ik ben wel een eindhovenaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij ook zo goed schreeuwen in een nauwelijks verstaanbaar dialect?
Het is wel een verslaving voor ze. Ze zijn dag en nacht bezig met die bonnen volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooooh dat zou ik zo graag willen doen. Is maar goed dat dat hier niet kan.
Ach, kijk, toch wel verdacht dicht bij Helmond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben wel een eindhovenaar.
maar schreeuwen. laat die oordopjes maar thuis
Absoluut een verslaving ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel een verslaving voor ze. Ze zijn dag en nacht bezig met die bonnen volgens mij.
yupquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, kijk, toch wel verdacht dicht bij Helmond.Maar ik weet dat je nu in Amsterdam woont, toch?
Ik heb daar echt een hekel aan, eigenlijk. Ik word echt kwaad van spaarbonnen en kortingsacties etc., ik wil gewoon boodschappen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut een verslaving ja.
Dat is weer minder.
Maar dingen zo goedkoop mogelijk of gratis krijgen.
Voor mij is Amsterdam ook echt het andere eind van de wereld, maar het is al beter dan Eindhoven.quote:
Nu doe ik het ook niet maar als het zoals in america kan, dat je veel voor gratis of weinig zou hebben. Dan zou ik het zeker gaan uitproberen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een hekel aan, eigenlijk. Ik word echt kwaad van spaarbonnen en kortingsacties etc., ik wil gewoon boodschappen doen.
Ik vind het echt raar dat er kaas in een zakje zit dat niet in de koelkast bewaard hoeft te worden. En dan ook nog vier kazen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:03 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
en als je echt fancy wil doen kook de pasta apart
rukt het zakje open
water erbij
BAM
Die zijn nog niet doorgedrongen tot het oosten, maar dat klinkt goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu doe ik het ook niet maar als het zoals in america kan, dat je veel voor gratis of weinig zou hebben. Dan zou ik het zeker gaan uitproberen.
Ik ben nu allang blij met de zelfscan kassa's, wat een uitvinding is dat.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar dat er kaas in een zakje zit dat niet in de koelkast bewaard hoeft te worden. En dan ook nog vier kazen.
Heerlijk, alles gelijk scannen, eventueel inpakken gelijk, langs de scan kassa, afrekenen en hup door.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn nog niet doorgedrongen tot het oosten, maar dat klinkt goed.
Klink ideaal als er dan geen rij staat voor de kassa. Het gaat me eigenlijk niet om de medewerker of niet, maar om de rij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heerlijk, alles gelijk scannen, eventueel inpakken gelijk, langs de scan kassa, afrekenen en hup door.
Zonder contact met een medewerker.
Tenzij je controle krijgt wat ze best vaak doen gelukkig.
Meestal kun je gelijk doorlopen. Staan bij ons 4 van die dingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Klink ideaal als er dan geen rij staat voor de kassa. Het gaat me eigenlijk niet om de medewerker of niet, maar om de rij.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:11 schreef isax het volgende:
ging bier kopen in amerika
bij zelfscankassa
moest er een vrouw van de andere kant van die fucking wallmart komen
Ze hebben daar ook voornamelijk een soort limonadebier toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:11 schreef isax het volgende:
ging bier kopen in amerika
bij zelfscankassa
moest er een vrouw van de andere kant van die fucking wallmart komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |