twitter:KNLTB twitterde op donderdag 03-07-2014 om 14:35:26Junior Tim van Rijthoven staat in kwartfinales Wimbledon na 7-6, 4-6, 7-5 zege op de als 1e geplaatste Rus Rublev! http://t.co/wArM0eAGxx reageer retweet
AD ook weer met zo'n pauperstuk, gejat uit drie Engelse bronnenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef grrrrg het volgende:
Wat gebeurde er vijf minuten voor Murray's afgang op Wimbledon?
Relatieproblemen?
Bovendien is Halep haar kracht haar voetenwerk/loopvermogen...als dat weg isquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef Mykonos het volgende:
Als die enkel haar beweging ook maar een beetje belemmert, dan is het gespeeld vrees ik. Bouchard is te goed om op 80% te kunnen verslaan
Dit is een nieuwe blessure he, ze ging net door haar enkel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Norrage het volgende:
Ik had al verwacht dat Halep eerder in het toernooi zou verliezen dankzij die blessure....
Oh dat miste ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe blessure he, ze ging net door haar enkel...
Ja, dat zou idd het probleem zijn. Mentaal is ze sterk genoeg, en ze blijft volgens mij altijd kalm. Maar als Bouchard haar laat lopen en ze heeft echt last van die enkel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bovendien is Halep haar kracht haar voetenwerk/loopvermogen...als dat weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |