Dat komt omdat er bij de vorige wat fout is gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik deed ook pogingen, maar kennelijk denkt FOK! dat er nog een SC open is.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
Tja, het openen op een normale manier werkte niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik deed ook pogingen, maar kennelijk denkt FOK! dat er nog een SC open is.
Heeft Liesje het toch niet goed verbeterd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er bij de vorige wat fout is gegaan.
Doe maar, misschien is er nog een modje wakker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
Ik post wel even in feedback dat deze in de reeks moet.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:41 schreef isax het volgende:
deze reeks klopt toch al niet meer dankzij choco
Ach, deze komt vannacht niet vol.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar, misschien is er nog een modje wakker.
Anders raken mensen straks in de war.
nee nee er is toch een 1 of 2 weg? was het niet 2000 ofzo? en toen haalde jij een cijver wegquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Was toch niet mijn schuld dat het fout ging dit keer.
Dan maken we gewoon weer een nieuwe.quote:
Ik heb zo geen idee, volgens mij was ik dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
nee nee er is toch een 1 of 2 weg? was het niet 2000 ofzo? en toen haalde jij een cijver weg
Ik ben zo slecht in koken dat ik het zelfs zonder knorr zakjes doe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef isax het volgende:
ik verbaas me hoeveel mensen met knorr zakjes koken
en dan nog beweren dat het het lekkerste ooit is
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan maken we gewoon weer een nieuwe.Maar er moet wel iets heel raars gebeuren om een hele SC nog vol te maken.
nee we doen net alsof dat nooit is gebeurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, volgens mij was ik dat niet.![]()
Lekker boeiend ook.
Wordt vanzelf weer gefixt.
Ik kook soms wel met zakjes en pakjes, zal alleen nooit beweren dat dat het lekkerst is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef isax het volgende:
ik verbaas me hoeveel mensen met knorr zakjes koken
en dan nog beweren dat het het lekkerste ooit is
toen ik een tijd voor 12 man moest koken deden we veel zakjes en dingen gebruikenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in koken dat ik het zelfs zonder knorr zakjes doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |