Nee te saaiquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef eRKa het volgende:
Een man zoeken die wél is opgevoed? Toegegeven, dat zijn meestal niet de knapste/sterkste/ruigste mannen.
Maar bij vrouwen is de relatieschoonheid:bitchness normaal ook omgekeerd (knappe meiden zijn meestal bitches)
watquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef eRKa het volgende:
Een man zoeken die wél is opgevoed? Toegegeven, dat zijn meestal niet de knapste/sterkste/ruigste mannen.
Maar bij vrouwen is de relatieschoonheid:bitchness normaal ook omgekeerd (knappe meiden zijn meestal bitches)
Kwestie van prioriteiten. Hier leer ik wel mee levenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef eRKa het volgende:
[..]
Okee, maar dan niet janken dat je gespierde lul op pootjes geen fatsoen heeft.
En ik constateer nu dat je ook zo'n gruwelijk lekker wijf bent, en denkt dat je de eisen kunt stellen omdat je lekker bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten. Hier leer ik wel mee leven
Wow. Heb ik een trauma opgerakeld met dit topic?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.
Die scheten wen je wel aan (NOT!). En zodra je denkt dat je gewend bent, dan begint hij met boeren en vreemdgaan.
quote:
Ik heb toch al gezegd dat het me spijt, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef eRKa het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je hebt uithoudt met je hersenloze orang-oetang.
Die scheten wen je wel aan (NOT!). En zodra je denkt dat je gewend bent, dan begint hij met boeren en vreemdgaan.
Haar zaakje goed leggen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Chinless het volgende:
Dat doet mijn meisje nou ook altijd. Maar ze wilt dan tv kijken ipv op de PS.
Als ze dat niet fijn vinden, dan hoeft het voor mij al niet meer. Kom op, je hebt toch een band, of niet dan?quote:
ze hebben een band met mijn darmen jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef eRKa het volgende:
[..]
Als ze dat niet fijn vinden, dan hoeft het voor mij al niet meer. Kom op, je hebt toch een band, of niet dan?
Niet bij mij. Maar ik zie het vaak zo gaan in mijn kennissenkring.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wow. Heb ik een trauma opgerakeld met dit topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |