Als het écht moet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef zovty het volgende:
Als we het slim spelen dan worden de Pieten van volgend jaar Rondborstige deernes in strakke latexpakje. Wie is er voor?
waar je het ook over hebt, het klopt niet. Anders zouden er geen 200 maar 600000 activisten zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb ik het nu over sinterklaas of over het algemeen?
Als het doorzichtige latex is, ben ik voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef zovty het volgende:
Dit.
Helemaal precies dit.
We verzinnen gewoon iets anders en gaan door met de pret. Over 8 jaar weet niemand meer dat Piet ooit zwart was.
Als we het slim spelen dan worden de Pieten van volgend jaar Rondborstige deernes in strakke latexpakje. Wie is er voor?
Tradities en dit feest interesseren mij geen reet. Schaf het af of neem gekeurde pieten, mij best.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik reageer op inhoud. Jullie op de persoon. Ik draag argumenten aan en wordt een "zwartepikkezuiger" genoemd.
tokkie niveau van fok laat zich weer kennenMaar goed, de reden is duidelijk.. er wordt aan een "traditie" getornd..
![]()
Tradities boeien mij gewoon echt GEEN ene drol
Soms hebben jank"negers" (wtf..... ooh zo tolerantquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef blek het volgende:
[..]
Tradities en dit feest interesseren mij geen reet. Schaf het af of neem gekeurde pieten, mij best.
Ik vind het bizar dat er mensen zijn die die aandachtsgeile janknegeres serieus nemen en de enorme aandacht die ze krijgen, totaal doorgeslagen gekte dit.
Is een negeres een vrouwelijke neger?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef blek het volgende:
Ik vind het bizar dat er mensen zijn die die aandachtsgeile janknegeres serieus nemen en de enorme aandacht die ze krijgen, totaal doorgeslagen gekte dit.
*klikt op link*quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef Michielos het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)u-eenmaal-tradities/
Whut? Er is een uitspraak van de raad van state geweest. Als we dat al niet meer serieus moeten nemen is het eind zoek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef blek het volgende:
[..]
Tradities en dit feest interesseren mij geen reet. Schaf het af of neem gekeurde pieten, mij best.
Ik vind het bizar dat er mensen zijn die die aandachtsgeile janknegeres serieus nemen
beargumenteer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
*klikt op link*
Begint te lezen.
Lacht zich kapot.
(weet nog niet wat voor site het is)
(denkt dat het wel de speld zal zijn)
*ziet nrc*
(diep bedroefd in de medemensen die dit geloven)
een verbod op zp in zijn huidige vorm. De discussie gaat niet over het sinterklaasfeest als geheel maar over een specifiek onderdeel: zpquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
er wordt helemaal NIKS verboden???![]()
![]()
Het enige dat er gebeurd is een aanpassing, geen verbod. Hoe kom jij bij een verbod of een afschaffing van het sinterklaasfeest?
Waar komt die link opeens vandaan?
care? het is onderzocht door o.a. Raad van State en het is een rechterlijk bevel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
een verbod op zp in zijn huidige vorm. De discussie gaat niet over het sinterklaasfeest als geheel maar over een specifiek onderdeel: zp
Dat het zover heeft kunnen komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Whut? Er is een uitspraak van de raad van state geweest. Als we dat al niet meer serieus moeten nemen is het eind zoek.
ga eens in op mijn vraag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
care? het is onderzocht door o.a. Raad van State en het is een rechterlijk bevel?
Dit slaat echt nergens opquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
waar je het ook over hebt, het klopt niet. Anders zouden er geen 200 maar 600000 activisten zijn.
nee en dat gebeurt ook niet. Nu ook niet namelijk. Er wordt helemaal niets afgeschaft. Als een probleem serieus is wordt er eerst gekeken of iets kan worden AANGEPAST.. dat is iets anders.. het is al duizend keer gedaan, ook met het door jou zo teergeliefde Sinterklaasfeest. Ken namelijk niemand in Nederland die Sinterklaas in zijn oudste vorm viert.. met duivels als Zwarte pieten.. jij wel? Willen we niet "vooruit" met zijn allen en zaken ter discussie stellen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ga eens in op mijn vraag.
Moet alles waar iemand aanstoot aan kan nemen worden afgeschaft?
het is een simpele op niks gebaseerde generalisatie van het niveau: blanken kunnen niet dansen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op
Ik zeg dat zwarte mensen zich snel aangevallen voelen, dat verwerp jij met dat er nu maar 200 activisten zijn tegen zwarte piet? Ik geef je even tijd om zelf na te denken over dit alles.
Nee ik meen serieus dat ik dacht dat het onzin was. Maar als jij dit ook vindt dan wens ik liever niet met u te praten. Een fijne dag!quote:
wtf... je kunt toch wel wat argumenten geven ?????quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee ik meen serieus dat ik dacht dat het onzin was. Maar als jij dit ook vindt dan wens ik liever niet met u te praten. Een fijne dag!
Dan ben jij toch lekker een ander soort piet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Aan tradities valt niet te tornen, want dan ben je een zeurpiet
Nee, als je het met dat artikel eens bent, ben je te ver heen. Dan is alle hulp al te laat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf... je kunt toch wel wat argumenten geven ?????![]()
![]()
want?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee, als je het met dat artikel eens bent, ben je te ver heen. Dan is alle hulp al te laat.
zou niks mis mee zijn als er ook naast zwarte piet andere kleuren pieten waren imo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan ben jij toch lekker een ander soort piet.Laat Zwarte Piet dan ook met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |