Niks mis mee toch, uiteindelijk zullen we dan allemaal tevreden zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat zo'n klein groepje mensen zo'n enorme hefboomwerking heeft, blijkbaar. Op deze manier blijf je doorgaan met minderheden te pleasen.
www.kankerIND.suquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan nergens een site vinden waar ik het kan kopen.
Ligt eraan in hoeverre het feest gaat veranderen. Dan pas is er een probleem of niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is al zo vaak veranderd, waarom is dat nu opeens zo'n enorm probleem?
Die vergelijking klopt niet, zou alleen opgaan als ze de naam willen veranderen. Zou ik ook geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Strak heb je een stel Israeliers die jodenkoeken willen verbieden, en dat is dan nog niet eens een nationaal feest.
Volgens mij gaat het enkel om wat aanpassingen aan het uiterlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeverre het feest gaat veranderen. Dan pas is er een probleem of niet.
Dat vind ik wel best dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het enkel om wat aanpassingen aan het uiterlijk.
Ja is leuk, lekker rellenquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef deadprez het volgende:
Zal ik een Zwarte Piet is racisme shirt kopen?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vind ik wel best dan.Maar de naam 'zwarte piet' zal wel verdwijnen dan?
Ik ben vooral benieuwd wat voor reacties het uitlokt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja is leuk, lekker rellen
Tenzij je serieus bent, dat zou wel triest zijn
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik haal toch wel een beetje voldoening uit zulke uitspraken stiekem.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:38 schreef kareltjoo het volgende:
turken van m'n werk spreken schande van zwarte piet and no one bats an eye, ik zet n kleine parallel met de ramadan and everyone loses their mind![]()
komt nog bij dat die turken na een paar uur geen flikker uitvreten (haha) omdat ze honger en dorst hebben
Ik ben erg benieuwd naar de parallel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:38 schreef kareltjoo het volgende:
turken van m'n werk spreken schande van zwarte piet and no one bats an eye, ik zet n kleine parallel met de ramadan and everyone loses their mind![]()
komt nog bij dat die turken na een paar uur geen flikker uitvreten (haha) omdat ze honger en dorst hebben
Dan doe jij dat toch lekker joh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:46 schreef LXIV het volgende:
Als het echt doorgaat ga ik mijn kinderen vertellen dat Zwarte Piet niet meer naar Nederland durft te komen omdat hij bedreigt is door zwarte mensen. Die mensen zijn boos op zwarte piet omdat ze vroeger nooit iets in hun schoen kregen. (Omdat ze zo stout zijn).
Als Nederland dat wil dan doen we dat gewoon.
De site werkt niet, omdat er bruine mensen aan werkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |