Hm nee doe ik eigenlijk niet... Dat tweede doet hij gelukkig ook niet. Maar wie weet komt het nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef snakelady het volgende:
Ach, hij voelt zich bij jou op zijn gemak.
Maar misschien als jij ook scheten laat in zijn bijzijn en af en toe je string tussen je billen vandaan haalt begrijpt hij dat het niet zo heel charmant is.
Hoewel ik moet zeggen dat het mij absoluut niet kan storen als mijn vriend het in mijn bijzijn doet, en zelf als hij mijn hoofd onder de dekens stopt nadat hij een scheet heeft gelaten kunnen we daar hartelijk om lachen.
wat een faggotquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef ZarB het volgende:
Hij heeft wel heel schattig koekjes meegenomen waar 'i love you' op staat![]()
Stille stinkerds laten op het werkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Collega's die scheten laten en dan zeggen: "ach, allemaal een neusje vol, dan is die zo weg"
![]()
Dat is ook smerig.quote:
Frustiequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha ik heb fok relaasie en ga ff theekransje/inside crowd topiekje maken, hihihihi :$
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.quote:
- Iedere Vinex bewoner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar denk je waar al die Vinex bewoners vandaan komen?
Pik je dit ZarB?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Aberella het volgende:
Misschien lok je het ook wel uit door in je joggingbroek en uitgewassen trui naast hem 2 kilo chicken wings weg te werken terwijl je SBS6 kijkt hč.
- Iedere aanstaande Vinex bewoner.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.
Jahoor. Want ik ben vegetarisch en ik heb geen joggingpak dus het komt niet eens in de buurt van de waarheidquote:
Oke oke maar ik woon er nu nog niet dus Chroetsjov zijn reactie is niet relevant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
- Iedere aanstaande Vinex bewoner.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven dat ik in een Vinex beland.
Heel Purmerend, Almere en Lelystad zijn opgebouwd met gedeporteerd volk uit de Jordaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor carports,2 onder 1 kap, nieuwbouw en gesnoeide buxussen in de vorm van een willekeurig dier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |