Dan doe ik het nu wel even niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
KartoffelMOS doet me aan deze rare clip denken:
Alleen kijken als je tegen rare dingen kunt.
Lekker toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
geen scampi maar wel de smaak![]()
water er bij BAM eten
Jij moet een kookboek schrijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:50 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
A family favorite with tomatoes, real cheddar cheese and a delicious taco-flavored sauce.
water erbij, even wachten. BAM
Ik kan het niet meer eten zulke dingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:50 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
A family favorite with tomatoes, real cheddar cheese and a delicious taco-flavored sauce.
water erbij, even wachten. BAM
chemische shitquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker toch?Zo zijn er ook genoeg vruchtendrankjes met een bepaalde smaak, terwijl de vrucht die die smaak zou moeten geven er niet eens in zit.
zelfs voor de viespeuken onder onsquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij moet een kookboek schrijven.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs voor de viespeuken onder ons![]()
[ afbeelding ]
water erbij BAM
ik had een hele voorraad jaar geleden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer eten zulke dingen.![]()
Vroeger wel, van die dingen die alleen water nodig hadden. Nu niet meer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
Whaha, ik las eerste viespeuken en toen Dirty Ride! Ohnee, Dirty Rice.
Kijk je wel eens naar dat programma op TLC waar mensen soms voor 1000 dollar boodschappen hebben en maar 30 dollar betalen omdat ze gebruik maken van kortingsbonnen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een hele voorraad jaar geleden.
noodles
Hoe lang voordat Vanessa dit ontdekt! Broccoli BAM!quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom boter kopen?
water erbij BAM
Oooooh dat zou ik zo graag willen doen. Is maar goed dat dat hier niet kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar dat programma op TLC waar mensen soms voor 1000 dollar boodschappen hebben en maar 30 dollar betalen omdat ze gebruik maken van kortingsbonnen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom een baby adopteren in afrika?
water er bij en BAM
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom een baby adopteren in afrika?
water er bij en BAM
ze hadden mij gewoon moeten castenquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe lang voordat Vanessa dit ontdekt! Broccoli BAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |