Denken dat ik in een rijtjeshuis woonquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat zeiden je buren ook toen ik je moeder aan het aandouwen was gisteravond
Ben jij datquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel netjes geabonneerd op mijn kanaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef NoBody122 het volgende:
Onterechte klacht. Mensen die het nodig vinden om, ondanks het gebruik van oordopjes, alsnog hoorbaar te zijnIk vond dat de rest van de gym mocht meegenieten van deze trommelvliesstrelende muzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"de gym"quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik vond dat de rest van de gym mocht meegenieten van deze trommelvliesstrelende muzak
In de stal heb ik gewoon 538quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef -niemand- het volgende:
Ik hoop niet dat je deze bagger in de stallen draait, daar geven dan geven de koeien geen melk meer.
manmanman wat een bagger
quote:
Daar draaien ze alleen nederlandstalige muziek opquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Dan zal de melkproductie nog steeds niet op volle toeren draaien, ik raad een amateuristische regionale omroep aan
Wat hebben jullie dan voor pauperzendersquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Daar draaien ze alleen nederlandstalige muziek op
Nederlandstalige muziek(met uitzondering van Normaal, Mooi Wark en Jovink en de voederbietels)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan voor pauperzenders
Onze regionale zender draaien ze echt állesvan black metal tot duitse schlagertjes en tiroler bergmusik
Altijd vermaak op die zender, vooral als de microfoon weer eens aan blijft staan en ze niet in de gaten hebben dat iedereen mee kan luisteren met hun gesprekken over het weekend![]()
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:45 schreef PRSPCT het volgende:
[..]
Hardstyle liefhebbers die rawstyle zeggen
Radio continuquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nee, hier hebben ze dat niet. Of ik heb er niet lang genoeg naar gezocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |