Lekker op Stratumseind elke dinsdagavond stelletjes lastig vallen en klappen uitdelen in de steegquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:12 schreef cpanker het volgende:
Niks schokt mij tegenwoordig nog, denk dat ik maar marinier moet worden.
Ik twijfelde al of ik het moest plaatsen. Tot mijn grote treurnis vergat ik ook nog eens om een punt te plaatsen in plaats van een komma.quote:
Ik zie altijd een paar reacties voorbij komen in een flits en dan wil ik toch weten waar ze nou op reagerenquote:
Ik ook niet. Hoorde wel van een vriend dat het een halve pedo-site is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor soort topics komen daar dan? Heb 4chan nog nooit bezocht
Beetje een stortput van vanalles. Eigenlijk net zoals Fok maar dan met minder regels.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor soort topics komen daar dan? Heb 4chan nog nooit bezocht
Niet gezien. Samenvatting?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef robin007bond het volgende:
Die ISIS-video. Dat was pas goor. Die gore threads kan ik wel verdragen, maar die video sloeg echt alles.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/best_goor.htmlquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker op Stratumseind elke dinsdagavond stelletjes lastig vallen en klappen uitdelen in de steeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |