quote:via via zal je me zeker weten kennen, noem alle vrienden en bekenden van je maar op, dan zal ik zeggen wie ik ken en wie niet!
Op maandag 21 oktober 2002 16:07 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik zeur nu net zo lang door totdat jeme verteld dat ik je ken.
quote:Ja daag....dat kost teveel tijd... Als je trouwens echt poep heet, dan ken ik je niet....
Op maandag 21 oktober 2002 16:11 schreef poep het volgende:[..]
via via zal je me zeker weten kennen, noem alle vrienden en bekenden van je maar op, dan zal ik zeggen wie ik ken en wie niet!
quote:ja daag! maar poep is niet naar mij persoonlijk te herleiden!!
Op maandag 21 oktober 2002 16:14 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja daag....dat kost teveel tijd... Als je trouwens echt poep heet, dan ken ik je niet....
Wat is je voornaam dan? dan weet ik wel of ik je ken.
quote:Jan-Willem, Janey, AnneMarie, Fabian, Jeroen (dus...) , Monique, Jolien. Dit zijn een paar van mijn vaste uitgaansvrienden.
Op maandag 21 oktober 2002 16:16 schreef poep het volgende:[..]
ja daag! maar poep is niet naar mij persoonlijk te herleiden!!
Geef eens wat namen dan!
quote:Saxion.nl is alleen in gebruik voor de mail en voor de rest verwijst die naar hen.nl
Op maandag 21 oktober 2002 16:05 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
als je er wat vaker kwam (net als ik) zou je weten dat het tegenwoordig saxion.nl is, moet ik zeggen dat ik nog steeds zeg dat ik op MDT zit, terwijl dat tegenwoordig K&T schijnt te heten. kutschool.
quote:jeroen wie? monique wie?
Op maandag 21 oktober 2002 16:18 schreef Kreator het volgende:[..]
Jan-Willem, Janey, AnneMarie, Fabian, Jeroen (dus...) , Monique, Jolien. Dit zijn een paar van mijn vaste uitgaansvrienden.
quote:Daarvoor moet je me of mailen,of icq. Mail kan 24/7. ICQ reageer ik alleen 's avonds af en toe op. Ik ga hier geen achternamen van m'n vrienden vertellen...
Op maandag 21 oktober 2002 16:23 schreef poep het volgende:[..]
jeroen wie? monique wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |