Als je voor veel mensen moet koken, is het juist toch makkelijker om zonder zakjes etc. te koken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik een tijd voor 12 man moest koken deden we veel zakjes en dingen gebruiken
maar vind ik helemaal niet lekker
hoe veel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag bericht dat ik geld krijg van Unox.
Ik wil niet ontkennen, ik weet het gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
nee we doen net alsof dat nooit is gebeurt
nee johquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je voor veel mensen moet koken, is het juist toch makkelijker om zonder zakjes etc. te koken?
Yesquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag bericht dat ik geld krijg van Unox.
Maar als je voor een groep moet koken, is het veel makkelijker om daar ook kruiden etc. voor in te kopen dan als je alleen voor jezelf kookt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh
je koopt een pak wereld gerechten
je husselt wat
gooit het in de oven
klaar
Ja ja, stoer hoor,quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik had een klacht ingediend omdat dit in een blik soep zat.
[ afbeelding ]
dat weet ik ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk krijg je een heel pakket met Unox produkten opgestuurd dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja had ik ook wel leuk gevonden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, stoer hoor,maar je weet dus niet hoeveel je krijgt? Dat is nog wel jammer dan.
Zelf vind ik het leuker als ik er producten terug voor krijg.
je houd je gewoon aan de hoeveel heden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je voor een groep moet koken, is het veel makkelijker om daar ook kruiden etc. voor in te kopen dan als je alleen voor jezelf kookt.
Hopen dan maar dat het bedrag leuk is en niet alleen de prijs die je hebt betaald.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja had ik ook wel leuk gevonden.
Nee ik kreeg vandaag een emailtje dat ik binnenkort een iets toegestuurd krijg waar ik wat gegevens in moet vullen en dan maken ze een bedrag over op mijn rekening. Het zal niet veel zijn hoor. Ik had liever een pakket gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je een heel pakket met Unox produkten opgestuurd dan.
Met Sherry?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef isax het volgende:
ik had tijdens de wedstrijd van chili echt goede con carne gefixt
Het zou lachen zijn als ze je het aankoopbedrag vergoeden. Dan voel je je echt genaaid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg vandaag een emailtje dat ik binnenkort een iets toegestuurd krijg waar ik wat gegevens in moet vullen en dan maken ze een bedrag over op mijn rekening. Het zal niet veel zijn hoor. Ik had liever een pakket gehad.
Absoluut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou lachen zijn als ze je het aankoopbedrag vergoeden. Dan voel je je echt genaaid.
Je wist dat ze dat in Chili helemaal niet eten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef isax het volgende:
ik had tijdens de wedstrijd van chili echt goede con carne gefixt
Het gaat niet om de alcohol maar om de smaak die dat toevoegt. Mijn vader maakt het altijd en als hij het vergeet dan merk ik het gelijk en is het een stuk minder lekker. Probeer het eens je zal er geen spijt van krijgen.quote:
komt uit texas ofzo toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wist dat ze dat in Chili helemaal niet eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |