quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik til meestal met rechterbeen even op als ze naast mij zit op de bank. Op een manier zoals honden hun poot optillen als ze zeiken. Ze moet hem niet alleen horen, maar ook ruiken.
Hehe of onder de dekens zo'n warme gluipende stinkscheet laten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik til meestal met rechterbeen even op als ze naast mij zit op de bank. Op een manier zoals honden hun poot optillen als ze zeiken. Ze moet hem niet alleen horen, maar ook ruiken.
Dat heet 'the dutch oven'quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hehe of onder de dekens zo'n warme gluipende stinkscheet laten.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je blijft me verbazen ouwe draak. Ik neem het mee voor een volgende keer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
even randje vd deken over der neus leggen, en goed knetteren, gauw omdraaien en zacht snurken en.intern kapot gaan vh lachen als ze kotsend wakker schriktquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat heet 'the dutch oven'
Ja, serieus
Maar jij hebt al je haar afgeknipt en een vlotte bril gekocht?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
Hoi Fokkertjes,
Zo leuk en integer relaties altijd beginnen, zo uitgezakt en niksverhullend is het enige tijd later. Mijn vriend is sinds kort in de "ik kan wel scheten laten waar m'n vriendin bij is" fase beland. Eerst dacht ik nog: oke kan gebeuren. Inmiddels heeft het extreme vormen aangenomen en laat ie een dikke scheet als ie naast me zit op de bank waarna hij sneaky uit z'n ooghoek kijkt naar mijn reactie.
Om vervolgens op te staan en terwijl ie z'n zaakje goed legt "kan ik zo op de playstation?" vraagt.
Zucht. Ik heb altijd nette mannen gehad, maar is dit nou wat ze een alfa noemen?![]()
Ik heb uitmuntende ogen dus zelfs al zou ik een vlotte bril willen dan kan het nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Maar jij hebt al je haar afgeknipt en een vlotte bril gekocht?
Dan vraag je erom![]()
kan wel, vensterglas erinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb uitmuntende ogen dus zelfs al zou ik een vlotte bril willen dan kan het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |