terechte klachtquote:
Ik doelde meer op de mensen die hier massaal uit de provincie naar toe trekken, en dan denken dat ze heel wat zijn en zich in het midden van de wereld begeven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Import? De rest is zware inteelt van het eeuwen op dezelfde plek met dezelfde mensen wonen?
Is echt zo'n dorpsterm voor mensen van een paar dorpjes verderop die in hún dorp zijn komen wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mensen die hier massaal uit de provincie naar toe trekken, en dan denken dat ze heel wat zijn en zich in het midden van de wereld begeven.
Welk woord had ik dan moeten gebruiken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Is echt zo'n dorpsterm voor mensen van een paar dorpjes verderop die in hún dorp zijn komen wonen.
Klopt. Dat riepen ze 14 jaar geleden ook toen jouw moeder in Amsterdam kwam wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als geboren en getogen Amsterdammer uit de Pijp kan ik beamen dat het volk in het filmpje uit de OP van die pretentieuze kutimport is. Die sletjes moet je volpompen en dumpen, er is toch elk jaar nieuwe instroom.
Mooi hoe de vrouwelijke kant van je familie vanaf je overgrootmoeder nog steeds werkzaam is op de Ruysdaelkadequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dat riepen ze 14 jaar geleden ook toen jouw moeder in Amsterdam kwam wonen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
En dan vooral die wat rondlopen met een tattoo van het wapen van Amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |