Dit. Al dat aangepraat racisme ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen mens heeft dit zo gezien en al helemaal niet aan de kinderen doorgegeven,. Dat men het nu wel zo ziet is geheel en al op conto van quinty en consorten.
De inval was onnodig dierenleed. Het is verworpen omdat het dierenleed niet zo groot was om het belang van de het geloof te ontzien volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of het minder diervriendelijk is of niet, maar daar gaat het ook niet om. Het is verworpen omdat het in strijd was met de vrijheid van geloof, niet omdat het diervriendelijker is dan een niet rituele slacht. Zij gingen er dus vanuit dat het minder diervriendelijk was
Dat lijkt erg barbaars, maar is wel degelijk de meest diervriendelijke manier voor afkomen van kuikens vrees ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vroeger gingen mannelijke kippenkuikens nog door de shredder ook trouwens![]()
routerende guillotine iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's ook al weer achterhaalde techniek. Meen dat het tegenwoordig met een slijpschijf gebeurt die langs eerdergenoemde lopende band hangt.
Men ziet wel vaker iets over het hoofd en wordt er daarna op gewezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen mens heeft dit zo gezien en al helemaal niet aan de kinderen doorgegeven,. Dat men het nu wel zo ziet is geheel en al op conto van quinty en consorten.
Ah dat zou ook wel kunnen jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De inval was onnodig dierenleed. Het is verworpen omdat het dierenleed niet zo groot was om het belang van de het geloof te ontzien volgens mij.
ik wil ze wel hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat lijkt erg barbaars, maar is wel degelijk de meest diervriendelijke manier voor afkomen van kuikens vrees ik.
Whut? Wordt er gewoon in die beesten gezaagd of wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's ook al weer achterhaalde techniek. Meen dat het tegenwoordig met een slijpschijf gebeurt die langs eerdergenoemde lopende band hangt.
Ik heb wel eens een noodslacht gezien bij een boer. Een schot met een geweer tussen de ogen, beest gelijk dood, de poten waren al gebonden aan een voorlader, beest ging de lucht in, halsslagader doorgesneden, binnen 10 seconden ligt er 25 liter bloed op de grond en binnen een halfuur hingen er twee halve karkassen. Interessant om te zien hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt, een pin door de kop dmv hoge luchtdruk, insta kill
Ze worden zo onthoofd ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Whut? Wordt er gewoon in die beesten gezaagd of wat?
overquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Men ziet wel vaker iets op het hoofd en wordt er daarna op gewezen.
Een wijs man erkent zijn fout en past verbetert die. Helaas zijn wij Nederlanders blijkbaar zo wijs nog niet.
Meest diervriendelijk? Lijkt me dat er wel wat diervriendelijkers te vinden is eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat lijkt erg barbaars, maar is wel degelijk de meest diervriendelijke manier voor afkomen van kuikens vrees ik.
Die beesten zijn in een halve seconde dood, da's toch best aardig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Meest diervriendelijk? Lijkt me dat er wel wat diervriendelijkers te vinden is eigenlijk.
nu worden ze in het ei al gedood jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vroeger gingen mannelijke kippenkuikens nog door de shredder ook trouwens![]()
Wtf...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Hou op over al die zielige dieren ja ik kan dit niet hendelen verdomme.
ahwquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De scharrelkip. Allemaal kippen die nerveus staan te kijken naar het prachtige scharrelveld waar ze niet op durven omdat het veel te open is en geen bescherming biedt.
Gassen is niet zo effectief, dan moeten ze namelijk wel de benodigde hoeveelheid gas binnen krijgen. Methodes als onthoofding zijn veel trefzekerder en dus minder tijd dat er geleden wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wtf...
Kunnen ze die beesten niet gewoon laten inslapen ofzo?
Ik weet dat het veel werk is, maar onthoofding is gewoon barbaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |