Het is klaagbaak , moet ik zelf met een oplossing komen?quote:
Denk dat ik maar even moet netwerken , maar ja ik ben ook benieuwd hoe hij deze ''nieuwe'' functie voor ogen heeft,quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:48 schreef Rezania het volgende:
Optie 1 als je nog geen ander en beter werk hebt, anders optie 2, duh.
Ja lui stuk aids hebbend vreten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:50 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Het is klaagbaak , moet ik zelf met een oplossing komen?
Biedquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:46 schreef Systeembeheerder het volgende:
Klacht : Directeur bied mij 2 mogelijkheden aan
Backoffice , administratieve afhandeling... notuleren die bende etc etc offertes maken.... goh lijkt wel secretaresse werk en FOK!-en offcourse my horsequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Henno het volgende:
Wat moet je gaan doen dan, toiletten schoonmaken? Dan 5 maanden betaald FOK!ken imo
Rondkijken kan geen kwaad en ja studie sluit aan op mijn huidige functie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef ADQ het volgende:
me contract???
Optie 1 terwijl je zoekt naar een andere baan, ervan uitgaande dat je voor je huidige functie geleerd hebt.
Oh persoonlijke vragenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef JoPiDo het volgende:
Ben je echt systeembeheerder? En een goede of een halfslachtige ambtenaar?
Optie 5: zorg dat alles op de laatste werkdag niet meer werkt. Versleuteling waarvan jij alleen het wachtwoord weet, zoekgeraakte backup, server die niet meer aan gaat enz. Mooi werk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef JoPiDo het volgende:
Optie 3; bied aan voor 3 of 4 maandsalarissen nu al weg te gaan, genoeg tijd om iets nieuws te vinden en je hoeft niet voor janlul op je werkplek te zitten
Dat. Don't get mad, get even.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |