Dat komt omdat er bij de vorige wat fout is gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik deed ook pogingen, maar kennelijk denkt FOK! dat er nog een SC open is.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
Tja, het openen op een normale manier werkte niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik deed ook pogingen, maar kennelijk denkt FOK! dat er nog een SC open is.
Heeft Liesje het toch niet goed verbeterd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er bij de vorige wat fout is gegaan.
Doe maar, misschien is er nog een modje wakker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
Ik post wel even in feedback dat deze in de reeks moet.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:41 schreef isax het volgende:
deze reeks klopt toch al niet meer dankzij choco
Ach, deze komt vannacht niet vol.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar, misschien is er nog een modje wakker.
Anders raken mensen straks in de war.
nee nee er is toch een 1 of 2 weg? was het niet 2000 ofzo? en toen haalde jij een cijver wegquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Was toch niet mijn schuld dat het fout ging dit keer.
Dan maken we gewoon weer een nieuwe.quote:
Ik heb zo geen idee, volgens mij was ik dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
nee nee er is toch een 1 of 2 weg? was het niet 2000 ofzo? en toen haalde jij een cijver weg
Ik ben zo slecht in koken dat ik het zelfs zonder knorr zakjes doe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef isax het volgende:
ik verbaas me hoeveel mensen met knorr zakjes koken
en dan nog beweren dat het het lekkerste ooit is
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan maken we gewoon weer een nieuwe.Maar er moet wel iets heel raars gebeuren om een hele SC nog vol te maken.
nee we doen net alsof dat nooit is gebeurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, volgens mij was ik dat niet.![]()
Lekker boeiend ook.
Wordt vanzelf weer gefixt.
Ik kook soms wel met zakjes en pakjes, zal alleen nooit beweren dat dat het lekkerst is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef isax het volgende:
ik verbaas me hoeveel mensen met knorr zakjes koken
en dan nog beweren dat het het lekkerste ooit is
toen ik een tijd voor 12 man moest koken deden we veel zakjes en dingen gebruikenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in koken dat ik het zelfs zonder knorr zakjes doe.
Als je voor veel mensen moet koken, is het juist toch makkelijker om zonder zakjes etc. te koken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik een tijd voor 12 man moest koken deden we veel zakjes en dingen gebruiken
maar vind ik helemaal niet lekker
hoe veel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag bericht dat ik geld krijg van Unox.
Ik wil niet ontkennen, ik weet het gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
nee we doen net alsof dat nooit is gebeurt
nee johquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je voor veel mensen moet koken, is het juist toch makkelijker om zonder zakjes etc. te koken?
Yesquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag bericht dat ik geld krijg van Unox.
Maar als je voor een groep moet koken, is het veel makkelijker om daar ook kruiden etc. voor in te kopen dan als je alleen voor jezelf kookt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh
je koopt een pak wereld gerechten
je husselt wat
gooit het in de oven
klaar
Ja ja, stoer hoor,quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik had een klacht ingediend omdat dit in een blik soep zat.
[ afbeelding ]
dat weet ik ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk krijg je een heel pakket met Unox produkten opgestuurd dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja had ik ook wel leuk gevonden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, stoer hoor,maar je weet dus niet hoeveel je krijgt? Dat is nog wel jammer dan.
Zelf vind ik het leuker als ik er producten terug voor krijg.
je houd je gewoon aan de hoeveel heden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je voor een groep moet koken, is het veel makkelijker om daar ook kruiden etc. voor in te kopen dan als je alleen voor jezelf kookt.
Hopen dan maar dat het bedrag leuk is en niet alleen de prijs die je hebt betaald.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja had ik ook wel leuk gevonden.
Nee ik kreeg vandaag een emailtje dat ik binnenkort een iets toegestuurd krijg waar ik wat gegevens in moet vullen en dan maken ze een bedrag over op mijn rekening. Het zal niet veel zijn hoor. Ik had liever een pakket gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je een heel pakket met Unox produkten opgestuurd dan.
Met Sherry?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef isax het volgende:
ik had tijdens de wedstrijd van chili echt goede con carne gefixt
Het zou lachen zijn als ze je het aankoopbedrag vergoeden. Dan voel je je echt genaaid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg vandaag een emailtje dat ik binnenkort een iets toegestuurd krijg waar ik wat gegevens in moet vullen en dan maken ze een bedrag over op mijn rekening. Het zal niet veel zijn hoor. Ik had liever een pakket gehad.
Absoluut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou lachen zijn als ze je het aankoopbedrag vergoeden. Dan voel je je echt genaaid.
Je wist dat ze dat in Chili helemaal niet eten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:51 schreef isax het volgende:
ik had tijdens de wedstrijd van chili echt goede con carne gefixt
Het gaat niet om de alcohol maar om de smaak die dat toevoegt. Mijn vader maakt het altijd en als hij het vergeet dan merk ik het gelijk en is het een stuk minder lekker. Probeer het eens je zal er geen spijt van krijgen.quote:
komt uit texas ofzo toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wist dat ze dat in Chili helemaal niet eten?
Ik doe sowieso geen saus bij de asperges, alleen ham en zelfgemaakte eiersaladequote:Op donderdag 3 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
Gisteravond hebben we genoten van een heerlijke maaltijd met de asperge.
We zijn gegaan voor het gewone recept,met een zakje saus,ham en ei en gekookte aardappeltjes.
zonde van de apserge
gewoon botersausje makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe sowieso geen saus bij de asperges, alleen ham en zelfgemaakte eiersalade
en een dikke klodder mayo niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen het woord botersausje alMij te vet.
Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik vind het wel lekker, maar ook eigenlijk te vet. Asperges met ham en verbrokkelt gekookt ei met wat peterselie vind ik lekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen het woord botersausje alMij te vet.
Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeekquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:58 schreef isax het volgende:
[..]
100 kookboeken op een plank.
weet niet eens meer welk boek die staat
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeukenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeek![]()
Moest ook wel door verhuizing en geen plek hebben ervoor.
Eten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, maar ook eigenlijk te vet. Asperges met ham en verbrokkelt gekookt ei met wat peterselie vind ik lekker.
Ik heb 1 kookboek (een of ander studentenkookboek) en de kooktijden die daar in staan voor sommige groenten zijn een beetje misdadig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb serieus kookboeken weg gegooid omdat ik er toch niet meer inkeek![]()
Moest ook wel door verhuizing en geen plek hebben ervoor.
Ik geloof je meteen over die tijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 1 kookboek (een of ander studentenkookboek) en de kooktijden die daar in staan voor sommige groenten zijn een beetje misdadig.
Vanessa zou ze nog wel verdubbelen voor de zekerheid en de hygiënen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen over die tijden.
25 jaar geleden zaten we ze nog uit te knippen, recepten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeuken
doet echt pijn.
maar ik spaar ze gelukkig niet meer als een gek.
Triest maar helaas waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanessa zou ze nog wel verdubbelen voor de zekerheid en de hygiënen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet ieder jaar een paar van mijn ouders verhuizen naar de bijkeuken
doet echt pijn.
maar ik spaar ze gelukkig niet meer als een gek.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij bent ook hard. Hoeveel ouders heb je dan?
Hehe, zo las ik het ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Rudolph's bakeryquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
nigella lawson is mijn favo
niet iedere week want dan word je zo vet als een pad
pies bijna in mijn bedquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
nigella lawson is mijn favo
niet iedere week want dan word je zo vet als een pad
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:05 schreef isax het volgende:
ik ging ook heel serieus antwoorden
ik heb een papa en een mama
jullie pesten mij
bij mij mislukt bijna niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echtquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Cyberknuffel
![]()
Ik vind je nu zo schattig.
Ach, als je het recept uit een kookboek als een autist volgt, is het resultaat dat de brandweer gebeld mag worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel allemaal wat ze doen maar als ik eens wat nieuws probeer dan mislukt het altijd.
Voor anderen zal je dat vast zijn maar ik ben een mama en vind je dan schattig op zo'n moment.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, als je het recept uit een kookboek als een autist volgt, is het resultaat dat de brandweer gebeld mag worden.
Ik vind je meestal best stoer hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil stoer en slim lijken maar het lukt niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joezi doet soms gemeen, maar die hou je er altijd wel goed onder. Heeft hij zijn nummer nou al gegeven?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:11 schreef isax het volgende:
willen jullie mijn lover zien?
hier eet hij het laatste pak yakitori.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee maar die gek heeft mij lopen googlen dus ik vind dat ik dat wel op korte termijn verdienquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Joezi doet soms gemeen, maar die hou je er altijd wel goed onder. Heeft hij zijn nummer nou al gegeven?
Ik slaap ook niet veel, echt vet raar man eeeh vrouw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:12 schreef isax het volgende:
sorry ik slaap al een aantal dagen maar een paar uur per dag
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:11 schreef isax het volgende:
willen jullie mijn lover zien?
hier eet hij het laatste pak yakitori.Lekker van Knorr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het gereedschap maar functioneert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
lekker ding he?![]()
we verschillen een paar jaar maar ach
Ken je hem dan niet googlen? Of weet je te weinig van hem?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar die gek heeft mij lopen googlen dus ik vind dat ik dat wel op korte termijn verdien
pilletjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En als het gereedschap maar functioneert.
nee gaat niet. ik heb isax voorheen wel eens gebruikt. joezi is iets japans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je hem dan niet googlen? Of weet je te weinig van hem?
Dat zie ik! Zonder knorr geen yakitori natuurlijk! En die wijn lijkt me ook van uitstekende kwaliteit.quote:
Aha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef isax het volgende:
[..]
nee gaat niet. ik heb isax voorheen wel eens gebruikt. joezi is iets japans.
www.wijnvoordeel.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zie ik! Zonder knorr geen yakitori natuurlijk! En die wijn lijkt me ook van uitstekende kwaliteit.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Hopen dat in de toekomst de hollandaisesaus die in Duitsland volop te verkrijgen is ook in Nederland gaat komen! Heerlijk met asperges, bloemkool, over pizza etc. etc
zeg me dat jullie geen hollandaisesaus over de pizza flikkeren
gatver.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee
![]()
Mijn schoonzoon doet wel mayo over de spaghetti
Dat kan echt niet, dan moet de spaghettisaus wel heel saai zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee
![]()
Mijn schoonzoon doet wel mayo over de spaghetti
Nee, dat is ie van thuis uit gewend, gooit bijna overal mayo overheen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dan moet de spaghettisaus wel heel saai zijn.
Dat is echt goed spul! Last for 72 hours, dan zit je wel bij de huisarts.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik klik op www.joezi.com. Kan je er dit soort dingen kopen.
[ afbeelding ]
nah zo groot schat ik hem niet inquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik klik op www.joezi.com. Kan je er dit soort dingen kopen.
[ afbeelding ]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat is ie van thuis uit gewend, gooit bijna overal mayo overheen.
Soms staan we echt met zijn 3en met open mond te kijken wat ie doet.
ik gooi maggi over boontjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.
En ik kan iemand die suiker op een spiegel ei doet, ik weet nog steeds niet welke van de 2 ik ranziger vind.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken ook wel maggi en knorr gebruikers, maar mayo op de spaghetti takes the cake.
Ik weet echt niets van koken, maar volgens mij doen koks in restaurants in veel gerechten wel een beetje suiker en zout.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik kan iemand die suiker op een spiegel ei doet, ik weet nog steeds niet welke van de 2 ik ranziger vind.
Ja dat klopt, ik gebruik inmiddels ook af en toe suiker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van koken, maar volgens mij doen koks in restaurants in veel gerechten wel een beetje suiker en zout.
meestal lijkt het op verzopen kots.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt leuk, dat plaatje op het pakje en dan bedenken hoe zoiets echt uit de oven komt.
als je kots met tomatensaus in de oven zet zie je het verschil nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed hoor.
Als je de aanwijzingen op het pakje volgt, komt het er echt niet uit zoals op de afbeelding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed hoor.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:28 schreef isax het volgende:
[..]
als je kots met tomatensaus in de oven zet zie je het verschil niet
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je de aanwijzingen op het pakje volgt, komt het er echt niet uit zoals op de afbeelding.
zo mooi als dat plaatje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.
Meestal komt het bij mij aardig uit de oven. Als ik iets met een pakje gebruikt tenminste.
Dat geloof ik, en het zal er dan ook lekker uitzien, maar zeker niet zoals op zo'n pakje. En macaroni met prut kan er als kots uitzien en heel smakelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gebruikt denk ik.
Meestal komt het bij mij aardig uit de oven. Als ik iets met een pakje gebruikt tenminste.
Dat heb ik nog nooit gemaakt.quote:
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geloof ik, en het zal er dan ook lekker uitzien, maar zeker niet zoals op zo'n pakje. En macaroni met prut kan er als kots uitzien en heel smakelijk zijn.
geheim van de dag:quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.
Ik denk dat Isax het daar ook steeds over heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als je echt letterlijk en figuurlijk bedoelt zoals het pakje, dat lukt bijna niemand want dat is ook vaak gefotoshopt en al die shit. Of nep. Heb ik ook vaak genoeg gezien.
Aha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Isax het daar ook steeds over heeft.
Ah dat is naar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet echt naar mijn bed eigenlijk.![]()
Maar ik wil niet omdat ik weet dat ik dan weer minimaal een uur wakker lig.
Is meer iets van de laatste 5 weken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah dat is naar.Maargoed, als je altijd een uur wakkerligt, moet je ooit wel eens gaan slapen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat dat bruine saus is
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is meer iets van de laatste 5 weken.
Gestopt met bepaalde pillen. Nu een nieuwe methode verzinnen.
Ik weet het. Gaat vanzelf wel weer beter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.
die memo heeft mijn lichaam nooit ontvangenquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er is ook de methode van hard zijn bij het opstaan en dan word je uiteindelijk moe genoeg als je wilt slapen.
zo'n doosjequote:Op donderdag 3 juli 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt ook gewoon bijna zo uit het pakje, toch?
De scandinavische talen zijn wel grappig inderdaad. Veel woorden komen overeen. Lastig is dat in het Noors je, ik betekent, geloof ik.quote:
Zou de melk van Utopia-koeien komen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:43 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
3 porties aardappelmoes met melk
Whaha, die broccoli stukjes! Echt te zielig. Dan kun je veel beter een iglo maaltijd uit de diepvries nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
u gooit er water bij en bam klaar.
taking lazy ass food to a whole different level
denk dat dat wel gezonder is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whaha, die broccoli stukjes! Echt te zielig. Dan kun je veel beter een iglo maaltijd uit de diepvries nemen.
KartoffelMOS doet me aan deze rare clip denken:quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:43 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
3 porties aardappelmoes met melk
Dan doe ik het nu wel even niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
KartoffelMOS doet me aan deze rare clip denken:
Alleen kijken als je tegen rare dingen kunt.
Lekker toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
geen scampi maar wel de smaak![]()
water er bij BAM eten
Jij moet een kookboek schrijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:50 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
A family favorite with tomatoes, real cheddar cheese and a delicious taco-flavored sauce.
water erbij, even wachten. BAM
Ik kan het niet meer eten zulke dingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:50 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
A family favorite with tomatoes, real cheddar cheese and a delicious taco-flavored sauce.
water erbij, even wachten. BAM
chemische shitquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker toch?Zo zijn er ook genoeg vruchtendrankjes met een bepaalde smaak, terwijl de vrucht die die smaak zou moeten geven er niet eens in zit.
zelfs voor de viespeuken onder onsquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij moet een kookboek schrijven.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs voor de viespeuken onder ons![]()
[ afbeelding ]
water erbij BAM
ik had een hele voorraad jaar geleden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer eten zulke dingen.![]()
Vroeger wel, van die dingen die alleen water nodig hadden. Nu niet meer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
Whaha, ik las eerste viespeuken en toen Dirty Ride! Ohnee, Dirty Rice.
Kijk je wel eens naar dat programma op TLC waar mensen soms voor 1000 dollar boodschappen hebben en maar 30 dollar betalen omdat ze gebruik maken van kortingsbonnen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een hele voorraad jaar geleden.
noodles
Hoe lang voordat Vanessa dit ontdekt! Broccoli BAM!quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom boter kopen?
water erbij BAM
Oooooh dat zou ik zo graag willen doen. Is maar goed dat dat hier niet kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar dat programma op TLC waar mensen soms voor 1000 dollar boodschappen hebben en maar 30 dollar betalen omdat ze gebruik maken van kortingsbonnen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom een baby adopteren in afrika?
water er bij en BAM
quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom een baby adopteren in afrika?
water er bij en BAM
ze hadden mij gewoon moeten castenquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe lang voordat Vanessa dit ontdekt! Broccoli BAM!
ik ben wel een eindhovenaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij ook zo goed schreeuwen in een nauwelijks verstaanbaar dialect?
Het is wel een verslaving voor ze. Ze zijn dag en nacht bezig met die bonnen volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooooh dat zou ik zo graag willen doen. Is maar goed dat dat hier niet kan.
Ach, kijk, toch wel verdacht dicht bij Helmond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben wel een eindhovenaar.
maar schreeuwen. laat die oordopjes maar thuis
Absoluut een verslaving ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is wel een verslaving voor ze. Ze zijn dag en nacht bezig met die bonnen volgens mij.
yupquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, kijk, toch wel verdacht dicht bij Helmond.Maar ik weet dat je nu in Amsterdam woont, toch?
Ik heb daar echt een hekel aan, eigenlijk. Ik word echt kwaad van spaarbonnen en kortingsacties etc., ik wil gewoon boodschappen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut een verslaving ja.
Dat is weer minder.
Maar dingen zo goedkoop mogelijk of gratis krijgen.
Voor mij is Amsterdam ook echt het andere eind van de wereld, maar het is al beter dan Eindhoven.quote:
Nu doe ik het ook niet maar als het zoals in america kan, dat je veel voor gratis of weinig zou hebben. Dan zou ik het zeker gaan uitproberen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een hekel aan, eigenlijk. Ik word echt kwaad van spaarbonnen en kortingsacties etc., ik wil gewoon boodschappen doen.
Ik vind het echt raar dat er kaas in een zakje zit dat niet in de koelkast bewaard hoeft te worden. En dan ook nog vier kazen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:03 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
en als je echt fancy wil doen kook de pasta apart
rukt het zakje open
water erbij
BAM
Die zijn nog niet doorgedrongen tot het oosten, maar dat klinkt goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu doe ik het ook niet maar als het zoals in america kan, dat je veel voor gratis of weinig zou hebben. Dan zou ik het zeker gaan uitproberen.
Ik ben nu allang blij met de zelfscan kassa's, wat een uitvinding is dat.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar dat er kaas in een zakje zit dat niet in de koelkast bewaard hoeft te worden. En dan ook nog vier kazen.
Heerlijk, alles gelijk scannen, eventueel inpakken gelijk, langs de scan kassa, afrekenen en hup door.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn nog niet doorgedrongen tot het oosten, maar dat klinkt goed.
Klink ideaal als er dan geen rij staat voor de kassa. Het gaat me eigenlijk niet om de medewerker of niet, maar om de rij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heerlijk, alles gelijk scannen, eventueel inpakken gelijk, langs de scan kassa, afrekenen en hup door.
Zonder contact met een medewerker.
Tenzij je controle krijgt wat ze best vaak doen gelukkig.
Meestal kun je gelijk doorlopen. Staan bij ons 4 van die dingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Klink ideaal als er dan geen rij staat voor de kassa. Het gaat me eigenlijk niet om de medewerker of niet, maar om de rij.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:11 schreef isax het volgende:
ging bier kopen in amerika
bij zelfscankassa
moest er een vrouw van de andere kant van die fucking wallmart komen
Ze hebben daar ook voornamelijk een soort limonadebier toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:11 schreef isax het volgende:
ging bier kopen in amerika
bij zelfscankassa
moest er een vrouw van de andere kant van die fucking wallmart komen
heineken en stella is het beste wat je kan krijgen in de supermarkt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook voornamelijk een soort limonadebier toch?
Stella is nog wel goed spul!quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:13 schreef isax het volgende:
[..]
heineken en stella is het beste wat je kan krijgen in de supermarkt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:13 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
ik wilde gewoon mijn bier.
maar is over het algemeen wel handig.
lees light he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Amstel is sowieso echt smerig. Paar keer een hele vieze kater van gehad.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
Beste mensen ik ga naar mijn bedje.
Slaap lekker voor straks.![]()
![]()
Ik hoop dat je snel kunt slapen! Tot snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
Beste mensen ik ga naar mijn bedje.
Slaap lekker voor straks.![]()
![]()
Tja, toen ik die katers had, liep ik weer in de kleren waarin nog dat bier een beetje zat en die geur vergeet ik nooit meer. Bah!quote:
niet zo veel zuipenquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, toen ik die katers had, liep ik weer in de kleren waarin nog dat bier een beetje zat en die geur vergeet ik nooit meer. Bah!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:32 schreef Recce het volgende:
Maargoed, ik ga pitten. Slaap lekker iedereen!
wel insmeren hequote:Op donderdag 3 juli 2014 05:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt moe maar ik wil wel vanmiddag in de zon liggen dus ik ga ook zo.
ik ga nog even eerst film kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is wel een lekker muziekje voor het slapen gaan.
kinderfilm.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is niet echt bevorderlijk voor de slaap. Tenzij het een saaie film is.
Ik val altijd lekker en snel in slaap bij gepraat. Een journaal of een wetenschappelijk video op mijn Ipad. Gisteren bij de parlementaire enquête. Dat is ook een aanrader.quote:
Daar past alleen het woord blaag maar bij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef IsitHeaven het volgende:
![]()
![]()
snotneus![]()
Linkje naar Nos (met ondertiteling) http://nos.nl/l/669861
In het WK forum zijn ze iets minder subtielquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar past alleen het woord blaag maar bij.
Terechtquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:11 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
In het WK forum zijn ze iets minder subtiel![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef IsitHeaven het volgende:
![]()
![]()
snotneus![]()
Linkje naar Nos (met ondertiteling) http://nos.nl/l/669861
Wow goed van je , volhoudenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
7 kilo kwijt in 2 maanden. Totaal sinds april vorig jaar -17 kg.![]()
![]()
Trots op mezelf.
15 jaar, maar wat een krengetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat het een kind is anders had ik gezegd, wat kinderachtig.
Zal ze het zelf verzonnen hebben of zal ze het geschreven hebben met haar vader of broer ofzo.quote:
T is wel een pittig ding , met haar ukelele, ze heeft het vast zelf gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ze het zelf verzonnen hebben of zal ze het geschreven hebben met haar vader of broer ofzo.
Pittig is ze zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:22 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
T is wel een pittig ding , met haar ukelele, ze heeft het vast zelf gedaan![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Deze SC leeft echt alleen 's nachts he?
Ha Sara. Ja ik geloof je, het was hier vanochtend al lekker warm dus het zal nu wel bloedheet zijn. Jammer dat ik moet werken.quote:
hier is het nu 27°Cquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Sara. Ja ik geloof je, het was hier vanochtend al lekker warm dus het zal nu wel bloedheet zijn. Jammer dat ik moet werken.
heul nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Deze SC leeft echt alleen 's nachts he?
uiterscht goede commentquote:
gedragquote:
dan krijg ik een ban waarschijnlijkquote:
Dat hangt een beetje van je plannen af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan krijg ik een ban waarschijnlijk
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van je plannen af.
wat zal ik doen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |