Los van dat klagen, vind jij het leuk om iemand uit te wonen? Bizar concept om zo met iemand anders om te gaan. Ik meld me af.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dan liep je nu nog als een uitgewoonde cowgirl rond.
Ik mag niet klagen maar ik klaag natuurlijk toch
Ik kan er niets aan doen, ik heb nu eenmaal een pener van 30 cm. Zie daarvoor ook mijn onlangs gesloten topic.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef KutKat het volgende:
[..]
Los van dat klagen, vind jij het leuk om iemand uit te wonen? Bizar concept om met iemand anders om te gaan. Ik meld me af.
Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik heb nu eenmaal een pener van 30 cm. Zie daarvoor ook mijn onlangs gesloten topic.
Bedankt voor je aanbod. En wat ga jij als tegenprestatie doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef KutKat het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je.
Kom maar een keer langs.
Dan knip ik hem wel even bij.
Voor of na het bijknippen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod. En wat ga jij als tegenprestatie doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef KutKat het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je.
Kom maar een keer langs.
Dan knip ik hem wel even bij.
Doe voor beide scenario's eens een voorstel?quote:
Voor het bijknippen stel ik voor om met jodium en wat steriele doekjes in de weer te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe voor beide scenario's eens een voorstel?
Dat laatste vind ik dan weer te bizar. Afgeknipte delen zoenen heeft geen stijl.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef KutKat het volgende:
[..]
Voor het bijknippen stel ik voor om met jodium en wat steriele doekjes in de weer te gaan.
Na het knippen dacht ik aan een drukverband en daarna de boel in (112) professionele handen over te laten.
Wel een troostend kusje op het afgeknipte deel. Dat dan weer wel.
vogeltjesdansquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja ik was nieuwsgierig en ik een goede bui dus ik dacht, laat ik daar eens kijken. Wat een kutsiteLeuke dingen hoor, maar alleen voor de hedendaagse kuthipster die van gekkigheid niet weet wat hij met zijn geld moet doen. Bovendien is alles daar veel te duur. 119,- voor een voetbal van 1,85 meter
Klacht: fonq is te hip en te duur
De eerste terechte opmerking in dit topic.quote:
Als mega strandbal gebruiken ofzo. Alleen jammer dat je een paar uur de tyfus aan het pompen bent om dat ding vol te krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef penny-wise het volgende:
Een voetbal van 1,85meter..? Wat moet je daar mee.....?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |