Ik doe sowieso geen saus bij de asperges, alleen ham en zelfgemaakte eiersaladequote:Op donderdag 3 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
Gisteravond hebben we genoten van een heerlijke maaltijd met de asperge.
We zijn gegaan voor het gewone recept,met een zakje saus,ham en ei en gekookte aardappeltjes.
zonde van de apserge
gewoon botersausje makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe sowieso geen saus bij de asperges, alleen ham en zelfgemaakte eiersalade
en een dikke klodder mayo niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen het woord botersausje alMij te vet.
Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik vind het wel lekker, maar ook eigenlijk te vet. Asperges met ham en verbrokkelt gekookt ei met wat peterselie vind ik lekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen het woord botersausje alMij te vet.
Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeekquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:58 schreef isax het volgende:
[..]
100 kookboeken op een plank.
weet niet eens meer welk boek die staat
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeukenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeek![]()
Moest ook wel door verhuizing en geen plek hebben ervoor.
Eten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, maar ook eigenlijk te vet. Asperges met ham en verbrokkelt gekookt ei met wat peterselie vind ik lekker.
Ik heb 1 kookboek (een of ander studentenkookboek) en de kooktijden die daar in staan voor sommige groenten zijn een beetje misdadig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeek![]()
Moest ook wel door verhuizing en geen plek hebben ervoor.
Ik geloof je meteen over die tijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 1 kookboek (een of ander studentenkookboek) en de kooktijden die daar in staan voor sommige groenten zijn een beetje misdadig.
Vanessa zou ze nog wel verdubbelen voor de zekerheid en de hygiënen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen over die tijden.
25 jaar geleden zaten we ze nog uit te knippen, recepten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeuken
doet echt pijn.
maar ik spaar ze gelukkig niet meer als een gek.
Triest maar helaas waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanessa zou ze nog wel verdubbelen voor de zekerheid en de hygiënen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeuken
doet echt pijn.
maar ik spaar ze gelukkig niet meer als een gek.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij bent ook hard. Hoeveel ouders heb je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |