Is meer iets van de laatste 5 weken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah dat is naar.Maargoed, als je altijd een uur wakkerligt, moet je ooit wel eens gaan slapen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat dat bruine saus is
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is meer iets van de laatste 5 weken.
Gestopt met bepaalde pillen. Nu een nieuwe methode verzinnen.
Ik weet het. Gaat vanzelf wel weer beter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.
die memo heeft mijn lichaam nooit ontvangenquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.
zo'n doosjequote:Op donderdag 3 juli 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt ook gewoon bijna zo uit het pakje, toch?
De scandinavische talen zijn wel grappig inderdaad. Veel woorden komen overeen. Lastig is dat in het Noors je, ik betekent, geloof ik.quote:
Zou de melk van Utopia-koeien komen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:43 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
3 porties aardappelmoes met melk
Whaha, die broccoli stukjes! Echt te zielig. Dan kun je veel beter een iglo maaltijd uit de diepvries nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
u gooit er water bij en bam klaar.
taking lazy ass food to a whole different level
denk dat dat wel gezonder is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whaha, die broccoli stukjes! Echt te zielig. Dan kun je veel beter een iglo maaltijd uit de diepvries nemen.
KartoffelMOS doet me aan deze rare clip denken:quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:43 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
3 porties aardappelmoes met melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |