Jammerlijk doch verstandig antwoordquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jahoor. Want ik ben vegetarisch en ik heb geen joggingpak dus het komt niet eens in de buurt van de waarheid
Ik ga later in het oosten wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heel Purmerend, Almere en Lelystad zijn opgebouwd met gedeporteerd volk uit de Jordaan.
Datzelfde lot staat jou ook te wachten.
Ja ik heb gehoord dat jullie eerst BFF waren maar daar is iets tussen gekomen, ik ben nog aan het uitzoeken wat het is. Mijn vermoedens gaan uit naar jemapellefrikadele, dat hij er iets mee te maken heeft.quote:
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
FrustieEr is geen enkele incrowd reactie. Get a life.
Oh wat spannend. Laat het ons weten als je meer hebt uitgevogeld!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat jullie eerst BFF waren maar daar is iets tussen gekomen, ik ben nog aan het uitzoeken wat het is. Mijn vermoedens gaan uit naar jemapellefrikadele, dat hij er iets mee te maken heeft.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenMaar iedereen moet even meegenieten, ja toch?
![]()
![]()
Rustig aan hequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te stoken gevederde vlegel
Zo zie je maar weer wat vriendschap oplevert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Aberella het volgende:
Misschien lok je het ook wel uit door in je joggingbroek en uitgewassen trui naast hem 2 kilo chicken wings weg te werken terwijl je SBS6 kijkt hč.
Hoera meneer baggeraar himselfquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat vriendschap oplevert.
Nee, lieve FOK!kers, begin er maar niet aan.
Ik bagger nietquote:
We kunnen haar wel gericht tips geven. We weten dat jmf niet de snuggerste is, dus ZarB heeft zijn snode plan vast wel een keer op tijd door.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel. Dit is pretentieuze interessantdoenerij. Je vriend is een fokker. Je zou hem ook gewoon kunnen aansprekenMaar iedereen moet even meegenieten, ja toch?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:24 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb de hood gepresent maar hoe ga ik verder
straatkennis is niet alles voor een echte rapper
maar bullshit gebeurd wel popo aan deurbel
mams zeg dat ik haar teleurstel
denk aan mn broeders in Palestina
waarom geven aandacht aan vermoorden isreeliesch jongeren
en vermoorden palestijnse jongeren nix
is die leven minder waard is dat waar westers media achter staat
daarom zingen wij op fok in kor
free Palestina tot de dood
voor onze broeders