en/of verkeerd gemeten, en/of jullie zijn flink ouder geworden sinds de meting waar je 3cm langer bij was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Rezania het volgende:
Je krimpt gedurende de dag, probeer het morgenochtend nog eens.
Heb jij een medisch gecontroleerde rolmaat of een rolmaat uit de 5¤ bak van de gamma?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef PeterRusso het volgende:
Dit vraag ik me af. Waarom?
Ik heb zojuist een rolmaat gebruikt om mijn lengte te meten. Met deze rolmaat ben ik 1,76, maar ik weet zeker dat ik in werkelijkheid 1,79 ben.
Hetzelfde bij een vriend van mij die toevallig op de koffie was. Hij is normaal gesproken 1,81 en is met deze rolmaat 3 centimeter kleiner.
Ik heb zo niets voorhanden waarmee ik het nog meer zou kunnen meten, maar hoezo zou een rolmaat, die er dus voor gemaakt is om te meten, nou een verkeerde weergave kunnen hebben?
Of een waterpas, nog beter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef appelepent het volgende:
Je moet precies haaks op de muur meten, anders werkt het niet, pak er een winkelhaak bij.
Het is een Stanley, lag toevallig in de kast. Vermoedelijk van m'n pa die in de bouw werkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een medisch gecontroleerde rolmaat of een rolmaat uit de 5¤ bak van de gamma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |