Misschien topic nog een keertje doorlezen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Draag jij dan eens wat nuttigs bij? Vertel jij dan wat jouw ergernissen zijn?
Done. Niet echt schokkend.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien topic nog een keertje doorlezen?
bier was in een tent in Groningen een keer gratis omdat een groep plorken continue bleef schreeuwen. Was wel netjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:32 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Groepen zijn vaak luidruchtiger dan een gezinnetje met opgevoede kinderen.
Wat maakt het voor een zin om in herhaling te vallen en dingen te noemen die er x keer tussen staan, eerlijk gezegd ga ik er nog maar zelden uit eten, omdat ik het geld niet (meer) voor over heb en de prioriteiten op dit moment anders liggen. Misschien ben ik in het verleden niet in de juiste restaurants geweest, maar ik had al vaak het gevoel dat ik te veel heb betaald voor wat ik uiteindelijk op het bord had. Dat andere mensen belangrijkere ergernissen in restaurants hebben moeten ze zelfs weten, het topic is denk ik niet alleen bedoeld voor culi snobs.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef RobinOok het volgende:
Als dat je grootste afknappers zijn dan wordt het tijd dat je eens echt iets meemaakt in je leven.
Lijkt me dan des te duidelijker dat dit superfout is van de restaurantsquote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Zana het volgende:
[..]
Wat maakt het voor een zin om in herhaling te vallen en dingen te noemen die er x keer tussen staan,
Als je geen culi snob bent, snap ik niet waarom het wel of niet inschenken van je glas een afknapper zou zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Zana het volgende:
[..]
Wat maakt het voor een zin om in herhaling te vallen en dingen te noemen die er x keer tussen staan, eerlijk gezegd ga ik er nog maar zelden uit eten, omdat ik het geld niet (meer) voor over heb en de prioriteiten op dit moment anders liggen. Misschien ben ik in het verleden niet in de juiste restaurants geweest, maar ik had al vaak het gevoel dat ik te veel heb betaald voor wat ik uiteindelijk op het bord had. Dat andere mensen belangrijkere ergernissen in restaurants hebben moeten ze zelfs weten, het topic is denk ik niet alleen bedoeld voor culi snobs.
Voor mij maakt het gewoon een verschil of ze het flesje en het glas voor je neus "neerplempen" of netjes inschenken, heeft iets met service en aandacht geven aan je gast te maken, anders kan ik net zo goed naar een zelfbedieningsrestaurant gaan. (Het eerste glas) wijn moet je toch ook niet zelfs inschenken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je geen culi snob bent, snap ik niet waarom het wel of niet inschenken van je glas een afknapper zou zijn.
Sorry hoor, maar in zo'n vreetschuur kun je dat ook verwachten.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
3. Slecht opgevoede kinderen met bijpassende ouders: Vorig jaar naar een all-you-can-eat wok geweest (vragen om problemen). Een kind van 12 dat de sushi met zijn handen pakten. Alle stukken. Zonder ze op zijn bord te leggen. Moeder stond er bij en maakte er een lollige opmerking over. Mijn eetlust was weg voor al het rauwe eten...
Oh ja . Die heb je ook nog. Weleens meegemaakt en werd dat geneuzel zo zat dat ik gewoon dan eerst die zeikerts de huid vol schold en gewoon de hele rekening betaalde en vervolgens verbande voor de rest vd avond om mee onze groep mee te gaan naar een club ofzo. Nou was dat makkelijk want de beste clubs,de portiers en eigenaars kende ik altijd, en als ze dus toch meeliepen,gewoon toegang laten weigeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
En het afrekenen als je met een groep (collega's ofzo) bent.
Heel gezellig getafeld, en dan komt de rekening en gaat er driftig gerekend worden wie hoeveel moet bijlappen. "Ja maar ik heb maar 1 koffie gehad en jij 2". "- Ja maar jouw soep was duurder."
En dan heeft er eentje alleen maar groot geld bij zich, of alleen maar een bankpasje.
"Wil jij dan betalen? "- Nee hoor, daar begin ik niet aan."
Idd, in dat soort tenten, alsik er al kom, kan ik me er niet druk om maken. Mensen met kinderen moeten ook ergens kunnen eten, en daar zijn dit soort tenten prima voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in zo'n vreetschuur kun je dat ook verwachten.
Waarom niet gewoon gegaan?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:35 schreef gargamelnl het volgende:
Als je met 5 personen uit eten gaat en je dan aan een tafel voor 4 personen gedumpt wordt ipv een tafel voor 6 personen.
Meegemaakt bij een steakhouse in Zeegse waar we wel gereserveerd hadden. Gevraagd aan het personeel of we aan een tafel mochten zitten voor 6 personen. Dit was niet mogelijk. Het werd lekker krap met de borden e.d. Ik heb toen "per ongeluk" wat servies en glazen op de grond laten kletteren.
Stuur je het toch weer terugquote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef sanne007 het volgende:
Koud eten terug sturen en dan met de zelfde hap eruit weer opgewarmd terug krijgen! Bv harbour club Scheveningen slecht!
Dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar dit was een etentje met een paar collega's die hier toch anders over dachten.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gegaan?
Doei, vreet je eigen steaks maar
over treurig gedrag gesprokenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja . Die heb je ook nog. Weleens meegemaakt en werd dat geneuzel zo zat dat ik gewoon dan eerst die zeikerts de huid vol schold en gewoon de hele rekening betaalde en vervolgens verbande voor de rest vd avond om mee onze groep mee te gaan naar een club ofzo. Nou was dat makkelijk want de beste clubs,de portiers en eigenaars kende ik altijd, en als ze dus toch meeliepen,gewoon toegang laten weigeren.
En dan als antwoord krijgen zo doen wij dat hier mevrouw 😔 diep triest en weer een klant minderquote:
Dan sta ik op en vertrek ik, doei!quote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef sanne007 het volgende:
[..]
En dan als antwoord krijgen zo doen wij dat hier mevrouw 😔 diep triest en weer een klant minder
The fu..?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef sanne007 het volgende:
[..]
En dan als antwoord krijgen zo doen wij dat hier mevrouw 😔 diep triest en weer een klant minder
Ben je echt zo lomp of alleen op FOK! ?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja . Die heb je ook nog. Weleens meegemaakt en werd dat geneuzel zo zat dat ik gewoon dan eerst die zeikerts de huid vol schold en gewoon de hele rekening betaalde en vervolgens verbande voor de rest vd avond om mee onze groep mee te gaan naar een club ofzo. Nou was dat makkelijk want de beste clubs,de portiers en eigenaars kende ik altijd, en als ze dus toch meeliepen,gewoon toegang laten weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |