En als het gereedschap maar functioneert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
lekker ding he?![]()
we verschillen een paar jaar maar ach
Ken je hem dan niet googlen? Of weet je te weinig van hem?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar die gek heeft mij lopen googlen dus ik vind dat ik dat wel op korte termijn verdien
pilletjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En als het gereedschap maar functioneert.
nee gaat niet. ik heb isax voorheen wel eens gebruikt. joezi is iets japans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je hem dan niet googlen? Of weet je te weinig van hem?
Dat zie ik! Zonder knorr geen yakitori natuurlijk! En die wijn lijkt me ook van uitstekende kwaliteit.quote:
Aha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef isax het volgende:
[..]
nee gaat niet. ik heb isax voorheen wel eens gebruikt. joezi is iets japans.
www.wijnvoordeel.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zie ik! Zonder knorr geen yakitori natuurlijk! En die wijn lijkt me ook van uitstekende kwaliteit.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Hopen dat in de toekomst de hollandaisesaus die in Duitsland volop te verkrijgen is ook in Nederland gaat komen! Heerlijk met asperges, bloemkool, over pizza etc. etc
zeg me dat jullie geen hollandaisesaus over de pizza flikkeren
gatver.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee
![]()
Mijn schoonzoon doet wel mayo over de spaghetti
Dat kan echt niet, dan moet de spaghettisaus wel heel saai zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee
![]()
Mijn schoonzoon doet wel mayo over de spaghetti
Nee, dat is ie van thuis uit gewend, gooit bijna overal mayo overheen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dan moet de spaghettisaus wel heel saai zijn.
Dat is echt goed spul! Last for 72 hours, dan zit je wel bij de huisarts.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik klik op www.joezi.com. Kan je er dit soort dingen kopen.
[ afbeelding ]
nah zo groot schat ik hem niet inquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik klik op www.joezi.com. Kan je er dit soort dingen kopen.
[ afbeelding ]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat is ie van thuis uit gewend, gooit bijna overal mayo overheen.
Soms staan we echt met zijn 3en met open mond te kijken wat ie doet.
ik gooi maggi over boontjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.
En ik kan iemand die suiker op een spiegel ei doet, ik weet nog steeds niet welke van de 2 ik ranziger vind.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.
Ik weet echt niets van koken, maar volgens mij doen koks in restaurants in veel gerechten wel een beetje suiker en zout.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik kan iemand die suiker op een spiegel ei doet, ik weet nog steeds niet welke van de 2 ik ranziger vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |