Tussen naief zijn en verbitterd zijn zit gelukkig nog een heel grote middenweg van mensen die gewoon genieten van de liefde, samen met iemand die dat net zo hard doet. Gelukkig behoor ik tot die groepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens niet geheel onverstandig. Dat is beter dan al die naïeve halzen die nog denken dat alles geweldig en leuk is.
Maar ik vraag me dan wel af of je het plezier uit je leven haalt wat je kunt halen op jouw leeftijd. Soms is het weleens handig om een zonnebril op te zetten als het regent want dan zie je de regen wat minder.
en jij bent ?!?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:12 schreef mtchel112 het volgende:
Frank drebinaltijd zn afwijkende mening klaar hebben terwijl zn cholesterol zo hoog is dat elke post van hem de laatste kan zijn ...
Wie de FUCK ben jij?quote:
*eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Wat maakt t uit wie ik ben, die frank drebin moet is een keer wat nittigs gaan doen.
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Wat maakt t uit wie ik ben, die frank drebin moet is een keer wat nittigs gaan doen.
ik had je een ban gegeven. je bent er goed vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Kneusje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie de FUCK ben jij?
Lastig hé? De waarheid horen.quote:
Sukkeltje, je bedoelt bloeddruk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:12 schreef mtchel112 het volgende:
....terwijl zn cholesterol zo hoog is...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Bijna het volgende:
Dit is het moment in je relatie dat je weet dat het goed zit tussen jullie, TS.
Way hebben mensen toch tegen de vierde nota extra van vrom.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.
Wat een gefrustreerd mannetje moet jij zijn zeg. Is je vrouw ernstig verstandelijk beperkt dat ze het zolang met je uithoudt? Ik snap sowieso niet dat je niet doorhebt dat je allemaal bullshit uitkraamt aangezien je noch van mijn uiterlijk, noch van mijn innerlijk op de hoogte bent, waarmee je jezelf dus eigenlijk zwaar voor joker zet. Het spijt me voor je dat je zwaar beschadigd bent, maar wellicht kan een goede therapeut de brokstukken nog bij elkaar rapen. En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef eRKa het volgende:
[..]
Lastig hé? De waarheid horen.
Met je lekkere kontje en leuke koppie ben je altijd positief gediscrimineerd. Hier zien we je niet en beoordelen je op je echte innerlijke waarden. En die zijn beneden alle peil, dus dat krijg je nu te horen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef 16meter het volgende:
"op de playstation"
wat een mongooltje als hij dat zegt
sowieso toestemming vragen daarvoor
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Inderdaad.
Snap niet waarom meiden alleen al met zo'n kerel willen daten.
Ga jij even koud bier halen voor de mannen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd mannetje moet jij zijn zeg. Is je vrouw ernstig verstandelijk beperkt dat ze het zolang met je uithoudt? Ik snap sowieso niet dat je niet doorhebt dat je allemaal bullshit uitkraamt aangezien je noch van mijn uiterlijk, noch van mijn innerlijk op de hoogte bent, waarmee je jezelf dus eigenlijk zwaar voor joker zet. Het spijt me voor je dat je zwaar beschadigd bent, maar wellicht kan een goede therapeut de brokstukken nog bij elkaar rapen. En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.
Ciao
Welopgevoede mensen laten geen scheten in bijzijn van andere mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef ZarB het volgende:En excuse me, ik ga even van mijn welopgevoede vriend genieten die er ook nog eens fantastisch uitziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |