Ben je boos pluk een roos.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef eRKa het volgende:
Welopgevoede mensen laten geen scheten in bijzijn van andere mensen.
Maar ach, misschien hoor jij inderdaad niet bij de normale mensen of ben je inderdaad alleen op uiterlijk ingesteld.
In het Engels is een goede typering voor jou bedacht: Shallow bitch
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken stelletjes die al jaren samenwonen en nog steeds niet/weinig scheten in elkaars bijzijn. Want het is zóó smerig. Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Gewoon föhnen die aambeien, samen goed snuiven die penetrante damp, en je weet dat het goed zit met de relatie.
Misschien hebben ze darmproblemen en zijn hun gassen nogal sterk van geur en vervluchtigen ze niet binnen enkele seconden, maar vullen ze de hele ruimte.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken stelletjes die al jaren samenwonen en nog steeds niet/weinig scheten in elkaars bijzijn. Want het is zóó smerig. Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Gewoon föhnen die aambeien, samen goed snuiven die penetrante damp, en je weet dat het goed zit met de relatie.
Dit. Ken stellen met meerdere kinderen die al jaaaaren samen zijn en dit nog niet doenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:28 schreef Victuss het volgende:
Hoe moet jouw vriend volgens jou omgaan met anaal luchtverkeer, dan, ZarB? Eerst de tuin in lopen of zo?
Blijvertje. Mijn vriendin krijgt ieder morgen een Dutch oven en als ze het niet langer dan een minuut uithoudt mag ze de rest van de dag in de bezemkast.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.
Mijn vriendin deed dat een keerquote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
Nee maar van die overdreven acties erbij hoeft ook niet.. been optillen o.i.d.
Gewoon ff naar de toilet lopen?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:28 schreef Victuss het volgende:
Hoe moet jouw vriend volgens jou omgaan met anaal luchtverkeer, dan, ZarB? Eerst de tuin in lopen of zo?
Ze is een beetje een 'boers' type, om zo maar te zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef niels0 het volgende:
Nou, dan vind ik je vriendin echt een viswijf hoor.
Dit.quote:
Als je er niet mee zit maakt het niet uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ze is een beetje een 'boers' type, om zo maar te zeggen.
Nja ben erachter gekomen dat het niet heel abnormaal is in die kleine dorpen, ik zie meiden hier uit de stad het in ieder geval niet doen.quote:
Ik hoop dat niemand ooit in de val trapt die 'met Supergirl samenwonen' heet.quote:
Wat is dezequote:Op zondag 6 juli 2014 22:05 schreef Victuss het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand ooit in de val trapt die 'met Supergirl samenwonen' heet.
Thaise ladyboys hebben alleen een anus om piemel erin te stoppen.dus?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik je vriendin echt een viswijf hoor.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thaise ladyboys hebben alleen een anus om piemel erin te stoppen.dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |