Niet alsof hij dat wist.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef nightsleeper het volgende:
Tja met swiftkey installeer je natuurlijk gewoon een keylogger, dat is nog iets anders dan een FB app.
SwiftKey is echt relaxed, vroeg of ik het hem kon laten zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef maily het volgende:
Waarom moet jij op iemand anders zijn telefoon een app installeren?
Had je je eigen telefoon niet bij je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
SwiftKey is echt relaxed, vroeg of ik het hem kon laten zien.
Lag op een andere verdieping dacht ik, daarbij is het toch geen ramp om een app te instaleren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
Had je je eigen telefoon niet bij je dan?
En jij laat zomaar alles zien wat men vraagt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
SwiftKey is echt relaxed, vroeg of ik het hem kon laten zien.
Ik heb er zelf geen problemen mee, daarbij heb ik toch amper info op FB staan en gebruik het eigenlijk niet. Whatsapp weer wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En jij laat zomaar alles zien wat men vraagt?
..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Jaren terug toen ik met de bus naar huis ging, zag ik een oude vieze man met zijn piemel spelen, masturberen heet het volgens mij tegenwoordig. Hij zat schuin tegen over mij en bleef aan zijn geslachtsdeel trekken. Het was zo fascinerend dat ik niet opmerkte dat ik mijn bushalte had gemist. Het kon me op dat moment zelfs niet schelen, ik bleef naar die man staren. Het was lastig te zien want zijn piemel was niet groot, maar wel rood en stijf. Minuten ging voorbij en uiteindelijk gebeurde iets heel vreemds, de man schreeuwde uit van pijn alsof hij in elkaar werd geslagen, en uit zijn piemel plaste hij witte slijm. Zonder schaamte trok hij zijn broek op, terwijl er allerlei witte pis op zijn kleren en lichaam plakte, en hij stapte vervolgens de bus uit. Ik zat daar en had iets ontzettend raars meegemaakt, zelfs op de dag van vandaag kan ik niet verklaren wat er was gebeurd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Jaren terug toen ik met de bus naar huis ging, zag ik een oude vieze man met zijn piemel spelen, masturberen heet het volgens mij tegenwoordig. Hij zat schuin tegen over mij en bleef aan zijn geslachtsdeel trekken. Het was zo fascinerend dat ik niet opmerkte dat ik mijn bushalte had gemist. Het kon me op dat moment zelfs niet schelen, ik bleef naar die man staren. Het was lastig te zien want zijn piemel was niet groot, maar wel rood en stijf. Minuten gingen er voorbij en uiteindelijk gebeurde er iets heel vreemds, de man schreeuwde uit van pijn alsof hij in elkaar werd geslagen, en uit zijn piemel plaste hij witte slijm. Zonder schaamte trok hij zijn broek op, terwijl er allerlei witte pis op zijn kleren en lichaam plakte, en hij stapte vervolgens de bus uit. Ik zat daar en had iets ontzettend raars meegemaakt, zelfs op de dag van vandaag kan ik niet verklaren wat er was gebeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |