abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2002 @ 10:22:00 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6443137
Damn,....zie nu weer gloednieuwe movies van Zelda..... Dit gaat nergens meer over.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6443174
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:10 schreef Luigi het volgende:
Nu alleen nog 6 maanden doorbetaald verlof om alles te kunnen spelen. .
Idd. Als ik Mario Sunshine en Metroid Prime en Starfox Adventures en Eternal Darkness en Zelda en Resident Evil Zero koop dan ben ik pas over 2 jaar klaar met het uitspelen van die games ofzo .
En in die tijd komen er natuurlijk weer nog meer vette games uit .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6443276
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:45 schreef keeper het volgende:
Kutmariosunshine .

Alleen in dat Delfino Plaza zie ik nu al 4 shines liggen waar ik echt met geen mogelijkheid bij kan. Grrrrr.

(misschien *SPOILER ALERT*)
.
.
.
.
.
.

• in een toren (ik zie wel bij het torentje erop een half raampje staan maar krijg dat niet weg/stuk)
  • in een andere toren, tegenover die bovenstaande toren (zit zo'n medaille onderin waarmee je ondergronds kan gaan. zo kom je dus in die toren, maar ik kan niet naar boven klimmen om die shine te pakken)
  • die grote ster in het midden van het dorpje heb ik schoongemaakt en dan verschijnt er een shine echt een kilometer boven dat ding, geen idee hoe ik daar in mariosnaam moet komen
  • eentje op de begane grond, vanaf dat standbeeld waar je begint naar links, achter een klapdeurtje. Maar hoe gaat dat deurtje open .
  • Maar verder gaat het wel fijn met Mario hoor. Ik heb inmiddels alweer vandaag 3 of 4 shines erbij (9 totaal nu) en blauwe muntjes zit ik nu op 28 totaal (al 2 keer een shine gehaald nu).

edit: correctie, die ene in de klokketoren heb ik nu.

.
    .
    .
    .
    .
    .
    Op iets van 30 of 35 shines heb je 2 extra nozzles ... 1 om mee omhoog te boosten ... rocket ... daarmee pak je de hoge (ook 2x klokken schoonmaken) en met de turbo ren nozzle ren je door de klapdeuren (ook waar de agenten staan voor nog een obstacle course).
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
    pi_6443391
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 10:30 schreef keeper het volgende:

[..]

Idd. Als ik Mario Sunshine en Metroid Prime en Starfox Adventures en Eternal Darkness en Zelda en Resident Evil Zero koop dan ben ik pas over 2 jaar klaar met het uitspelen van die games ofzo .
    En in die tijd komen er natuurlijk weer nog meer vette games uit .

Ik doe dat dus niet meer he, ik heb nu nog Rogue Leader en SMS liggen, als ik Luigi's Mansion uitgespeeld heb, daar ga ik dan eerst mee aan de slag voordat ik weer wat nieuws ga kopen. Hooguit Mario Party 4, maar dat is meer een tussendoortje, dat speel je niet echt om uit te spelen ofzo.
    pi_6443409
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 09:37 schreef Luigi het volgende:
    Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld hebt? Bewaar je die? Luigi's Mansion heeft niet zo'n hele grote replay waarde denk ik, zit er nog een beetje handel in 2e hands games?
    pi_6443523
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 11:21 schreef Luigi het volgende:
    Ik doe dat dus niet meer he.
    Nee, ik ook niet. Maar stel je zou al die games willen hebben. Dan heb je de komende tijd wel weer veel te doen .
    Ze hadden het mssn wat beter mogen spreiden..
    pi_6443543
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 11:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar stel je zou al die games willen hebben. Dan heb je de komende tijd wel weer veel te doen .
    Ze hadden het mssn wat beter mogen spreiden..

Nouja, beetje keuze is wel fijn, maar dit wordt onderhand te gek . Komt nog bij dat ik net nieuw ben op GC gebied, en dus ALLES wel zou willen kopen. Maar ik denk dat ik na SWRL en SMS aan de Star Fox ga. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, want ik wil ook nog een leuk race-spel, en RE heb ik ook nog steeds niet en MP ziet er toch ook wel leuk uit en en en en....! .
    pi_6443719
    FF vraagje over Mario Sunshine

Als er op een begeven moment die rare ronde kring die hoog in de lucht straalt komt, wat moet je daarin weet-ik-veel-wie-zijn-naam mee doen??

Einde vraagje

pi_6443800
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 11:49 schreef gieling.com het volgende:
    FF vraagje over Mario Sunshine

Als er op een begeven moment die rare ronde kring die hoog in de lucht straalt komt, wat moet je daarin weet-ik-veel-wie-zijn-naam mee doen??

Einde vraagje

x of y is het ... weet ff niet om om je heen te kijken.
    Midden in die kring gaan staan en dan met kijk mode de zon in kijken ...
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      donderdag 24 oktober 2002 @ 13:00:32 #110
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6444636
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 18:45 schreef BMH het volgende:
    En heeft SMB:melee net zo'n hoge replay waarde (in multiplayer) als zijn voorganger of Perfect dark?
    We hebben nu al 576 potjes tegen elkaar gedaan (56 uur) en hij is nog steeds leuk .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_6444715
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Maar je moet een max opgeven. Wat moet mijn max ongeveer zijn? Ik zat zelf te denken aan 230 ofzo, ervan uitgaand dat ik toch mario sunshine nog moet kopen. Aan de andere kant kan ik ook weer kijken of ik die andere games los kan verkopen ofzo (virtua soccer 2002 en monkeyball, smashbros&pikmin lijken me wel ruig)

Dit is dus voor Cube+VS2002+MBall+Pikmin+smashbros+ memcard.

[Dit bericht is gewijzigd door Kennyman op 24-10-2002 13:44]

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
    pi_6444898
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 09:37 schreef Luigi het volgende:
    Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld hebt? Bewaar je die? Luigi's Mansion heeft niet zo'n hele grote replay waarde denk ik, zit er nog een beetje handel in 2e hands games?
    Ook de games met een lage replay waarde moet je bewaren, na een half jaartje, kan je ze weer als nieuw spelen!
      donderdag 24 oktober 2002 @ 13:22:43 #113
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6444941
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 13:20 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Ook de games met een lage replay waarde moet je bewaren, na een half jaartje, kan je ze weer als nieuw spelen!

De meeste games bewaar ik eigenlijk..........tis alleen dat de niet echte musthaves soms verkocht worden door me ! Neem bv Metroid of Zelda,...dat zijn games die je nooit meer weg doet !
    pi_6445590
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 11:23 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, vooral nu natuurlijk. Omdat mensen zelf nu allemaal nog alles moeten kopen kan je voor een relatief hoge prijs je tweedehandsspullen kwijt.
    "Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
    pi_6447405
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 17:41 schreef Cheiron het volgende:
    De filmpjes van 1080 zijn niet echt indrukwekkend. Helemaal niet voor Direct Stream filmpjes....

Die van Zelda zagen er wel ERG cool uit
    Dat komt misschien omdat t ergg vroege filmpjes zijn hij wordt namelijk pas midden/eind 2003 verwacht vandaar

Trouwens bedankt voor de leuke reacties ik zal proberen wat meer nieuws en zo hier te posten aangezien ik merk dat maar erg weinig mensen de nieuwssites volgen maar ivm tentamenshit enzo kan t ff en toe wel wat langer duren t is maar dat je t weet

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_6449804
    Hier nog 2 hi-res zelda fimpjes:

Link sterft :{

Link klimt

Let goed op dat laatste filmpje mooie lichteffecten en als je goed kijkt zie je dat er een knop is die de camera automatisch in zijn "vrij" zet waardoor je goed overzicht houd (dus wat ik hoop/denk, veel beter geregeld dan in SMS )

2 MP filmpjes:
    3D map in MP
    Scanning and rolling baby yeah

Ff een C&P van de IGN conclusie over Tony Hawk's Pro Skater 4 voor de GC :

quote:
    Presentation: 9.0

There is no better skater. Every pro. Every trick. Everything. Menus, objective list, etc., could still improve.

Graphics: 8.0

Truly gigantic multi-tiered levels, higher resolution textures, more animations, progressive scan -- the works. Framerate still very unstable, however.

Sound: 9.0

Activision snags nearly 40 punk, old-school rock, and hip hop songs for this stellar soundtrack. Effects are varied and believable. Top-notch all around.

Gameplay: 9.0

The best gets better. Addictive. Massive. Objective format adds depth, and spine transfer energizes combo sets. A natural evolution you'll love, but gameplay ideas are plateauing.

Lasting Appeal: 9.0

Much larger levels, more objectives and more difficulty, unlock tons of secrets with cash, two-player -- the list goes on. Online is the next step for GCN.

OVERALL SCORE (not an average): 9.1

Wat pics:

Filmpjes:
    Thp4 deel1
    Thp4 deel2
    Thp4 deel3
    Thp4 deel4
    Thp4 deel5
    Thp4 deel6

Oftewel weerrr een vette game erbij

Over online gesproken dat zou dan hiermee moeten:

Al heb ik mijn twijfels of dat uberhaupt mogelijk is met t toch nog steeds tegenvallende ICT klimaat maar goed zou wel voor veeeel spellen vet zijn

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      donderdag 24 oktober 2002 @ 18:12:31 #117
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_6449845
    quote:
    Op woensdag 23 oktober 2002 20:45 schreef keeper het volgende:
    Kutmariosunshine .

Alleen in dat Delfino Plaza zie ik nu al 4 shines liggen waar ik echt met geen mogelijkheid bij kan. Grrrrr.

.
    .
    .
    .
    .
    .

• in een toren (ik zie wel bij het torentje erop een half raampje staan maar krijg dat niet weg/stuk)
  • in een andere toren, tegenover die bovenstaande toren (zit zo'n medaille onderin waarmee je ondergronds kan gaan. zo kom je dus in die toren, maar ik kan niet naar boven klimmen om die shine te pakken)
  • die grote ster in het midden van het dorpje heb ik schoongemaakt en dan verschijnt er een shine echt een kilometer boven dat ding, geen idee hoe ik daar in mariosnaam moet komen
  • eentje op de begane grond, vanaf dat standbeeld waar je begint naar links, achter een klapdeurtje. Maar hoe gaat dat deurtje open .
  • Maar verder gaat het wel fijn met Mario hoor. Ik heb inmiddels alweer vandaag 3 of 4 shines erbij (9 totaal nu) en blauwe muntjes zit ik nu op 28 totaal (al 2 keer een shine gehaald nu).

edit: correctie, die ene in de klokketoren heb ik nu.

die kan je later pakken als je een raket snoozle hebt een een turbo snoozle.
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
      donderdag 24 oktober 2002 @ 18:14:39 #118
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_6449864
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 18:12 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

die kan je later pakken als je een raket snoozle hebt een een turbo snoozle.

Ohja en die in dat kerkje met dat hekje er om heen die kan je pakken door zo'n gozer op het dak aan te spreken, die vraagt je dat 1 coin en dan flikkert ie je die kamer in.
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_6449942
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 18:14 schreef The.PhantoM het volgende:
    Ohja en die in dat kerkje met dat hekje er om heen die kan je pakken door zo'n gozer op het dak aan te spreken, die vraagt je dat 1 coin en dan flikkert ie je die kamer in.
    Das nog tricky dan want de 1e keer dat ie me gooide viel ik op het dakje, en de tweede keer schoot ik via het dakje de zee in .
      donderdag 24 oktober 2002 @ 18:38:54 #120
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6450137
    Whoehahahaha,..ik zie mezelf al Mariokarten online op breedband. Mega cool..........
    pi_6451163
    Ik heb bijna 60 shines sinds maandag.
    TDie ene shine was echt irritant waarbij je met yoshi naar dat eilandje moet en daar de verf van de buis moet spuiten. Maar ik heb hem

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 24-10-2002 19:56]

pi_6451248
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 18:38 schreef Chocobo het volgende:
    Whoehahahaha,..ik zie mezelf al Mariokarten online op breedband. Mega cool..........
    ik kan niet wachten
      donderdag 24 oktober 2002 @ 20:00:51 #123
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6451362
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 19:55 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik kan niet wachten

Er is weinig nog maar bekend van Mario Kart toch ? Alleen dat hele oude filmpje............ Er zal na Zelda vast wel wat meer over verteld worden
    pi_6451403
    Kun je met zo'n breedband adapter je GC ook op een normale huis- tuin en keuken ADSL routertje aansluiten? That would be cool .
    pi_6451438
    quote:
    Op donderdag 24 oktober 2002 20:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Er is weinig nog maar bekend van Mario Kart toch ? Alleen dat hele oude filmpje............ Er zal na Zelda vast wel wat meer over verteld worden

ik denk het ook. dat filmpje heb ik nu al 300x gezien .

maja, ik hoorde laatst dat AC niet in europa uitkwam! is dit waar? want anders moek hem ff importeren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')