abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141862974
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Argumentum ad populum

Dit is de drogreden dat iets wel waar moet zijn omdat vele mensen geloven dat het waar is. Vaak zijn ze ook emotioneel beladen.

Enkele voorbeelden:

"Al duizenden jaren geloven mensen in de bijbel en Jezus, wil je beweren dat al die mensen gek zijn?"

"Zo'n twee miljard mensen zijn christen, dat zegt toch wel iets?"
In mijn beleving wel ja. Het zijn zwakke mensen die een fantasie figuur nodig hebben om hun daden goed te kunnen praten.

Verder gaat het in dit geval niet op, het IS geen racisme, dat is aangepraat, geen mens zag het zo. Tot quinsy zich ermee ging bemoeien. Hij, en hij alleen creëert racisme.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:05:38 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_141863080
Ik snap alleen niet waarom het sinds een paar jaar opeens racistisch is en die tientallen jaren ervoor was het normaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:06:38 #278
395200 deadprez
One more rail
pi_141863107
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom het sinds een paar jaar opeens racistisch is en die tientallen jaren ervoor was het normaal.
Ik geloof dat er al sinds de jaren '80 af en toe discussies over zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_141863372
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is ook geen racisme en minder dan 1% van de negers stoort zich eraan. In Amsterdam is het een rechtszaak, in Rotterdam kraait er geen haan naar en neem van mij aan: daar wonen ook heel veel negers, misschien wel meer dan in Amsterdam.

Het is een klein groepje "Black Athena" aanhangers die overal racisme en miskenning in zien gesteund door een grote schare groenlinksers met zuurlinkse oprispingen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:16:57 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_141863515
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is ook geen racisme en minder dan 1% van de negers stoort zich eraan. In Amsterdam is het een rechtszaak, in Rotterdam kraait er geen haan naar en neem van mij aan: daar wonen ook heel veel negers, misschien wel meer dan in Amsterdam.

Het is een klein groepje "Black Athena" aanhangers die overal racisme en miskenning in zien gesteund door een grote schare groenlinksers met zuurlinkse oprispingen.
Dan dus gewoon zo laten als het is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_141864503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat 99,6% van de Nederlanders dom is?

Er is niets over het hoofd gezien, er is een probleem gecreëert door quincy.
Niet wijs is iets anders dan dom.
Overigens is gecreëerd met een t op het eind schrijven ook niet al te wijs, maar dat is een ander verhaal.
pi_141864792
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

door te stellen dat zwarte piet racistisch is plaats je iedereen die Sinterklaas viert inclusief piet tot racist. Waarom zouden ze zich anders inlaten met een racistisch verschijnsel als zp?
Nee, maar kruip vooral in een slachtofferrol. Dat siert een mens immers.
pi_141864887
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

dat zeg je wel heel simpel maar de vraag is of zwarte piet racisme is. Daar heeft de rechte zich namelijk niet over uitgelaten.

Voor racisme is geen plaats, voor zwarte piet wel.dat is namelijk geen racisme.
Dus als ik zeg dat Piet racisme is, is het geen vaststaand gegeven, maar zodra jij zegt dat het geen racisme is wel? Beetje hypocriet.
Overigens beweer ik alleen dat aantal er niet toe doet in deze kwestie, omdat de rechter beslist over racisme op basis van het recht en niet op basis van het aantal voor- of tegenstanders. Gelukkig maar.
pi_141865761
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Niet wijs is iets anders dan dom.
Overigens is gecreëerd met een t op het eind schrijven ook niet al te wijs, maar dat is een ander verhaal.
Ah, je bent weer terug!

Ok, dus 99,6 van de Nederkanders is niet wijs?

Aan spellings controle doe ik helemaal niets op FOK! Laatst nog een hele discussie die vond dat er een FOK! taal was en krazant goed Nederlands was in plaats van croissant, dan mag ik wel een een t en een d door elkaar gooien. Dit is alleen voor ontspanning ende vermaeck.
pi_141865842
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dan dus gewoon zo laten als het is.
Yep.

Maar gezien de linkse kliek in NL zal het vast anders gaan.

Maar goed, ik probeer me er niet meer druk om te maken, het volk krijgt wat het volk wil.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:45 #286
395200 deadprez
One more rail
pi_141865981
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Kanjer het volgende:
Minstens.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_141865991
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ah, je bent weer terug!

Aan spellings controle doe ik helemaal niets op FOK! Laatst nog een hele discussie die vond dat er een FOK! taal was en krazant goed Nederlands was in plaats van croissant, dan mag ik wel een een t en een d door elkaar gooien. Dit is alleen voor ontspanning ende vermaeck.
Dat jij met debiele cijfers als 99,6% aan komt zetten zegt al genoeg: je hebt geen idee waar je over praat.
En dat je hier voor ge vermaak zit maakt het maken van afgrijselijke taalfouten niet goed, gewoon een slap excuus voor je eigen onkunde.
pi_141866225
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat jij met debiele cijfers als 99,6% aan komt zetten zegt al genoeg: je hebt geen idee waar je over praat.
En dat je hier voor ge vermaak zit maakt het maken van afgrijselijke taalfouten niet goed, gewoon een slap excuus voor je eigen onkunde.
Debiele cijfers??? Ik zit og laag. Hoeveel % is pakweg 300 mensen op 16 miljoen? Zit meer dan ruimschoots aan de goede kant.

Voor de rest ga ik er niet eens op in, weet niet wat je gesnoven hebt toen je weg was, maar goed is het niet.
pi_141866244
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, maar kruip vooral in een slachtofferrol. Dat siert een mens immers.
ik kruip niet in de slachtofferrol ik verklaar alleen de heftige reactie van het publiek.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_141866363
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Kanjer het volgende:
Debiele cijfers??? Ik zit og laag. Hoeveel % is pakweg 300 mensen op 16 miljoen? Zit meer dan ruimschoots aan de goede kant.
Nee. Uit onderzoek van de Gemeente Amsterdam bleek dat 53% van de Amsterdammers Zwarte Piet niet discriminerend vindt. Dat is toch wel heel wat minder dan de uit jouw duim gezogen 99,6%, niet?
quote:
Voor de rest ga ik er niet eens op in, weet niet wat je gesnoven hebt toen je weg was, maar goed is het niet.
Goed op de man gespeeld weer. Je schuift je onkunde in ieder geval niet onder stoelen of banken.
pi_141866387
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik kruip niet in de slachtofferrol ik verklaar alleen de heftige reactie van het publiek.
Die is overdreven. Op een selecte groep na, noemt niemand voorstanders van Zwarte Piet racistisch.
pi_141866411
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dus als ik zeg dat Piet racisme is, is het geen vaststaand gegeven, maar zodra jij zegt dat het geen racisme is wel? Beetje hypocriet.
Overigens beweer ik alleen dat aantal er niet toe doet in deze kwestie, omdat de rechter beslist over racisme op basis van het recht en niet op basis van het aantal voor- of tegenstanders. Gelukkig maar.
je beweert wel degelijk dat zp racisme is, weliswaar niet in de reactie die ik quote maar elders wel.

Als ik iets beweer is dat ook geen vaststaand gegeven ik geef slechts mijn visie. Ik had jou wel ingeschat als iemand die dat zou begrijpen.
pi_141866537
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
je beweert wel degelijk dat zp racisme is, weliswaar niet in de reactie die ik quote maar elders wel.
Ik had het specifiek over deze reactie. Ik gaf aan dat aantal er niet toe doet in een rechtsstaat, daar heeft mijn verdere mening over Zwarte Piet niets mee te maken.
quote:
Als ik iets beweer is dat ook geen vaststaand gegeven ik geef slechts mijn visie. Ik had jou wel ingeschat als iemand die dat zou begrijpen.
Op het moment dat ik mijn visie geef en jij vervolgens beweert dat dat geen vaststaand gegeven is, maar vervolgens aangeeft dat Zwarte Piet niet racistisch is zonder een toevoeging in de trant van "mijns inziens" beweer je wel degelijk dat het een vaststaand gegeven is.
pi_141866542
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die is overdreven. Op een selecte groep na, noemt niemand voorstanders van Zwarte Piet racistisch.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg door een diepgewortelde traditie als racistisch te bestempelen impliceer je dat de mensen die die traditie koesteren ook racistische sympathieën hebben. Zo wordt dat althans gevoeld.

99% van de mensen viert het met de beste bedoelingen en zijn zich van geen kwaad bewust en krijgen nu het gevoel pseudoracisten te zijn.
pi_141866547
Wedden dat die mensen die tegen zijn het vroeger gewoon leuk vonden en hun schoen hebben gezet. Zielige jankballen zijn het.
pi_141866608
quote:
13s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef appelepent het volgende:
Wedden dat die mensen die tegen zijn het vroeger gewoon leuk vonden en hun schoen hebben gezet. Zielige jankballen zijn het.
Want als je Zwarte Piet aan wilt passen wil je ook dat kinderen hun schoen niet meer mogen zetten?
Lekker kortzichtig weer.
pi_141866651
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee. Uit onderzoek van de Gemeente Amsterdam bleek dat 53% van de Amsterdammers Zwarte Piet niet discriminerend vindt. Dat is toch wel heel wat minder dan de uit jouw duim gezogen 99,6%, niet?

[..]

Goed op de man gespeeld weer. Je schuift je onkunde in ieder geval niet onder stoelen of banken.
Even ervan uitgaand dat je cijfers kloppen.

Hoeveel is 47% van de amsterdammers op de Nederlandse bevolking? Ik aanvaard je excuses.

Toch jammer, even dacht ik dat je best wel een waardevolle bijdrage aan de discussie kon leveren, nu blijkt dat andere users toch gelijk hadden, een zeer matige troll.
pi_141866672
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg door een diepgewortelde traditie als racistisch te bestempelen impliceer je dat de mensen die die traditie koesteren ook racistische sympathieën hebben. Zo wordt dat althans gevoeld.

99% van de mensen viert het met de beste bedoelingen en zijn zich van geen kwaad bewust en krijgen nu het gevoel pseudoracisten te zijn.
Ik zie de voorstanders i.i.g. niet als racisten. Voor een ander kan ik niet oordelen, maar volgens mij ziet het grote deel van de voorstanders de tegenstanders ook niet als huillies.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:30:21 #299
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_141866692
Lapo
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:30:32 #300
395200 deadprez
One more rail
pi_141866699
quote:
12s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef spambot31 het volgende:
Lapo
haha skkl
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')