quote:Omdat dat zo is ?
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:41 schreef febster het volgende:
Waarom heb ik nog steeds t idee dat MP pas begin 2003 uitkomt
quote:Niet volgens deze site:
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:58 schreef Chocobo het volgende:
Omdat dat zo is ?(althans,......pal dan ! )
Daar staat trouwens ook dat Zelda Baton of Wind heet.
quote:Precies,......
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef speknek het volgende:[..]
Niet volgens deze site:
Dat van Zelda kan trouwens wel kloppen ! Tis inderdaad iets met wind en wat MP betreft,..........dit is ook nieuw voor mij, maar we zien het wel. Ik ga wel uit van een 1e Q 2003 !
quote:ja en nee
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Hoe zijn de controls? Zijn die zelf in te stellen of zijn die net als RE in dat geval vind ik dat best wel naar.
enige kut eraan is die insanity effects, soms zijn er van die monsters waardoor je insanity constant omlaag gaan, wat naast bijzonder irritant ook nog eens voor de nodige problemen kan zorgen met betrekking tot gameplay
en ja, de insanity effects zijn er, en bijvoorbeeld een ruimte die vol met spijkers zit behoort tot de mogelijkheden. Raad aan elke keer als je kan een insanity recover spell te doen.
Er zijn 3 keuzes aan het begin bij de romein. Ik raad aan om met de rode gast te beginnen, heb je tegen einde chapter 4 geen last meer van health en insanity problemen. De monsters zijn moeilijker later, maar de moeilijkheid zit hem in hoelang het duurt voordat ze eindelijk eens dood zijn.
quote:Excatomundo
Op zondag 27 oktober 2002 00:12 schreef speknek het volgende:
Kut bij nintendo.nl staat inderdaad nog geen releasedatum... Wat een ramp!
quote:Omdat ik niet verwachtte nog in het rijk der consoles terug te komen heb ik niet echt gekeken naar de GameCube. Wat is er zo speciaal aan Metroid Prime, dat het voor allen hier zo belangrijk is? Ik zie die naam vaker voorbij komen dan Zelda
quote:Uiteindelijk is er geen ramp. We bestellen gewoon met zijn allen een freeloader.............die komt over 2 weken uit (dat is nu officieel trouwens) Speel je over 1 maand al MP,....hoe vind je die !
Ook Super Monkey Ball is een enorm topspel. Wat enorm verslavend.
Ik kan niet wachten op deel 2 !
quote:Ja echt,...........vind SMS maar sucken ! SMB is trouwens erg cool ja !
Op zondag 27 oktober 2002 01:07 schreef Ceriel het volgende:
Sunshine is echt top !!
ik speel dit spel op mijn (zwarte) Cube errug vaak.Ook Super Monkey Ball is een enorm topspel. Wat enorm verslavend.
Ik kan niet wachten op deel 2 !
had het een tijdje niet meer gespeeld, zit ik afgelopen donderdag met een vriend die het nog nooit gezien had weer eens te spelen en ben weer helemaal verslaafd.
Daarvoor is zelfs Sunshine weer ff aan de kant gezet ![]()
Grtz Ceriel
quote:Super Metroid was één van de beste spellen op de Super Nintendo (okee niet zo goed als bijvoorbeeld Zelda 64 voor de Nintendo64, maar wel volwassener), erg sfeervol. Zelda is nu wel celshaded, maar 64 was al een geweldig spel en dit is waarschijnlijk meer van hetzelfde. Afgezien van het feit dat de laatste Metroid alweer acht jaar geleden uitkwam is het hele spelconcept ook omgegooid. Nouja nog steeds actie en dingen ontdekken, maar wel in 3d.
Op zondag 27 oktober 2002 00:48 schreef Kennyman het volgende:
Omdat ik niet verwachtte nog in het rijk der consoles terug te komen heb ik niet echt gekeken naar de GameCube. Wat is er zo speciaal aan Metroid Prime, dat het voor allen hier zo belangrijk is? Ik zie die naam vaker voorbij komen dan Zelda.
quote:*Mee eens is*
Op zondag 27 oktober 2002 02:18 schreef HAL9000S het volgende:
Metroid Prime schijnt echt zo'n unieke game ervaring te worden, dat daar alleen al voor je gamecube z'n centen waard was.
't Is een gevoeletje die je op een gegeven moment krijgt, die je overigens zwaar nodig gaat hebben in 'expert'
- of Metroid dit jaar nog in Europa uitkomt?;
- wat de releasedatum in de VS is (ben van 30 november tot en met 5 december in Chicago);
- waar ik een freeloader kan bestellen en wat zo'n ding kost.
Verder hoorde ik via een betrouwbare vriend van me dat er al gekopieerde gamecubeschijfjes te krijgen zijn die middels een free loader te spelen zijn. Heeft iemand iets soortgelijks gehoord?
quote:Hij staat in de VS geplanned voor 19 november, dus ik zou er niet op rekenen dat ie ook nog dit jaar al in Europa uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Star Fox Adventures. Die komt hier ook pas uit op 22 november, terwijl ie in de VS al maanden uit is.
Op zondag 27 oktober 2002 10:12 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand hier:- of Metroid dit jaar nog in Europa uitkomt?;
- wat de releasedatum in de VS is (ben van 30 november tot en met 5 december in Chicago);
quote:ehm, je denkt toch niet dat ik alle 3 of 4 de topics door ga lezen voordat ik post plaats. Daar komt ook bij dat ik er altijd redelijk snel bij ben qua games, dus een uitzondering, dat kan gebeuren.
Op zondag 27 oktober 2002 10:41 schreef SmashBro het volgende:
Lees deze topics eerst eens door voordat je post HAL, dat van PES stond al in het vorige deel en dat van Metroid staat al een paar bladzijdes terug.
quote:Loop niet zo zielig te doen man, het overkomt mij ook een keer dat ik iets post wat er al in staat en dan meteen dit gezeik, ga jezelf ergens anders nuttig maken ofzo.
Op zondag 27 oktober 2002 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Nou post dan maar gewoon niet, want 14 keer hetzelfde nieuws hebben we weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |