Alsof ik ooit bekeuringen krijgquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over dat jij blij was met je bekeuring.
Ik zie jou daar wel voor aan.
Vreselijk dat.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ik mag morgen op gesprek komen.
Ben zover nog niet geweest. Erg spannend.
Ook 4 nieuwe vacatures in mijn mail. 2 heb ik vorige maand al op gereageerd.quote:
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicquote:
Ja, wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kindquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook 4 nieuwe vacatures in mijn mail. 2 heb ik vorige maand al op gereageerd.
Zal ik het nog eens doen?
En ik dan!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicDit is alsnog een reactie daarop
Niet te snel he? Zijn meerdere kandidaten uitgenodigd. Dus moet bewijzen dat ik het beste pas.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk dat.
[..]
Ik zal de vlag voor je uithangen.
Geen probleem hoor. Je bent ook gewoon een schatje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicDit is alsnog een reactie daarop
Ik ben optimistisch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te snel he? Zijn meerdere kandidaten uitgenodigd. Dus moet bewijzen dat ik het beste pas.
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
We gaan dan praten over mijn visie. Moeilijk wel. Hopelijk past die bij de school.
Wat voor soort school is het?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
We gaan dan praten over mijn visie. Moeilijk wel. Hopelijk past die bij de school.
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
He'll blend right in.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Je bent ook gewoon een schatje.
Ook al bind je mensen vast met touwen.
Als het een school is met veel getinte jongens moet je niet over VOC of WIC mentaliteit beginnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee geworden
Weet ik wel. Maar het is niet echt een ''schattig'' iets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
En klopt, al is dat natuurlijk uit liefdeSommige mensen, waaronder ik natuurlijk, vinden het fijn om vastgebonden en verwend te worden
Of juist wel. Ze werden tenminste wel echt aan het werk gezet en leerde gericht een vak waar ze nog een baan in konden vinden ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een school is met veel getinte jongens moet je niet over VOC of WIC mentaliteit beginnen.
Een gewone. TTO.quote:
Ik zal kijken, mijn lagomorphe vriend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee geworden
Dat moet wel goed komen dan, lijkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gewone. TTO.
[..]
Ik zal kijken, mijn lagomorphe vriend.
Ik kijk nu even op hun website of ik aanwijzingen voor goede steekwoorden kan vinden.
Ahumquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar het is niet echt een ''schattig'' iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |