Wat was er zo slecht dan? Dit was gewoon een heel degelijk 24-seizoen, met alle ouderwetse elementen die de serie zo goed maakten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon een try-out om te kijken of er nog leven in de serie zit, wat mij betreft mogen ze wel weer een tijdje door gaan! Blijft erg vermakelijk (en stiekem best slecht, maar dat boeit niet)
Goed voor een serie van 10 jaar geleden. Met het huidige TV tijdperk kan het wat mij betreft echt niet meer meekomen. Zo goedkoop en simpel. Het kijkt lekker weg en is een van de weinige actieseries, maar daar is alles wel mee gezegd imo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat was er zo slecht dan? Dit was gewoon een heel degelijk 24-seizoen, met alle ouderwetse elementen die de serie zo goed maakten.
Ja, maar ik was in de veronderstelling dat een seizoen 24 afleveringen had. Wist niet dat het een mini event was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat het een mini event season is.
Je weet neem ik aan dat de serie een jaar of 4 geleden gecancelled is?
'Het huidige TV tijdperk'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:06 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Goed voor een serie van 10 jaar geleden. Met het huidige TV tijdperk kan het wat mij betreft echt niet meer meekomen. Zo goedkoop en simpel. Het kijkt lekker weg en is een van de weinige actieseries, maar daar is alles wel mee gezegd imo.
Nou?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Jivis het volgende:
Ik kan zo tien hedendaagse series opnoemen die veel cheaper en nepper in elkaar zitten dan 24
Even in een spoiler voor de mensen die nog niet het hele seizoen gezien hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat was er zo slecht dan? Dit was gewoon een heel degelijk 24-seizoen, met alle ouderwetse elementen die de serie zo goed maakten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit seizoen was wel echt superleuk, omdat het gewoon echt 24 is zoals vroeger. Alleen kwalitatief ontstijgt het net het GTST niveau hoor.Please sir. When moon? When Mustang?
Eigenlijk is er überhaupt geen serie in hetzelfde genre die het overleefd heeft sinds 24 van de buis is. Homeland misschien, maar dat is eigenlijk niet te vergelijken.quote:
Er mag gewoon openlijk over gepraat worden zonder spoilertags, dit is immers het USA-topic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was 1 apparaatje wat alle Amerikaanse defensieprotocols kon omzeilen. Niet alleen drones, maar meteen alles (net zo slecht als de suitcase nukes van seizoen.. 5?)
Uiteraard was er een mol binnen de CIA, uiteraard vroeg hij om "immunity", uiteraard was de "onbetrouwbare persoon die Jack hielp" uiteindelijk toch een slechterik.
Jack kwam zoals elk seizoen weer in de problemen omdat iemand in het witte huis een beslissing maakt zonder medeweten van de president, Jack komt bij toeval continue op het juiste spoor, etc etc.
Supervoorspelbaar en de CGI effecten waren daarnaast ook best slecht, beetje niveau LOST.
Dit seizoen was wel echt superleuk, omdat het gewoon echt 24 is zoals vroeger. Alleen kwalitatief ontstijgt het net het GTST niveau hoor.
Maar dat was je stelling niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:30 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk is er überhaupt geen serie in hetzelfde genre die het overleefd heeft sinds 24 van de buis is.
Mijn punt was ook meer dat 24 vrij uniek is in zijn soort door een meeslepende, doorlopende verhaallijn te combineren met goede personages, snelle actie en zeer behoorlijk acteerwerk. Dat heb ik weinig netwerkseries de laatste jaren zien doen. Het verzandt meestal in one-crime-per-week-shows in de lijn van CSI en NCIS.quote:
Vergeleken met shows als Breaking Bad, Mad Men, Game of Thrones is 24 toch echt pulp. Wie zijn die goede personages dan? Jack die ipv CTU agent een superheld is geworden. Audrey wtf was haar rol? Cloe is opeens The Girl with The Dragon Tattoo geworden. Cheng wordt er opeens aan zijn haren bijgesleept. Het enige goede personage van dit seizoen was die vrouwelijke terroriste (die moeder), maar die ging vrij snel dood en werd er een compleet andere verhaallijn ingezet. Zo werkte 24 altijd, maar met maar 12 afleveringen, kan je geen goede personages neer zetten als je ze die halverwege pas introduceert en ze ook meteen weer dood laat gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
'Het huidige TV tijdperk'. Ik kan zo tien hedendaagse series opnoemen die veel cheaper en nepper in elkaar zitten dan 24, met generieke locaties en slechte acteurs.
Sommige dingen moet je in 24 inderdaad met een korrel zout nemen, maar het is echt lang geleden dat er een actie-thriller op tv was met goede personages, een spannend plot en een originele setting. Daar is en blijft 24 gewoon de beste in en dat bleek ook dit seizoen.
Ja hallo, als je 24 ineens gaat vergelijken met de series die jij noemt ben je sowieso al fout bezig. Iets met appels en peren. Verder worden die allemaal uitgezonden op betaalzenders en daar is nou eenmaal meer budget en ruimte om kwaliteitsseries te maken. Voor netwerkbegrippen is 24 een van de beste series in zijn soort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:15 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vergeleken met shows als Breaking Bad, Mad Men, Game of Thrones is 24 toch echt pulp. Wie zijn die goede personages dan? Jack die ipv CTU agent een superheld is geworden. Audrey wtf was haar rol? Cloe is opeens The Girl with The Dragon Tattoo geworden. Cheng wordt er opeens aan zijn haren bijgesleept. Het enige goede personage van dit seizoen was die vrouwelijke terroriste (die moeder), maar die ging vrij snel dood en werd er een compleet andere verhaallijn ingezet. Zo werkte 24 altijd, maar met maar 12 afleveringen, kan je geen goede personages neer zetten als je ze die halverwege pas introduceert en ze ook meteen weer dood laat gaan.
Nogmaals het is een lekkere wegkijkserie, maar in mijn ogen absoluut geen kwaliteitserie.
Het is nog maar de vraag of er een tiende seizoen komt, natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
24 seizoen 9 nu eindelijk gekeken, en wat een heerlijk seizoen
Alleen blijf ik het jammer vinden dat het verhaal rondom Tony Almeida geen vervolg kreeg en las ik ergens dat op de BluRay een scene zal zitten met Tony Almeida.
Dan maar hopen dat in seizoen 10 Chloë/Kate/Bellcheck en eventueel Tony op zoek gaan naar Jack.
ook weer erg ver gezocht om tony als infiltrant te gaan gebruiken na alles wat ie geflikt heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:40 schreef Oliver23 het volgende:
En op de BluRay box keert Tony Almeida terug
En laten we nu hopen dat Tony Jack gaat redden uit de Russische handen... ...
Hier is de volledige versie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:40 schreef Oliver23 het volgende:
En op de BluRay box keert Tony Almeida terug
En laten we nu hopen dat Tony Jack gaat redden uit de Russische handen... ...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hier is de volledige versie.
http://www.wat.tv/video/2(...)ry-71fpl_3i21n_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hier is de volledige versie.
http://www.wat.tv/video/2(...)ry-71fpl_3i21n_.html
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef Operc het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |