ik zal haar is met mijn vuisten op een aantal plekken hard rakenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef spierbal het volgende:
Doe het dan met je vuisten als je zo stoer bent.
mag ik jou op een aantal plekken hard raken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef geileMILF het volgende:
[..]
ik zal haar is met mijn vuisten op een aantal plekken hard raken
Stuur een Terminatorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
mag ik jou op een aantal plekken hard raken?
Dream on.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef geileMILF het volgende:
[..]
ik zal haar is met mijn vuisten op een aantal plekken hard raken
Ja want als iedereen zijn of haar dromen echt zou uitvoeren zou de wereld nooooog mooier zijn dan nuquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef blek het volgende:
[..]
Dream on.
Zij doet tenminste gewoon waar ze zin in heeft. niet lafjes fantaseren of bluffen maar gewoon echte actie
Degene die daar echt het lef voor hebben zijn zo zeldzaam dat de wereld er niet veel mooier op zal worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want als iedereen zijn of haar dromen echt zou uitvoeren zou de wereld nooooog mooier zijn dan nu
Nounounounouquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een vies vies lelijke kankerhoer.
Mooiste creaties van de natuur afslachten voor haar eigen plezier omdat haar smerige zielige leventje anders niet spannend genoeg is. Dat ze maar snel door een giftige slang in haar strot gebeten wordt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef -supergirl- het volgende:
Mooiste creaties van de natuur afslachten voor haar eigen plezier omdat haar smerige zielige leventje anders niet spannend genoeg is. Dat ze maar snel door een giftige slang in haar strot gebeten wordt.
quote:Imagine no possessions,
I wonder if you can.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |