heb per ongeluk een pot haringrugjes gehaald ipv rolmops, wat moet ik er meequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, Veer, moest nog denken aan je toen ik vanmiddag in de supermarkt een courgette aan het afwegen was. :$
Lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben gehaktballen aan het maken, met snijbonen en aardappels.
Honger als een chocoladebeer zeker?!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben er zo, heb gvd honger als een beer
sterfquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Honger als een chocoladebeer zeker?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten grote van sinaasappels natuurlijk. Met kerrie en dille. Paneren en alles. Ze staan al ruim een uur te pruttelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker.Wel kleine gehaktballen toch en niet van die stierenkloten?
Allebei smerig, bah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb per ongeluk een pot haringrugjes gehaald ipv rolmops, wat moet ik er mee
Dat is dus het nadeel aan die grote ballen, duurt altijd zo lang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ten grote van sinaasappels natuurlijk. Met kerrie en dille. Paneren en alles. Ze staan al ruim een uur te pruttelen.
Is juist een voordeel vind ik. Je schroeit ze dicht, kiept er een zootje water bij en pruttelen maar. Ik maak ze altijd in zo'n zware gietijzeren pan, dan kun je de pit gewoon klein zetten en ondertussen masturberen of zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel aan die grote ballen, duurt altijd zo lang.
Ik sterf van de honger ja.quote:
Dan kun je wel duizend keer masturberen, gvd man. Ik kan daar niet tegen. Wil eigenlijk gewoon meteen eten. Daarom heb ik een hekel aan koken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is juist een voordeel vind ik. Je schroeit ze dicht, kiept er een zootje water bij en pruttelen maar. Ik maak ze altijd in zo'n zware gietijzeren pan, dan kun je de pit gewoon klein zetten en ondertussen masturberen of zo.
Rolmops is kk lekkerquote:
Echt gore kerel ben jij.quote:
wat is er vies aan dan, kutquote:
Ik vind koken leuk om te doen. Vooral met meerdere. Eten hou ik daarentegen dan weer niet zo van, vooral niet dat uitgebreide gedoe met kaarsjes en wijn en weet ik het allemaal wat nog meer. Net als uit eten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan kun je wel duizend keer masturberen, gvd man. Ik kan daar niet tegen. Wil eigenlijk gewoon meteen eten. Daarom heb ik een hekel aan koken.
Vind vis vies.quote:
Wat een saai kutleven moet jij dan hebben.quote:
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk. Vooral wijn. En eten ook. En wijn. En eten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk om te doen. Vooral met meerdere. Eten hou ik daarentegen dan weer niet zo van, vooral niet dat uitgebreide gedoe met kaarsjes en wijn en weet ik het allemaal wat nog meer. Net als uit eten gaan.
Lekkerbek, kibbeling en bakbokking.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een saai kutleven moet jij dan hebben.
Zalm
Tilapia
Pangasius
Garnalen
Haring
Kut
Best, dm je adres maar dan stop ik de hele handel in een doos.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk. Vooral wijn. En eten ook. En wijn. En eten.
Deal maken? Jij kookt voor mij en ik eet het op.
Ja oké, vind tilapia dan wel weer lekker en schaal- en schelpdieren ook wel. En tonijn. Maar verder, nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een saai kutleven moet jij dan hebben.
Zalm
Tilapia
Pangasius
Garnalen
Haring
Kut
Is goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best, dm je adres maar dan stop ik de hele handel in een doos.
Weeg je die af? Bij de C1000 hebben ze vaste prijs. Kies altijd de dikstequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, Veer, moest nog denken aan je toen ik vanmiddag in de supermarkt een courgette aan het afwegen was. :$
Wacht maar, ik ga een keer zalm á la chocobeer makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja oké, vind tilapia dan wel weer lekker en schaal- en schelpdieren ook wel. En tonijn. Maar verder, nee.Garnalen in knoflookolie gebakken. Dayum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |