Ik twijfel.quote:Onderga een ‘black music experience’ zoals je nog nooit hebt ondergaan. Life ’n Times brengt de soulmuziek van toen met de energie van nu. Een unieke combinatie van liefde, passie en muzikaal vakmanschap. Vier zangers en zangeressen, ondersteund door een vijf man sterke ritmesectie en aangevuld door een twaalf man sterke blazerssectie vormen samen een ‘bigger soul band’. Kom luisteren naar Life ’n Times en laat je onderdompelen in een muzikale zee van energie, passie en soul. Bereid je voor op een belevenis die je niet snel zult vergeten.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij twijfel hebben lekkere wijven de voorkeur
Ja daar heb ik dus weinig aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij twijfel hebben lekkere wijven de voorkeur
Nee dat schrijven ze niet over zichzelf natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als een band dit over zichzelf schrijft kan je er wel vanuit gaan dat het 3 keer niks is.
Die laatste zin klinkt alsof ze episch zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als een band dit over zichzelf schrijft kan je er wel vanuit gaan dat het 3 keer niks is.
Ja een epic fail.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die laatste zin klinkt alsof ze episch zijn.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind het altijd een ijzersterke bij sollicitatieprocedures
Nee, zo sick ben ik niet...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vraagt je af of de instrumenten optimaal benut worden op een andere manier?
Vanaf zaterdag weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
Morgen ook geen voetbal, ik word niet goed......
Ik gun je hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
Fietsen ....quote:
Als je het echt wilt en je de goede middelen hebt kun je naar de eerste kwalificaties van de EL kijken met pareltjes als FH Hafnarfjordur - Glenavon of FK Turnovo - Chikhura .quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
Geyl.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het echt wilt en je de goede middelen hebt kun je naar de eerste kwalificaties van de EL kijken met pareltjes als FH Hafnarfjordur - Glenavon of FK Turnovo - Chikhura .
Wat vind jij er nou van als Hagenees dat Rotterdam het North Sea Jazz festival heeft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, zo sick ben ik niet...
Ik twijfel of ik er even heen zal fietsen.
Jah, topquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het echt wilt en je de goede middelen hebt kun je naar de eerste kwalificaties van de EL kijken met pareltjes als FH Hafnarfjordur - Glenavon of FK Turnovo - Chikhura .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |