Beter dan Nordveldt, die trots verklaart dat hij veel zelfverzekerder en beter is dan vorig jaar en direct de wedstrijd er op een (tot nu toe) beslissende blunder maaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?
Op een of andere manier gaat het gewoon nooit lekker.
Die moet lekker terug naar PEC.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
Ze doen het leuk ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
Kan ik dat ook online volgen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
omroepwest.nl?quote:
Deltasport is het Ac Milan van Zeeland hoor.quote:
Eh ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
En Heereveen zou het nog zo makkelijk krijgen
Al meer dan een half uurquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Momo... het volgende:
RKC trouwens 1-0 achter bij Hardenberg
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand alle tussenstanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |