quote:[eigendunkmode]
Op zondag 20 oktober 2002 18:09 schreef The.PhantoM het volgende:
Welkom...
quote:Van hetzelfde
Op zondag 20 oktober 2002 18:12 schreef The.PhantoM het volgende:
[eigendunkmode]
wat goed zeg dat jij even een nieuw topic aanmaakt voor de mede gc gamers.![]()
[/eigendunkmode]
quote:Trouwens, dat MarioParty ziet er wel
Op zondag 20 oktober 2002 17:57 schreef flappiewappie het volgende:
Mini games op de screenshots, zijneffe wat posten!
quote:Hahahahaha,..dat las gewoon cool weg........ Ja,...vrienden zijn moeilijk te vinden !
Op zondag 20 oktober 2002 18:22 schreef keeper het volgende:Helaas heb ik geen vrienden
.
quote:daarvoor hebben we de felbegeerde *ahum* 1p mode
Op zondag 20 oktober 2002 18:22 schreef keeper het volgende:[..]
Van hetzelfde
.
[..]Trouwens, dat MarioParty ziet er wel
uit zeg. En die games lijken me ook wel fun. Helaas heb ik geen vrienden
.
(of probeer voor 29/11/2002 ( bron: gamefaq ) nog wat vriendjes te maken, want het schijnt dat 1p mode suckt )
ik ben ook een beetje bezig met een 'game site'. Logo'tje gemaakt. Een paar php scriptjes gemaakt. Lijkt me wel cool als we gamesite konden maken met een paar fokkers ofzo. Wie interessen heeft ff mailen.
Heb een beetje zitten kloten enzo, er klopt geen reet van maar dat je ff kunt zien wat ik heb en een beetje kan. Alles is zelf gemaakt: http://members.chello.nl/fj.holtrop/Fok!/site/index.html
Deze single page is html maar ik wil alles in php gaan maken samen met mysql de site aandrijven
quote:ik zit hier te trillen van de spanning
Op zondag 20 oktober 2002 19:57 schreef nikanoru het volgende:
metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus.
Ik kaan niet wachten.
quote:zou je gc of mario dan maar snel ruilen!
Op zondag 20 oktober 2002 20:54 schreef SmashBro het volgende:
Bij mij loopt de GameCube steeds vast bij dat achtbaanritje in Pinna Park...Is nu al 4 keer gebeurd, ben er maar mee gestopt.
trouwens Burnout2 komt wel naar de GC:
quote:
ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMSThe real sting-in-the-tail arose when Acclaim published its modified release list earlier this month. When Burnout 2 wasn't listed for the Cube every journo in the land presumed that it was never heading for our 128-bit wonder. However, what's more likely to be case is that Sony have sealed an 6-month exclusivity deal with Critierion. This golden handshake will ensure that Burnout's sequel doesn't release on any other format soon.
Get your brains into gear and remember that Burnout was released on the Cube and Xbox six months after its debut on the PS2. Everyone assumed that this was due to the Cube and Xbox's absence in the market - but now it seems likely that Sony had preference in Criterion's plans due to a big-cheque deal.
No concrete confirmation then, but it's looking increasingly probable that the sequel to Burnout will make an appearance on the Cube after all. Phew!
quote:Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
Op zondag 20 oktober 2002 20:54 schreef SmashBro het volgende:
Bij mij loopt de GameCube steeds vast bij dat achtbaanritje in Pinna Park...Is nu al 4 keer gebeurd, ben er maar mee gestopt.
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:33 schreef zedonite het volgende:[..]
Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
Valt weinig te schieten als het beeld stilstaat he
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:33 schreef zedonite het volgende:[..]
Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
quote:Respect,.......ik heb van het weekend Zelda Ocarina of Time gegamed......... erg cool en nog steeds het beste spel ooit gemaakt als je het mij vraagt.
Op maandag 21 oktober 2002 08:56 schreef Luigi het volgende:
Van 't weekend een flink gat geslagen in Luigi's Mansion, wat een grappig spel is dat toch ook! Echt heel leuk. Nog 1 stage te gaan, daarna ga ik aan de slag met Star Wars Rogue Leader. Flink ge-gamed van 't weekend, iig.
quote:Ben laatst weer verdergegaan met Majora's Mask (had ik nog steeds niet uitgespeeld
Op maandag 21 oktober 2002 09:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Respect,.......ik heb van het weekend Zelda Ocarina of Time gegamed......... erg cool en nog steeds het beste spel ooit gemaakt als je het mij vraagt.
quote:OoT is zooooooooo goed.....als ik het game dan weet ik gewoon weer wat wereldgames zijn. En Majora's Mask is ECHT waanzinnig. Ook een wereldspel..........Ik ga die na Zelda weer gamen, maar je hebt gelijk...... de maan zuigt.....maar is wel cool !
Op maandag 21 oktober 2002 09:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ben laatst weer verdergegaan met Majora's Mask (had ik nog steeds niet uitgespeeld
, OoT wel) maar eenmaal op de maan is het echt moeilijk! Moet je over een baan rollen als Darmani enzo, echt irritant. Ik pleur de hele tijd in de afgrond. En toch wil ik dat Fierce Deity Mask hebben, want dat lijkt me echt cool.
JEZUS wat frustrerend moeilijk soms !!
Floor 15 in Advanced is TE irritant, maar ben gisteren tot floor 21 gekomen.....
Vanavond maar eens kijken of ik EINDELIJK advanced kan uitspelen !!
(Moet wel zeggen dat de frustraties in dit spel je juist aanzetten om het NOG een keer te proberen hehe)
quote:Ja dat level heeft me de nodig frustratie bezorgd ja. Gelukkig kon ik me beheersen die controller door de tv heen te gooien, maar ben wel een paar keer van m'n stoel af geflikkerd uit pure frustratie
Op maandag 21 oktober 2002 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Floor 15 in Advanced is TE irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |