abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141819435
Ken een gast, heeft Facebook, zet er plaatjes op van tijd tot tijd, en gebruikt WhatsApp.

Toen ik laatst een app wilde installeren op zijn telefoon (SwiftKey) pakte hij het snel af en zei van: maar vragen ze om je gegevens?!

Ik van 'ja, dat wel'

Gelijk verwijderen en zeggen dat ze dan informatie over hem krijgen.

Maar wel FB en whatsapp gebruiken. :') X 1000
pi_141819469
dit topic was vast boeiender in je hoofd
pi_141819470
Tja met swiftkey installeer je natuurlijk gewoon een keylogger, dat is nog iets anders dan een FB app.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_141819484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ken een gast
Durft hij zich daarom niet te registreren?
-
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:23:34 #5
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_141819489
Belachelijke klacht! Eigenlijk wel terecht, maar ja.
  Spellchecker woensdag 2 juli 2014 @ 16:23:55 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_141819499
Waarom moet jij op iemand anders zijn telefoon een app installeren?
pi_141819522
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef nightsleeper het volgende:
Tja met swiftkey installeer je natuurlijk gewoon een keylogger, dat is nog iets anders dan een FB app.
Niet alsof hij dat wist.
pi_141819539
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef maily het volgende:
Waarom moet jij op iemand anders zijn telefoon een app installeren?
SwiftKey is echt relaxed, vroeg of ik het hem kon laten zien.
pi_141819544
Facebook hebben :')
  Spellchecker woensdag 2 juli 2014 @ 16:25:54 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_141819557
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Had je je eigen telefoon niet bij je dan?
pi_141819581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef maily het volgende:

[..]

Had je je eigen telefoon niet bij je dan?
Lag op een andere verdieping dacht ik, daarbij is het toch geen ramp om een app te instaleren?
pi_141819586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En jij laat zomaar alles zien wat men vraagt?
pi_141819629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

En jij laat zomaar alles zien wat men vraagt?
Ik heb er zelf geen problemen mee, daarbij heb ik toch amper info op FB staan en gebruik het eigenlijk niet. Whatsapp weer wel.
pi_141820119
Jaren terug toen ik met de bus naar huis ging, zag ik een oude vieze man met zijn piemel spelen, masturberen heet het volgens mij tegenwoordig. Hij zat schuin tegen over mij en bleef aan zijn geslachtsdeel trekken. Het was zo fascinerend dat ik niet opmerkte dat ik mijn bushalte had gemist. Het kon me op dat moment zelfs niet schelen, ik bleef naar die man staren. Het was lastig te zien want zijn piemel was niet groot, maar wel rood en stijf. Minuten gingen er voorbij en uiteindelijk gebeurde er iets heel vreemds, de man schreeuwde uit van pijn alsof hij in elkaar werd geslagen, en uit zijn piemel plaste hij witte slijm. Zonder schaamte trok hij zijn broek op, terwijl er allerlei witte pis op zijn kleren en lichaam plakte, en hij stapte vervolgens de bus uit. Ik zat daar en had iets ontzettend raars meegemaakt, zelfs op de dag van vandaag kan ik niet verklaren wat er was gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wereldveroveraar op 02-07-2014 16:53:03 ]
pi_141820343
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Jaren terug toen ik met de bus naar huis ging, zag ik een oude vieze man met zijn piemel spelen, masturberen heet het volgens mij tegenwoordig. Hij zat schuin tegen over mij en bleef aan zijn geslachtsdeel trekken. Het was zo fascinerend dat ik niet opmerkte dat ik mijn bushalte had gemist. Het kon me op dat moment zelfs niet schelen, ik bleef naar die man staren. Het was lastig te zien want zijn piemel was niet groot, maar wel rood en stijf. Minuten ging voorbij en uiteindelijk gebeurde iets heel vreemds, de man schreeuwde uit van pijn alsof hij in elkaar werd geslagen, en uit zijn piemel plaste hij witte slijm. Zonder schaamte trok hij zijn broek op, terwijl er allerlei witte pis op zijn kleren en lichaam plakte, en hij stapte vervolgens de bus uit. Ik zat daar en had iets ontzettend raars meegemaakt, zelfs op de dag van vandaag kan ik niet verklaren wat er was gebeurd.
..
pi_141821475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Jaren terug toen ik met de bus naar huis ging, zag ik een oude vieze man met zijn piemel spelen, masturberen heet het volgens mij tegenwoordig. Hij zat schuin tegen over mij en bleef aan zijn geslachtsdeel trekken. Het was zo fascinerend dat ik niet opmerkte dat ik mijn bushalte had gemist. Het kon me op dat moment zelfs niet schelen, ik bleef naar die man staren. Het was lastig te zien want zijn piemel was niet groot, maar wel rood en stijf. Minuten gingen er voorbij en uiteindelijk gebeurde er iets heel vreemds, de man schreeuwde uit van pijn alsof hij in elkaar werd geslagen, en uit zijn piemel plaste hij witte slijm. Zonder schaamte trok hij zijn broek op, terwijl er allerlei witte pis op zijn kleren en lichaam plakte, en hij stapte vervolgens de bus uit. Ik zat daar en had iets ontzettend raars meegemaakt, zelfs op de dag van vandaag kan ik niet verklaren wat er was gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')