Hehe, zo las ik het ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij bent ook hard. Hoeveel ouders heb je dan?
Rudolph's bakeryquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
nigella lawson is mijn favo
niet iedere week want dan word je zo vet als een pad
pies bijna in mijn bedquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij bent ook hard. Hoeveel ouders heb je dan?
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
nigella lawson is mijn favo
niet iedere week want dan word je zo vet als een pad
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:05 schreef isax het volgende:
ik ging ook heel serieus antwoorden
ik heb een papa en een mama
jullie pesten mij
bij mij mislukt bijna niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echtquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Cyberknuffel
![]()
Ik vind je nu zo schattig.
Ach, als je het recept uit een kookboek als een autist volgt, is het resultaat dat de brandweer gebeld mag worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.
Voor anderen zal je dat vast zijn maar ik ben een mama en vind je dan schattig op zo'n moment.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, als je het recept uit een kookboek als een autist volgt, is het resultaat dat de brandweer gebeld mag worden.
Ik vind je meestal best stoer hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joezi doet soms gemeen, maar die hou je er altijd wel goed onder. Heeft hij zijn nummer nou al gegeven?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:11 schreef isax het volgende:
willen jullie mijn lover zien?
hier eet hij het laatste pak yakitori.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee maar die gek heeft mij lopen googlen dus ik vind dat ik dat wel op korte termijn verdienquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Joezi doet soms gemeen, maar die hou je er altijd wel goed onder. Heeft hij zijn nummer nou al gegeven?
Ik slaap ook niet veel, echt vet raar man eeeh vrouw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:12 schreef isax het volgende:
sorry ik slaap al een aantal dagen maar een paar uur per dag
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:11 schreef isax het volgende:
willen jullie mijn lover zien?
hier eet hij het laatste pak yakitori.Lekker van Knorr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |