Pepsi charts live (voorheen pepsipop)
Ik ben hier gister samen met zusjes geweest en ben benieuwd of ik nu echt de enige fokker was daar... kan het me bijna niet voorstellen maar volgens mij durft niemand er gewoon voor uit te komen
Maar ok, even mijn mening:
Billy Crawford was tegen alle verwachtingen in leuk! Hij ging dat wel playbacken maar dat deed ie in ieder geval goed (itt sommige anderen). Verder was di-rect ook wel leuk, gewoon enthousiast en was jive jones soms gewoon mooi! Hij ging een stukje nirvana spelen wat ik wel aardig geslaagd vond!
Verder.... verder is zoiets een hele belevenis hoor... gillende meisjes en wat 30-ers.... Ghehe, was voor mij meer iets van: verstand uitzetten en gewoon plezier hebben.... heb me wel vermaakt ook eigenlijk!
quote:Ik kan het me best voorstellen. Ik geef wel toe dat het me best een leuke ervaring lijkt.
Op zondag 20 oktober 2002 18:33 schreef Lotjeb het volgende:
kan het me bijna niet voorstellen maar volgens mij durft niemand er gewoon voor uit te komen
Die 30-ers waren denk ik ouders of mensen van de pers ;-)
quote:Dat was mijn eerste reactie ook... Denkt het managment van die bands niet eerst na voor ze een optreden regelen?
Op maandag 21 oktober 2002 00:49 schreef calvobbes het volgende:WTF, oa Green Lizard op Pepsi Pop?
WTF, oa Green Lizard op Pepsi Pop?
quote:Die 30-ers waren ook mensen die er gewoon heengingen, voor zichzelf!
Op maandag 21 oktober 2002 01:31 schreef starshine-girl het volgende:Die 30-ers waren denk ik ouders of mensen van de pers ;-)
Wel grappig, zo raakte ik bij de wc tijdens het handen wassen aan de praat met 2 van zulke vrouwen, die me vertelden dat ze bij "die harde rappers" oordopjes indeden en dat de meisje die naast hun zaten ze dan raar aankeken "Maar straks komt Blof.... ow, geweldig he"
quote:Moet je zeker 18+ voor zijn om live bij te wonen...
Op woensdag 23 oktober 2002 00:08 schreef Yo_whatever het volgende:
...Is het trouwens niemand opgevallen dat T.A.T.U niet is gekomen terwijl dat wel overal op de flyers aangekondigd werd
quote:Ze snapten het zelf ook niet helemaal...
Op maandag 21 oktober 2002 00:49 schreef calvobbes het volgende:
SebjeWTF, oa Green Lizard op Pepsi Pop?
quote:Ze wouden het juist zelf..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:16 schreef Juweel het volgende:[..]
Ze snapten het zelf ook niet helemaal...
quote:Ik denk eerder hun platenmaatschappij
Op zondag 27 oktober 2002 04:53 schreef KoolStill het volgende:[..]
Ze wouden het juist zelf..
quote:Zo kwamen ze niet over toen we ze backstage spraken anders.
Op zondag 27 oktober 2002 04:53 schreef KoolStill het volgende:[..]
Ze wouden het juist zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |