Ja dat klopt, ik gebruik inmiddels ook af en toe suiker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van koken, maar volgens mij doen koks in restaurants in veel gerechten wel een beetje suiker en zout.
meestal lijkt het op verzopen kots.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt leuk, dat plaatje op het pakje en dan bedenken hoe zoiets echt uit de oven komt.
als je kots met tomatensaus in de oven zet zie je het verschil nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed hoor.
Als je de aanwijzingen op het pakje volgt, komt het er echt niet uit zoals op de afbeelding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed hoor.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:28 schreef isax het volgende:
[..]
als je kots met tomatensaus in de oven zet zie je het verschil niet
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je de aanwijzingen op het pakje volgt, komt het er echt niet uit zoals op de afbeelding.
zo mooi als dat plaatje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.
Meestal komt het bij mij aardig uit de oven. Als ik iets met een pakje gebruikt tenminste.
Dat geloof ik, en het zal er dan ook lekker uitzien, maar zeker niet zoals op zo'n pakje. En macaroni met prut kan er als kots uitzien en heel smakelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.
Meestal komt het bij mij aardig uit de oven. Als ik iets met een pakje gebruikt tenminste.
Dat heb ik nog nooit gemaakt.quote:
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geloof ik, en het zal er dan ook lekker uitzien, maar zeker niet zoals op zo'n pakje. En macaroni met prut kan er als kots uitzien en heel smakelijk zijn.
geheim van de dag:quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.
Ik denk dat Isax het daar ook steeds over heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.
Aha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Isax het daar ook steeds over heeft.
Ah dat is naar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet echt naar mijn bed eigenlijk.![]()
Maar ik wil niet omdat ik weet dat ik dan weer minimaal een uur wakker lig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |