Ik dacht dat Voorschoten een boerendorp is maar het valt nog meequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik was begin april in Sassenheim. Man, ik wil daar niet dood gevonden worden. Wat een kutboerendorp is het.
Sassenheim is gewoon verschrikkelijk. Nog erger dan de boerendorpjes in Friesland en Limburg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik dacht dat Voorschoten een boerendorp is maar het valt nog mee
Maar waarom gingen jullie niet gewoon naar Action Leiden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik dacht dat Voorschoten een boerendorp is maar het valt nog mee
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef mapima het volgende:
MENSEN IK HEB ME BEDACHT SORRY VOOR DE ONGEMAKKEN SASSENHEIM IS GOEIE DORP JA WIL ER GRAAG WONEN
MENSEN IK HEB ME BEDACHT SORRY VOOR DE ONGEMAKKEN SASSENHEIM IS GOEIE DORP JA WIL ER GRAAG WONEN
BRB, even verhuizen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef mapima het volgende:
Ik ook, maar dan is het niet helemaal nederlands meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een geweldig dorp, daar wil ik wonen
dit heeft een vwo diploma behaald?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef mapima het volgende:
ey maar hebben ze nog huizen op ridderhof wel die ene in sassem hoor niet die ene waar mensen dood zijn geschoten in alphen :S
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achten-jouw-gemeentequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef 2Happy4U het volgende:
In een dorp wonen met alleen maar Nederlanders.Vrijwel geen criminaliteit
is toch normaal aangezien er daar meer van zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef mapima het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achten-jouw-gemeente
idd weinig verdachten maar wel veel nederlandse verdachten weer
oke marokkanen in sassenheim zijn wel weer crimineel AHAHAHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |