Ik eet geen vleesquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:27 schreef Rectum het volgende:
maar goed ook want je wordt viesdik van al die spareribs
No shitquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef -supergirl- het volgende:
Je hebt zelfs een speciale app. Even een keuze van je bezorger en product maken, soms kun is zelfs het product nog zelf samenstellen. Betalen via iDeal. Een tijd aangeven waarop het bezorgd mag worden óf kiezen voor zo snel mogelijk. En voilà binnen een half uur staat er een schattig thuisbezorgd-mannetje aan je deur.
Het nummer dat me belde was 0620052005, misschien dat je het daar op kan proberen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik geef steeds mijn nummer door maar ze bellen me nooit.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het nummer dat me belde was 0620052005, misschien dat je het daar op kan proberen?
Bij mij lazen ze het wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij thuisbezorgd lezen ze nooit wat je extra aan commentaar toevoegt, beter gewoon bellen.
Ik heb nooit geluk dus dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:13 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je kunt altijd een keer geluk hebben natuurlijk.
Jouw geluk komt op de verkeerde momenten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nooit geluk dus dat lijkt me sterk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |