En Vanfles is heul sieluggg.quote:
Juist niet. Er komt goed naar voren hoe niemand daar een ander de kans geeft om feedback of voorzichtige kritiek te geven. En diefstal mag al helemaal niet genoemd worden.quote:
twee fucking kinderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef IsitHeaven het volgende:
Ow ow, zonder dat er een naam genoemd is, jezelf zo laten kennen.
Vanessa heeft twee kinderen thuis zitten![]()
Zij denkt er niet aan maar ivan moet dat wel....
die de hele dag zuipt en rookt..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
twee fucking kinderen
respectvol uit de mond van een moeder
Vreselijk ja..ze gebruikt ze ook nog om zichzelf uit de nesten te draaienquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
twee fucking kinderen
respectvol uit de mond van een moeder
Ja, ze ging behoorlijk tekeer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:45 schreef Disana het volgende:
Oh mooi, hebben ze het uitgezonden? Ook dat ze steeds schreeuwde 'ik maak hem kapot'?
Ah dank je. Ik dacht al dat ze het niet meer uit zouden zenden, zo lang duurde het. Ze staat er dus niet best op, begrijp ik.quote:
Ze probeert Ivan de kwaaie pier te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dank je. Ik dacht al dat ze het niet meer uit zouden zenden, zo lang duurde het. Ze staat er dus niet best op, begrijp ik.
Ja, daar heeft hij groot gelijk in. Maar die sfeer bestaat al zo lang, hij gaat dat ook niet veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze probeert Ivan de kwaaie pier te maken.
Hij heeft echt een punt dat als je ook maar een klein beetje kritiek geeft men meteen zo hoog van de toren blaast. Dat is daar echt een groot probleem. Niemand durft elkaar de waarheid te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |