"Aanzienlijk".quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar als een feest dat mensen bij elkaar moet brengen geen mensen bij elkaar brengt omdat een aanzienlijk deel van de bij elkaar te brengen mensen zich er niet mee kan identificeren, dan is dat feest in de basis toch niet goed?
Ik heb in jaren niet meer zo om de televisie gelachen dan toen Prem in de IQ-test vertelde wat 'ie betaald kreeg om daar te zitten, vertelde dat 'ie alles fout ging beantwoorden omdat 'ie het allemaal maar flauwekul vond om vervolgens de hoogste scoren te realiserenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef Werkman het volgende:
Hele sinterklaasfeest afschaffen.
Niet leuk meer met al dat gezeik.
Gewoon met kerst cadeaus geven, één feest m die ettertjes te verwennen is al genoeg en het scheelt ook weer in de kosten.
Het is helemaal geen aanzienlijk deel. Het zijn enkele tientallen actieve huilies met een paar duizend "volgers".quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
Maar als een feest dat mensen bij elkaar moet brengen geen mensen bij elkaar brengt omdat een aanzienlijk deel van de bij elkaar te brengen mensen zich er niet mee kan identificeren, dan is dat feest in de basis toch niet goed?
Gebleken is dat deze groep groot genoeg is om de discussie op gang te brengen en eventueel andere invulling van het feest af te dwingen --> aanzienlijke groep.quote:
37 MENSENquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Damn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBAMS:2014:3888
Amenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef Werkman het volgende:
Hele sinterklaasfeest afschaffen.
Niet leuk meer met al dat gezeik.
Gewoon met kerst cadeaus geven, één feest om die ettertjes te verwennen is al genoeg en het scheelt ook weer in de kosten.
Komt allen dichter bij elkaar, ook als je je persoonlijk beledigd voelt door een niet te ontkennen verleden. Wees blij, vreugd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het is helemaal geen aanzienlijk deel. Het zijn enkele tientallen actieve huilies met een paar duizend "volgers".
Op de totale bevolking is dat echt niks. En dat tuig moet maar zijn smoel houden en zich aanpassen.
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Allemaal op de barricades gekleed als zwarte piet.
Neem een ander in de maling kerel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebleken is dat deze groep groot genoeg is om de discussie op gang te brengen en eventueel andere invulling van het feest af te dwingen --> aanzienlijke groep.
De realiteit is wel dat er nu een rechtszaak is aangaande het onderwerp. Hoe groot de groep precies is, in absolute getallen, is niet interessant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling kerel.
Onder onderzoek bleek dat er praktisch niemand het vervelend vond. Een handjevol mensen die erg luidruchtig waren.
Want schreeuw "racisme" en je krijgt aandacht.
Ik voel me beledigd omdat clowns zich vaak wit schminken en rood haar hebben en dat elke keer ik buitenkom minstens 4 kinderen tegen mij zeggen 'HAHA KIJK MAM, EEN CLOWN'. En al die volwassenen staan erbij te lachen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt allen dichter bij elkaar, ook als je je persoonlijk beledigd voelt door een niet te ontkennen verleden. Wees blij, vreugd!
Dan verhogen ze gewoon de belastingen, dus /care.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Eigenlijk zou heel Nederland massaal geen kado's meer moeten kopen tot zwarte piet weer bestaat. Kost de overheid miljoenen miljoenen
Begin een rechtszaak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd omdat clowns zich vaak wit schminken en rood haar hebben en dat elke keer ik buitenkom minstens 4 kinderen tegen mij zeggen 'HAHA KIJK MAM, EEN CLOWN'. En al die volwassenen staan erbij te lachen.
Dus nu gooi je het over een andere boeg. Prima vent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De realiteit is wel dat er nu een rechtszaak is aangaande het onderwerp. Hoe groot de groep precies is, in absolute getallen, is niet interessant.
Dus omdat 37 huilies een rechtzaak starten. Moet er maar een verbod op een feest wat 10+ miljoen mensen al een eeuw vieren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
De realiteit is wel dat er nu een rechtszaak is aangaande het onderwerp. Hoe groot de groep precies is, in absolute getallen, is niet interessant.
Welke andere boeg?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus nu gooi je het over een andere boeg. Prima vent.
Er is al vaak genoeg gediscussieerd over het al dan niet terecht zijn. Maar er wordt alleen maar het tegenovergestelde mee bereikt. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |