SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, de koper let niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO is iets anders dan spelers voor veel te veel erop zetten en dat ze dan gekocht worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh die ga ik als home kit doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice one.
Die van Viborg is ook wel aardig.
[ afbeelding ]
2x oranje om de andere te irriteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baasquote:![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
blablablabla![]()
Die Sounders shirtjes zijn wel wat waard volgens mij. Tenminste eerst wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
7k voor de derde kit en 4k voor de zwarte uitshirts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef higuain9 het volgende:
die heb ik ook nog in mn account. :p voor hoeveel heb je die verkochttblablablabla![]()
Crazy dude.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die badge van Amkar Perm is ook veel meer waard dan ik dacht (3k of misschien wel meer aangezien ik hem nu best wel snel verkoop)![]()
Eindelijk iemand met smaakquote:![]()
These things happen![]()
![]()
Ik heb die maandag toen het album uitkwam meteen gekochtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak![]()
These things happen![]()
![]()
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |